طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان در نیاوران

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 1 مهر 1397 در ساعت 16 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر زمان بازسازی منزل و مرمت ساختمان شما فرا رسیده باشد حتما آگهی های زیادی را در این رابطه مشاهده نموده اید که وعده های زیادی را برای تعمیرات میدهند. اما بیشتر بازسازی های صورت گرفته توسط این شرکتها به دلیل کیفیت پایین نتوانسته رضایت مشتری را به طور کامل جلب نماید. استفاده از افراد غیر کارشناس، بهره گیری از متریال ها و تجهیزات نامناسب همگی در بازسازی بی کیفیت تاثیر گذار هستند. اگر قرار باشد تا یک تیم قوی در زمینه تعمیرات و مرمت را به شما معرفی کنیم باید به تیم بازسازی ساختمان در نیاوران اشاره کرد که تمام اصول بازسازی را به طور کامل رعایت میکند.

بیشتر شرکتهای بازسازی ساختمان از افرادی برای امور تخریب و بازسازی استفاده میکنند که بیشتر آنها هیچ تخصصی در این زمینه ندارند و همچنین تجربه کاری پایینی نیز دارند. تیم بازسازی ساختمان در نیاوران اینگونه عمل نمیکند و به غیر از افراد متخصص و با تجربه هیچ یک از افراد ناشی را در مجموعه خود به فعالیت نمیگیرد. تیم فعال در این شرکت همگی دارای تحصیلات مرتبط بوده و از چندین سال تجربه برخوردار هستند.

هیچ یک از شرکت های تعمیرات ساختمان تعرفه مشخص و ثابتی را برای خدمات خود در نظر نگرفته اند و همین موضوع باعث میشود تا ضرر و زیان های زیادی به مشتری وارد شود. هر شرکتی که به طور قانونی و با مجوزهای لازم در این زمینه فعالیت میکند حتما باید تعرفه مشخص و ثابتی داشته باشد. تیم بازسازی در نیاوران هیرادانا همان تعرفه هایی را برای خدمات خود در نظر گرفته که مطابق با تعرفه های تصویب شده است.

زمان شروع و اتمام کار در یک شرکت بازسازی ساختمان حائز اهمیت است. بسیاری از شرکتها در شروع کار تاخیر زیادی دارند و از طرف دیگر نمیتوانند در زمان مقرر کار را به اتمام برسانند. این شرکتها به صورت دائم بر روی یک پروژه کار نمیکنند و چندین پروژه را با یکدیگر انجام میدهند که همین موضوع باعث بالا رفتن زمان انجام کار میشود.

خروجی و نتیجه کار در بازسازی ساختمان باید بدون هیچگونه نقصی باشد. معمولا  بیشتر پروژه های بازسازی ساختمان انجام شده توسط شرکت ها از نقص هایی برخوردار هستند. معمولا شرکت ها توجه زیادی به ظریف و نازک کاری ها در بازسازی نمیکنند و فقط به فکر منافع شخصی خود هستند. بعد از اتمام این پروژه  ها همواره نقص های کوچک و بزرگی بر روی ساختمان به جا میماند که نارضایتی کارفرما را به دنبال دارد. شرکت بازسازی ساختمان در نیاوران اهمیت ویژه ای را برای بازسازی ساختمان قائل میشود و همین موضوع موجب عدم ایجاد هر نوع نقصی میشود.

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات