طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و طراحی داخلی خانه و آپارتمان F B

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه روند شناخت پروژه های برتر طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در دنیای معماری در این مقاله در شرکت طراحی و دکوراسیون داخلی هیرادانا میپردازیم به یکی از برترین طراحی های داخلی در سال 2018 که در کشور و پایتخت برزیل میپردازیم . از ویژگی هایی که در این بازسازی منزل  میتوان به آن اشاره کرد استفاده بسیار جذاب و جدید از چوب در دکوراسیون داخلی میباشد . کارهای چوبی و کمد و کابینت ها و کتابخانه ای که تماما از چوب ساخته شده اند باعث جذابیت و برتری این پروژه در دنیای طراحی و دکوراسیون داخلی شده است .

سبک و کانسپتی که برای این خانه درنظر گرفته شده است کاملا مدرن میباشد . و از اولیت های طراحی و معماری استفاده از تمامی فضاهای خانه حتی فضاهای پرت به شکلی کارآمد و توام با جذابیت و زیبایی باشد . حال بهتر است سریع تر به توضیحاتی در بخش های مختلف و المان های طراحی و بازسازی این خانه بپردازیم . به طور حتم اولین موردی که با نگاه به این بازسازی منزل توجه شما را جلب میکند کتابخانه وسیع و شلف های آن است که از طبقه بالایی تا به حال و پذیرایی کشیده شده است .کتابخانه ای زیبا و مدرن که از فضای کنار پله استفاده کرده و طرحی زیبا و جذاب را پدید آورده است . استفاده از دو نوع چوبی با طرح و رنگی خاص که طیفی تیره و روشن ایجاد کرده اند و زیبایی وصف ناشدنی را به این خانه بخشیده اند . تمام قسمت های پله هم با چوب طراحی و اجرا شده اند که هارمونی کفی فضای خانه از بین نرود و یک وحدت بصری در تمام قسمت ها ایجاد شود . در قسمت پایین این بخش از خانه یعنی دیواره پله های چوبی دکور تلویزیون کاملا ساده و مینیمال طراحی و جانمایی شده است . البته شاف ها و قفسه هایی در زیر تلوزیون طراحیش ده اند که هماهنگ با کتابخانه اصلی خانه و نقطه عطف طراحی داخلی هستند .

از دیگر بخش هایی که باید به آن بپردازیم فضای ناهارخوری میباشد که با یک بوفه و کمد کاملا مینیمال و مطابق با کانسپت طراحی اصلی کاملا میشود که در مقابل آن میزناهارخوری قرار میگیرد . تمام متریال ها و بافت چوب ها در تمام بخش های خانه از راه پله تا این کمد در ناهارخوری یکدست و یک پارچه میباشند و هارمونی فضایی عالی را ایجاد میکنند ، همچنین ترکیب درست بین این رنگ و بافت چوب با دیوارهای سفید جذابیت کار را بیشتر میکند و باعث میشود که تزیینات چوبی و رنگ چوب ها بیشتر خود را نشان دهند .

حال باید بپردازیم به دکوراسیون آشپزخانه که نمونه ای عالی از طراحی داخلی میباشد . استفاده از ورقه های آبی در کنار متریال های اصلی چوب فضای دکوراسیون داخلی آشپزخانه را کاملا متمایز و خاص کرده است ، نوع طراحی و اجرای کابینت ها و فرم آنها کاملا مدرن و متمایز و خاص است ، کابینت های آبی در کنار دستگیره های چوبی توانسته اند زیبایی خاصی را به کل بازسازی منزل ببخشند و همچنین هارمونی فضایی را از بین نبرند که برای رسیدن به این هدف ذوق هنری و معماری بالایی نیاز است . طراحی و پلان آشپزخانه به صورت کوریدوری میباشد ولی تمام وسایل و امکانات یک آشپزخانه کامل را دارا میباشد دو ردیف کابینت ها در مقابل هم قرار دارند که ردیفی که به هال و پذیرایی متصل میشود دارای کابینت های سرتاسری میباشد و از همان متریال چوب اصلی اجرا شده اند و در مقابل آنها کابینت های آبی قرار دارد که صفحه کابینتی و کاشی های ریز مشکی توانسته اند این بخش از آشپزخانه را کاملا متمایز و خاص کنند.

 

در آخر خالی از لطف نیست که از کف سازی و پارکت هایی کاملا دارای هارمونی رنگی و بافتی با چوب های اصلی صحبت کنیم که توانسته اند به راحتی تمرکز بیننده را بر بخش های اصلی طراحی و دکوراسیون داخلی این خانه جلب کنند و همچنین کاغذ دیواری های خاص و یونیک به رنگ سفید که پیشتر هم به آنها اشاره کردیم که تا چه میزان میتوانند بر کنتراست و عمق بصری فضای ما مثمر ثمر باشند . همچنین طراحی و اجرای سرویس های بهداشتی و حمام ها هم با توجه به کانسپت اصلی طراحی و ویژگی های آن از جمله چوب اصلی طراحی شده است که به دکورهای چوبی در سرویس های بهداشتی همان کاشی های مشکی آشپزخانه اضافه شده است که این فضاها را بیش از بیش شیک و مجلل میکند در اصل این زیبایی وقتی نمود بیشتری به خود میگیرد که در رابطه با سبک و هارمونی واحدی با کانسپت کل طراحی داشته باشد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات