طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان در تهران با بهترین شرکت معماری و دکوراسیون

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 3 اسفند 1400 در ساعت 10 : 26 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هر بنایی دارای یک طول عمر می باشد . بعد از گذر زمان ساختمان ها فرسوده خواهند شد و صاحبان را با مشکلات بسیار زیادی مواجه خواهند کرد . از این روی لازم است هر چند سال یک بار برای فرآیند بازسازی ساختمان اقدام کرد .

بازسازی ساختمان را می توان به دسته های مختلفی تقسیم بندی کرد . اما به طور کلی هزینه ی کمتری نسبت به ساخت و ساز از صفر را دارد . برخی سوال هایی که ممکن در ذهن شما نقش بسته باشد به شرح ذیل می باشد .

  • فرآیند بازسازی ساختمان چیست ؟
  • هزینه ی بازسازی ساختمان چقدر است ؟
  • بهترین شرکت بازسازی ساختمان در تهران چه نام دارد ؟
  • آیا می توان این فرآیند را بدون حضور افراد متخصص انجام داد ؟
  • مدت زمان مورد نیاز برای بازسازی ساختمان چقدر است ؟

در این مقاله شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا قصد دارد شما عزیزان را با فرآیند بازسازی ساختمان و پاسخ های سوالات مذکور آشنا کند . هم چنین در ادامه ی این مقاله به معرفی بهترین شرکت بازسازی ساختمان نیز بپردازد .

 بازسازی ساختمان در تهران با بهترین شرکت معماری و دکوراسیون

بازسازی ساختمان چیست و چه مراحلی دارد ؟

اقدام به ایجاد تغییر و نوسازی در هر قسمتی از یک بنا را می توان بازسازی ساختمان در نظر داشت . این فرآیند را می توان جزو بهترین انتخاب ها به منظور ایجاد تغییرات در نظر داشت . زیرا بسیار ارزان قیمت نیز خواهد بود . 

یک شرکت بازسازی ساختمان ایده آل چه ویژگی هایی دارد ؟

قبل از هر چیزی باید این نکته را به یاد داشته باشید که فرآیند بازسازی ساختمان بدون حضور افراد متخصص انجام نخواهد شد . از این روی لازم است در این مسیر به دنبال بهترین شرکت بازسازی ساختمان باشید تا به ایده آل ترین نتیجه ی ممکن دست پیدا کنید . شرکت بازسازی ساختمان گوناگونی در سطح شهر وجود دارند از میان آن ها ما به شما شرکت معماری هیرادانا را پیشنهاد می کنیم . زیرا با داشتن کادری مجرب و تجربه در زمینه ی بازسازی ساختمان می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما عزیزان باشد . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید .

سبک انتخابی به منظور بازسازی ساختمان

شما می توانید در پروسه ی بازسازی ساختمان سبک کلی بنا را نیز تغییر دهید . قبل از آغاز کار بهتر است به دنبال سبک های مختلف بروید و بر اساس سلیقه ی شخصی خود انتخاب کنید .

پرطرفدارترین سبک ها ی دکوراسیون داخلی و معماری عبارتند از :

  • گوتیک
  • بوهمین
  • روستیک
  • مینیمال
  • کلاسیک
  • مدرن

هر یک از سبک های مذکور ویژگی های منحصر به فردی دارد که این ویژگی ها باعث شده تا هزینه ی نهایی نیز با یکدیگر تفاوت داشته باشد .

از میان سبک هایی که در بالا به آن اشاره کرده ایم ، کلاسیک پرهزینه ترین آن ها می باشد .

 بازسازی ساختمان در تهران با بهترین شرکت معماری و دکوراسیون

دریافت مجوز های لازم

گاها ممکن است برای تخریب برخی از قسمت های یک بنا یا برای اضافه کردن دیوار ، احتیاج به دریافت مجوز از سوی شهرداری باشد . بهتر است با یک شرکت بازسازی ساختمان استاندارد و خوب همکاری داشته باشید تا آنان مجوز های لازم در این زمینه را دریافت کنند .

بازسازی ساختمان بهتر است یا نوسازی از صفر تا صد ؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از افراد در ذهن خود دارند ، بازسازی ساختمان و یا نوسازی است . بازسازی ساختمان هزینه ی بسیارکمتری نسبت به نوسازی از صفر تا صد خواهد داشت . از این روی می توان آن را گزینه ی مناسب تری در نظر داشت . از طرفی با بازسازی ساختمان نیز می توان تا حد زیادی اقدام به ایجاد تغییرات در یک بنا کرد .

متریال های مورد نیاز چیست ؟

در فرآیند بازسازی ساختمان بخش هایی از منزل نظیر نما ، کابینت ، شیرآلات ، کفپوش و ... نیز تغییر خواهد کرد . البته به یاد داشته باشید که این ما هستید که می توانید بنا بر سلیقه ی شخصی خود هر یک از این بخش ها را بدون تغییر باقی بگذارید .

بهتر است در این فرآیند همواره به دنبال بهترین متریال ها بروید تا بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید .

دریافت مشاوره از شرکت بازسازی ساختمان

شما می توانید قبل از شروع هر کاری از شرکت بازسازی ساختمان مشاوره دریافت کنید . در این روش از سوی شرکت افراد متخصص به فضای مورد نظر شما فرستاده می شوند و بدون دریافت هیچ هزینه ای از بنای مورد نظر شما بازدید می کنند . در این صورت شما می توانید از هزینه های احتمالی نیز با خبر شوید .

شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا با استفاده از بروز ترین نرم افزار های موجود در دنیا شکل تقریبی از نتیجه ی کار را نیز برای شما عزیزان فراهم خواهد کرد . در این صورت شما می توانید در صورت نارضایتی از هر یک از بخش ها ، برای ایجاد تغییر در آن اقدام کنید .

هزینه ی بازسازی ساختمان چقدر است ؟

عوامل مختلفی در تعیین هزینه های نهایی تاثیر گذار است ، که از میان آن ها می توان به متراژ بنا ، متریال ها ، سختی کار و ... اشاره کرد . برای این که بتوانید به صورت کامل از هزینه ها اطلاع پیدا کنید . بهتر است با مشاورین و افراد مجرب در این زمینه مشورت کنید .

بازسازی ساختمان چه مدت زمانی نیاز دارد و به طور کلی چندین مرحله را شامل می شود ؟

بازسازی ساختمان دارای سه مرحله می باشد که هر کدام به شرح ذیل است .

  • بررسی و بازدید از بنا
  • تخریب بخش های اضافی و فرسوده
  • ساخت و ساز بخش های جدید

هر یک از این مراحل می تواند زمان بر باشد . به یاد داشته باشید که میزان فرسودگی و متراژ بنا تاثیر بسیار زیادی در مدت زمان لازم برای انجام این فرآیند خواهد داشت .

اسکان صاحبان در زمان بازسازی ساختمان

بهتر است برای راحتی هر چه بیشتر صاحبان ، در زمان انجام فرآیند بازسازی ساختمان افراد در مکان دیگر ساکن باشند . با انجام فرآیند بازسازی در بخش هایی چون سرویس بهداشتی و یا حمام می تواند از آرامش صاحبان تا حد زیادی کاسته شود .

گچ بری و یا پتینه کاری

شما عزیزان می توانید به منظور ایجاد ظاهری زیباتر در منزل ، حین انجام فرآیند بازسازی ساختمان از گچ بری و یا پتینه کاری نیز استفاده کنید . به یاد داشته باشید که به دلیل دست ساز بودن این آیتم ها ممکن است اندکی برای شما عزیزان هزینه بر باشد . اما ظاهر زیبای آن تغییرات اساسی در ظاهر یک بنا ایجاد خواهد کرد .

طراحی نما و بازسازی ساختمان

شما عزیزان در صورت لزوم می توانید برای طراحی نما نیز در فرآیند بازسازی ساختمان اقدام کنید . متریال های گوناگونی برای نما موجود است که برخی از آن ها به شرح ذیل می باشد .

  • سنگ
  • انواع سیمان
  • چوب
  • شیشه

از میان موارد مذکور سیمان ارزان ترین و سنگ گران ترین نمای موجود می باشد . نصب نمای سنگ نیز اندکی دشوار خواهد بود . از این جهت ممکن است هزینه ی نصب نیز تا حدی بیشتر از دیگر متریال ها باشد .

بازسازی ساختمان در تهران با بهترین شرکت معماری و دکوراسیون

تزئین دیوارها در فرآیند بازسازی ساختمان

شما عزیزان می توانید در فرآیند بازسازی ساختمان تغییرات اساسی در دیوارها نیز اعمال کنید . استفاده از کاغذ دیواری به دلیل تنوع بالا  و قیمت مقرون به صرفه انتخاب بسیار هوشمندانه ای می باشد . می توانید بر اساس سبک کلی ساختمان برای انتخاب کاغذ دیواری و طرح و رنگ آن اقدام کنید .

برای کاهش هزینه ها چه کاری می توان انجام داد ؟

بهترین راه برای کاهش هزینه ها ، جست و جو کردن است . شما عزیزان بهتر است قبل از خرید هر متریال اندکی جست و جو کنید تا بتوانید بهترین جنس موجود را با مناسب ترین قیمت ممکن دریافت کنید .

بازسازی ساختمان به چند دسته تقسیم بندی می شود ؟

به یاد داشته باشید که فارغ از کاربری یک ساختمان می توان برای بازسازی آن اقدام کرد . برخی از بناهایی که می توانید برای آن اقدام به بازسازی کنید به شرح ذیل می باشد .

  • بازسازی ساختمان اداری
  • بیمارستان
  • مدارس
  • بازسازی ساختمان های تجاری و یا مراکز خرید 

قطعا هزینه ها و مدت زمان لازم برای بازسازی هر یک از کاربری ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود . شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی هزینه ی بازسازی هر یک از کاربری ها با شرکت معماری مورد نظر خود تماس حاصل بفرمایید .

کلام آخر :

در این مقاله شرکت معماری معتبر هیرادانا شما عزیزان را با پاسخ برخی از سوالات در خصوص انجام پروسه ی بازسازی ساختمان آشنا کرده است و اعلام آمادگی میکند که در بهترین حالت ممکن بنای شما را بازسازی و تحویل دهید . از طریق شماره های 09125754921 با هیرادانا در ارتباط باشید .

بازسازی ساختمان در تهران با بهترین شرکت معماری و دکوراسیون

شما عزیزان می توانید به جهت خواندن مقالات بیشتر در زمینه ی بازسازی ساختمان ، معماری مدرن و یا طراحی دکوراسیون داخلی به وب سایت ما مراجعه کنید .

9 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات