طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی منزل به سبک اروپایی چه نکاتی دارد ؟

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 29 شهریور 1400 در ساعت 10 : 9 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سبک های مختلفی به منظور بازسازی منزل وجود دارد که افراد می توانند بنابر سلیقه ی شخصی و بودجه ی خود حق انتخاب داشته باشند .

سبک اروپایی یکی از سبک های معماری است که توانسته در چند سال اخیر طرفداران زیادی را به سوی خود جلب کند . 

سبک اروپایی خود به دو دسته ی اروپایی کلاسیک و اروپایی مدرن تقسیم بندی می شود ، که میان این دو سبک تفاوت هایی وجود دارد . از جمله تفاوت های میان این دو سبک می توان به استفاده از وسایل عتیقه و آنتیک در سبک اروپایی کلاسیک و به کار گیری وسایل امروزی در سبک اروپایی مدرن اشاره کرد .

بازسازی ساختمان به سبک اروپایی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای خانه های قدیمی باشد .

  • ·       طراحی داخلی منزل به سبک اروپایی

مبلمان

در سبک اروپایی مدرن ، باید از مبلمان با طرح های امروزی استفاده کنید می توان این نکته را تفاوتی میان سبک اروپایی مدرن و کلاسیک دانست . در سبک اروپایی کلاسیک اغلب از مبلمان با کنده کاری و پارچه های ارزشمند استفاده می شود .

رنگ ها

در این سبک اغلب از رنگ های خنثی و سرد استفاده می شود . شما می توانید در هر جای خانه از رنگ های سفید ، طوسی روشن ، خاکستری و ... استفاده کنید . جالب است بدانید که برای از بین بردن یکنواختی محیط می توانید به صورت محدود از رنگ های گرم نیز استفاده کنید . می توان از این رنگ ها هنگام بازسازی ساختمان ، در نمای منزل نیز به کار برد .

 بازسازی منزل به سبک اروپایی چه نکاتی دارد ؟

کابینت

در سبک اروپایی مدرن استفاده از کابینت با طرح امروزی و رنگ های تیره بسیار رواج دارد . خوب است بدانید که برای ایجاد تضاد و زیبایی بیشتر می توانید از رنگ های متضاد مانند سفید و مشکی در دکوراسیون آشپزخانه استفاده کنید .

اکسسوری

بعد از بازسازی منزل به سبک اروپایی ، لازم است به سراغ انتخاب اکسسوری ها بروید تا بتوانید هر چه بیشتر به این سبک نزدیک شوید . در سبک اروپایی مدرن می توانید از گل و گیاه ، چراغ های آویزی و ...  استفاده کنید . در سبک اروپایی کلاسیک نیز می توانید از وسایلی نظیر تابلوهای نقاشی ، مجسمه ، کتابخانه و ... به کار بگیرید .

کفپوش

پارکت لمینت یکی از گزینه های موجود برای طراحی کف در بازسازی منزل به سبک اروپایی می باشد . این متریال در زیبایی محیط تاثیر بسیار زیادی می گذارد .

سرویس بهداشتی

فضای سرویس بهداشتی در این سبک بسیار ساده می باشد . استفاده از آینه های طرح دار می تواند گزینه ی مناسبی به این منظور باشد . هم چنین  می توان از کاشی با رنگ های آبی و یا سفید نیز در این محیط استفاده کرد .

  • ·       معماری منزل به سبک اروپایی

پیش تر شما کاربران محترم با طراحی داخلی به سبک اروپایی آشنا شده اید . حال قصد داریم به دیگر ویژگی های این سبک در بازسازی منزل بپردازیم .

نما

استفاده از سنگ های قیمتی مانند مرمر در هنگام بازسازی ساختمان در نما ، کاربرد فراوانی دارد . هم چنین نصب کتیبه می تواند تا حد زیادی یک ساختمان را به سبک اروپایی نزدیک کند .

 بازسازی منزل به سبک اروپایی چه نکاتی دارد ؟

نور پردازی در نما

نصب چراغ در نمای ساختمان هنگام بازسازی منزل ، می تواند در شب چشم انداز زیبایی را ایجاد کند . می توان نصب چراغ در نما را یکی از اصلی ترین ویژگی های سبک اروپایی در نظر داشت .

راه پله

معمولا برای کف راه پله از متریال سنگ استفاده می شود . این متریال به آسانی تمیز خواهد شد و هم چنین کیفیت بالای  آن ، از بروز هر گونه شکستگی و آسیب جلوگیری می کند .

کلام آخر :

ما در این مقاله شما کاربران محترم را با بازسازی منزل به سبک اروپایی و ویژگی های آن آشنا کرده ایم . شما کاربران محترم می توانید در صورت تمایل به بازسازی ساختمان به این سبک با مشاورین ما در این شرکت ارتباط برقرار کنید . این اطمینان را داشته باشید که شرکت هیرادانا با تجربه کافی در این زمینه می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد .

3 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات