طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی منزل به سبک مینیمال روستیک

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 12 اسفند 1398 در ساعت 10 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا به بررسی متخلف دکوراسیون های داخلی و فضاهای متنوع میپردازیم.دراین مقاله به طراحی خانه ای در فرانسه میپردازیم.این خانه که مساحتی نزدیک به 400مترمربع دارد در سال 2020 بازسازی شده است. ساختمان سفید احاطه شده توسط آسمان ، در بالای مدیترانه واقع شده است .در این خانه ای که از دهه 1950 است بدون اینکه پشت پرده های گذشته باقی بماند ، مجدداً بازسازی شده است.

بازسازی منزل به سبک مینیمال روستیک

طراحی داخلی نشیمن

بازسازی منزل به سبک مینیمال روستیک

   فضای داخلی و خارجی هرگز به هم چسبیده نیست ، بلکه مطابق با قدرت یا نوری که از پشت کرکره های موجود عبور داده می شود قرار دارد. درهای محوری که در اتاق نشیمن وسیع با راهروهای مخفی منتهی به اتاقهای فوقانی دعوت یا محافظت می شود طراحی شده  است. در بازسازی منزل سطوح مختلف ، داخل یک اتاق نشیمن بزرگ ، شومینه و اتاقهای فوقانی که توسط یک پله چوبی به یکدیگر متصل شده اند ، همه مراحل دسترسی به ساحل است.در انتهای اتاق نشیمن بالکن برزگی با منظره ای رو به ساحل قرار دارد که مبلمان شده است،و با درب هایی که تماما شیشه هستند و از نوع  لولایی هستند طراحی شده است.

طراحی داخلی فضاهای مختلف

بازسازی منزل به سبک مینیمال روستیک

    لذت از حمام ها ، طبیعت تهاجمی ، نزدیکی به ساحل ، سنگ ها ، دریای مدیترانه. خانه گویا از شهر بیرون کشیده شده است که به نفع زیبایی محو می شود ، سکوت می کند. محوطه درها ، راهروها ، هیچ پارتیشن مانع از مشاهده نمی شود. به گفته معمار در طراحی دکوراسیون داخلی میگوید: من می خواستم زیبایی روان شود. نرده ها از طناب ساخته شده اند ، کرکره های راه با الهام از کرکره ها و درهای قاب به شما اجازه می دهد تا هنگام تابش خورشید ،بتوانید در سایه پشت کرکره ها به راحتی بنشینید واز هوای مطبوع لذت ببرید.برای بهینه سازی فضا در طراحی داخلی ساختمان از بالکن پله میباشد که به سطح همکف میرسیم و در آنجا مانند یک آشپزخانه روزباز کوچک و یک اتاق کوچک قرار دارد،که راه دسترسی به ساحل از این قسمت راحت میباشد.در طراحی داخلی  ساختمان به گیاهان ، گل ها توجه ویژه ای شده استکه همچنان نگهبان استخر و تراس آن هستند. استفاده از رنگ سفید و دکوراسیون داخلی روشن به بزرگنمایی ساختمان کمک بسیاری میکند که در اینجا حس آرامشی که از محیط میگیریم را کاملا میتوان احساس کرد.

 

از دیدگاه معمار

بازسازی منزل به سبک مینیمال روستیک

 درطراحی و بازسازی ساختمان ، طبیعت به پروژه های من حمله می کند. او نه مانع من است و نه مانع ساختمان ، او میزبان من است که من از او تجلیل می کنم. من با درختان ، به نور ، با امداد سازگار می شوم. این روش من برای متعادل کردن یک ژست مدرن ، معماری ، با سنت صخره ، دره است. چیزی است که اجدادی با طبیعت دارد. غالباً من به آن منتقل می شوم. از نظر طراح  داخلی ،ساختمان ها را در فضای اصلی با همان ویژگی های طبیعی باید ساخت بدون اینکه چیزی را تکان بدهیم ، یا بدرفتاری کنیم. طراحی از نظر وی یک برنامه افزودنی است ، نه قطع عضو.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات