طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی منزل با رنگ آبی و چوب

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 بهمن 1398 در ساعت 15 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از رنگ های محبوب در بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل رنگ آبی میباشد که میتوان از آن در سبک ها و کانسپت های متفاوت طراحی داخلی استفاده کرد البته باید در نظر داشته باشید که برای هر نوع از سبک ها و با توجه به طراحی و فرم دکوراسیون داخلی و حتی نوع فضا و متراژ باید دست به انتخاب تنالیته درستی از رنگ آبی بزنید . همچنین این رنگ به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد میتواند به خوبی با دیگر متریال ها و رنگ ها در فضاهای داخلی ترکیب شود و نتیجه ای دلچسب و زیبا را برای خانه شما پدید آورد . حال ما در شرکت معماری و طراحی داخلی  هیرادانا در این مقاله سعی داریم تا یکی از پروژه های برتری را که توانسته است با استفاده از رنگ ابی و چوب به فرمی زیبا و سبکی جذاب در بازسازی منزل خود برسد بپردازیم و جزییات طراحی و اجرای این پروژه را با هم بررسی کنیم .

سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل

در ابتدا باید به بررسی اطلاعات کلی این خانه بپردازیم ، این پروژه به متراژ 150 مترمربع در تایوان واقع شده است و معمار با توجه به سلیقه و خواست کارفرمای خود که دارای یک فرزند پسر بودند نوع طراحی و فرم خانه را به شکلی بازسازی کرده است که علاوه بر زیبایی و کارآمدی خود برای پسر کوچک خانواده هم جذابیت داشته باشد و همین مسئله باعث استفاده معمار از ترکیب رنگ های ابی و چوب شده است که در ادامه بیشتر با این ترکیب آشنا میشویم .

بازسازی منزل با رنگ آبی و چوب

طراحی دکوراسیون آشپزخانه با رنگ آبی

یکی از بخش هایی که در این بازسازی ساختمان بیشترین حجم رنگ آبی را به خود گرفته است طراحی فضای آشپزخانه میباشد . طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه کاملا از چوب های طبیعی میباشد که بر روی آنها رنگ های آبی کار شده است تا بتوانند هارمونی خوبی با دیگر بخش های خانه ایجاد کنند . ترکیب کابینت های آبی با دو متریال دیگر که کاشی های مشکی و چوب میباشند کنتراست دلپذیری به فضای دکوراسیون داخلی بخشیده است . تمامی بخش بین کابینتی و جزیره اصلی که سینک هم به سبک طراحی دکوراسیون داخلی اروپایی  بر روی آن قرار دارد از کاشی های لوکس مشکی با بند کشی های سفید تشکیل شده است ولی در ادامه این جزیره مشکی فرمی چوبی چسبیده است که علاوه بر ایجاد جزیره ای کشیده میزغذاخوری را هم برای این خانه تعریف میکند ، ترکیب هر سه این المان های معماری به زیبایی صورت گرفته است که جذابیت این خانه را دو چندان میکند .

بازسازی منزل با رنگ آبی و چوب

طراحی هال و نشمین

معمار توانسته است در طراحی داخلی فضای نشیمن با ترکیب چوب به عنوان متریال اصلی و رنگ آبی به عنوان متریال و رنگ بکگراند تمامی این فضا را از دیگر بخش های خانه جدا کند که البته اختلاف ارتفاع یک پله ای که این بخش هم دارا میباشد به این مسئله کمک بسزایی میکند ، دیوار انتهایی این سالن تماما با چوب های رنگ روشن طراحی و اجرا شده اند و حتی سقف آن هم از الوار های چوبی شکل گرفته است که زیبایی خاص را برای این خانه پدید می آورد . همچنین نباید از قاب چوبی که اطراف پنجره را فرا گرفته است و در پس زمینه ای آبی جلوه نمایی میکند صرف نظر کنیم .

بازسازی منزل با رنگ آبی و چوب

اتاق کودک در دکوراسیون داخلی خانه

یکی دیگر از بخش هایی که باید به ان توجه خاصی داشته باشیم طراحی داخلی اتاق کودک میباشد که به هنرمندانه ترین شکل طراحی و اجرا شده است ، معمار توانسته است با طراحی فرمی زیبا و کودکانه برای کمدهای دیواری و ترکیب رنگ های آبی و چوب و زرد فضایی شاد و جذاب را برای پسر خانواده طراحی و اجرا کند .

بازسازی منزل با رنگ آبی و چوب

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات