طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و طراحی داخلی اداری بنگاه اقتصادی در دونگوان چین

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 13 مهر 1398 در ساعت 15 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همانگونه که مطلع هستید امروزه در  بازسازی و دکوراسیون داخلی استفاده از روش های نوین و خلاقانه در پروژه های معماری از مهم ترین ارکان طراحی این پروژه ها است .  امروز در در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا قصد داریم یکی از این پروژه ها را به اتفاق هم بررسی کنیم . این دفتر در شهر دونگوان چین قرار دارد .

این دفتر به مساحت 1600 متر مربع و در سال 2019 ساخته شده است .

ایده های بازسازی ساختمان

بازسازی و دکوراسیون داخلی

این دفتر در منطقه ای قرار دارد که چشم انداز و آثار تاریخی و فرهنگی در آن به وفور دیده میشود . این دفتر یک فضای چند منظوره است که هم به عنوان یک دفتر کار طراحی شده است و هم میتوان از آن به عنوان یک نمایشگاه استفاده کرد .

این دفتر قبل از بازسازی و تعمیرات ساختمان  یک انبار قدیمی و متروکه بود که امروزه به یک دفتر کار تبدیل شده است . معماران این پروژه در صدد ایجاد فضایی بودند که دارای عملکرد ها و کارکردهایی مثبت و مورد نیاز دفتر باشد و علاوه بر آن با یک سالن بزرگ چند منظوره بتواند شکل یک نمایشگاه را به خود بگیرد .

بازسازی دکوراسیون اداری

اما معماری این دفتر با ایجاد یک هسته ی مرکزی به عنوان قلب این دفتر آغاز شد . یک اتاق جلسه و کنفرانس شیشه ای که در مرکز دفتر قرار دارد با یک سطح پله که این قسمت را از سطح همکف جدا میکند که این افزایش سطح باعث شده است که یک فضای بزرگ نشستن دور تا دور این منطقه شکل بگیرد و فضایی برای گفتگو ها و نشست های دوستانه و غیر رسمی ایجاد شود . دور تا دور این قسمت نیز یک منطقه پیاده روی مخصوص برای کارمندان شکل گرفته است تا در زمان های استراحت و بین کار ، کارمندان بتوانند از پشت میز نشستن های متوالی و زیاد دوری کنند . این سطح که در چشم بیننده به گونه ای جلب نظر میکند که انگار بدون هیچ پایه و نگهدارنده ای روی هوا ایستاده است و حالتی ضد جاذبه دارد . در زیر این سطح قطعات چوب کار گذاشته شده است و با چیدمان و طراحی خاص این چوب ها این سطح اینگونه معلق در فضا به نظر میرسد .این فضا به گونه ای طراحی شده است تا هم عملکرد اتاق کنفرانس را داشته باشد و هم با فضای عریض اطرافش بتواند به عنوان فضایی چند منظوره عمل کند.

ایده ی دیگر طراحان برای دکوراسیون اداری این دفتر درست در روبروی این اتاق کنفرانس مرکزی شکل گرفته است . یک اتاق چای که از حجم ساختمان بیرون زده است و با محفظه ای دور تا دور شیشه ای و نمایی فوق العاده از منظره ی سبز گیاهان روبروی این دفتر روبرو است .

برای طراحی این مرکزیت تلاش شده است از عملکردهای جذاب و مورد نیاز استفاده شود . یک فضای کافه مانند در گوشه این سالن قرار دارد و فضایی برای دورهمی های دوستانه و صمیمی در این قسمت شکل گرفته است .

متریال در دکوراسیون اداری

طراحی دکوراسیون اداری

برای دکوراسیون داخلی اداری  این شرکت ، از پالت رنگی سیاه و سفید استفاده شده است که این انتخاب رنگ باعث شده است تا این فضا هم برای یک محیط کاری مناسب باشد و هم برای اوقاتی که از این دفتر به عنوان نمایشگاه استفاده میشود ، ترکیب رنگی و متریالی زیاد و نامناسب ، این تعادل را بر هم نزند و این ترکیب رنگی برای این عملکرد نیز مناسب باشد .

استفاده از صفحات استیل سیاه و سفید سوراخ دار با خلل و فرج هایی که در آنها تعبیه شده است ، فضایی برای قرار دادن گلدان ها و گیاهان در آن ایجاد شده و باعث میشود این محیط از یکنواختی و تکرار در بیاید .

طراحی منابع نوری مصنوعی متعدد و مختلف در جای جای این دفتر باعث شده است این فضای سیاه و سفید بتواند همیشه پر نور و درخشان جلوه کند .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات