طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 5 آذر 1398 در ساعت 12 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در بازسازی ساختمان و بازسازی منزل برای تمام  فضاها میتوان ایده های خلاقانه و بکر را به کار برد تا به فضایی ایده آل برای خانه ها برسیم . یکی از فضاهایی که در تعمیرات ساختمان به آن کمتر توجه میشود طراحی و اجرای مناسب و زیبای سرویس های بهداشتی است که بتوان با ایده های مناسب و درست این فضاها را مانند بخش های دیگر خانه به صورت یک دکوراسیون لوکس طراحی و اجرا کنیم .

در اغلب موارد با سرویس ها و حمام ها در نهایت سادگی و بدون ایده ی خاصی مواجه هستیم در صورتی که میتوان در شرکت بازسازی و دکوراسیون داخلی  با استفاده از ایده هایی جذاب این فضاها را زیباتر جلوه داد .

در این مقاله سعی داریم ایده ها و طراحی هایی که باعث میشود فضایی مناسب را در سرویس ها و حمام ها ایجاد کنیم ، بررسی کنیم .

استفاده از ترموود

ترموود چوبی است که طی مراحل مختلف و توسط فرآیند هایی نسبت به چوب معمولی در مقابل رطوبت و حرارت و در مقابل نفوذ جانوران موذی که در چوب های معمولی یک آسیب به شمار میرود ، مقاوم تر میشود و برای استفاده در اجرای دکوراسیون داخلی سرویس های بهداشتی و حمام ها مناسب است . این ترموود ها میتواند در کف و دیوار سرویس ها استفاده شود بدون اینکه نگران خرابی آنها توسط رطوبت و برخورد آب با آن باشید . استفاده از این ترموودها باعث میشود فضایی گرم و راحت در سرویس و حمام ایجاد شود و هم فضایی جذاب را در داخل آنها ایجاد میکند .

سینک های روشویی متنوع

امرزوه انواع و اقسام سینک ها روشویی در انواع رنگ ها و متریال ها به بازار آمده است و میتوان از آن ها در محیط های سرویس استفاده کرد . این سینکها ظاهری زیبا را برای سرویس های بهداشتی خانه ها ایجاد میکنند و توسط شیرآلات خاص و جذاب میتوان آنها را زیبا تر کرد .

استفاده از کاشی های متنوع

یکی از متریالهایی که در سرویس های بهداشتی و حمامها کاربرد فراوانی دارد ، کاشی است . برای استفاده از کاشی ها در بازسازی منزل و این محیط ها میتوانید از رنگ های شاد و خلاقانه تر استفاده کنید تا فضای سرویس و حمام را خاص تر کنید . در استفاده از کاشی دقت داشته باشید کیفیت های مناسب آنها را استفاده کنید تا برای شستشو و تمیز کردن انها مشکلی نداشته باشید . هم چنین انتخاب کاشی های طرح دار و تا حدودی برجسته باعث میشود وقتی بر روی آن راه میروید بر روی آن سر نخورید .

نورپردازی مناسب

مانند تمام فضاها که استفاده از نورپردازی مناسب باعث زیباتر شدن آن میشود ، برای سرویس و حمام نیز با یک نورپردازی مناسب میتوان فضایی دنج و راحت را برای آنها ایجاد کرد . در انتخاب نور برای این محیط ها باید دقت داشت که در محل مناسبی قرار بگیرند تا باعث آزار چشم افراد نشوند . هم چنین انتخاب رنگ مناسب برای لامپ ها بسیار اهمیت دارد . نکته دیگر برای این استفاده از لامپ ها و منابع نوری مصنوعی این است به دلیل وجود آب و پاشیدن آنها بر روی دیوار ها و سقف سرویس و حمام باید نکات ایمنی مربوط به آن را رعایت کرد تا از بروز خطرات و آسیب های ناشی از آن جلوگیری کرد .

استفاده از آینه

آینه یکی از عناصر و المان هایی است که در بازسازی و دکوراسیون  این محیط ها بسیار پرکاربرد است و میتواند هم فضا را بزرگ تر نشان دهد و هم برای انعکاس نور و روشن شدن فضا کمک فراوانی بکند . باید توجه داشت که این آینه ها را در محل های مناسبی قرار داد تا بتواند کارایی خود را نشان دهد . هم چنین در تمیز نگه داشتن این آینه ها دقت فراوانی داشته باشید زیرا کثیفی آن حس ناخوشایندی را برای افراد ایجاد میکند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات