طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان با پنجره های بزرگ

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 12 بهمن 1398 در ساعت 11 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پروژه ای که امروز میخواهیم در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا به آن نگاهی بیندازیم طراحی دکوراسیون داخلی خانه ای در برزیل  میباشد . این خانه یکی از مدرن ترین طرح ها در سال 2018 میباشد . دکوراسیون داخلی منازل  این خانه 250 متر مربعی را باهم بررسی میکنیم . در این خانه همه چیز واضح و دقیق است . یک فرم ساده ، استفاده از رنگ های حداقلی و خالص و به کار بردن مواد طبیعی در فضای داخلی خانه . این مفهوم طراحی از همان ابتدا توسط مشتری و معمار این پروژه تاکید شد بود .

1 - اهداف طراحی

با برآورده کردن تمایل ساکنان خانه برای به وجود آوردن یک محیطی بزرگ و وسیع در فضایی سبک با استفاده از رنگ های ظریف و ساده ، مجری دکوراسیون  در بازسازی منزل این پروژه در صدد است تا به دو هدف و ویژگی مهم در آپارتمان برسد :

  • رسیدن به نور طبیعی عالی
  • فضای نشیمن بزرگ و راحت

بازسازی ساختمان با پنجره های بزرگ

2-تفکیک بخش های خصوصی و عمومی خانه

بنا به درخواست ساکنان خانه ، شرکت معماری و طراحی داخلی برای بازسازی ساختمان در این پروژه ، تفکیک فضاها را برحسب خصوصی بودن فضا مانند اتاق خواب ها و سرویس بهداشتی و حمام و عمومی بودن مانند فضای نشیمن ، آشپزخانه و سالن غذاخوری انجام داده است . به این ترتیب پس از ورود به آپارتمان با یک راهرو مواجه میشویم که ساکنان و اعضای خانواده را به سمت اتاق ها هدایت میکند . طراحی 4 اتاق خواب و یک اتاق مطالعه که برای هر کدام از این اتاق خواب ها یک سرویس و دوش کوچک طراحی شده است ، حریم خصوصی این اتاق خواب ها را از دیگر فضاهای اجتماعی خانه تفکیک کرده است .

بازسازی ساختمان با پنجره های بزرگ

3-رسیدن به نور طبیعی عالی در آپارتمان

همان طور که گفته شد یکی از اهداف طراحی این آپارتمان حضور حداکثری نور طبیعی برای تمام فضاها بوده است . در قسمت اتاق خواب ها این اتفاق افتاده است و با طراحی عالی و مناسب شرکت طراحی داخلی تمام اتاق خواب ها به گونه ای طراحی شده اند که با پنجره های بزرگ از نور طبیعی روز بهره مند میشوند . طراحی یک نمای شیشه ای سرتاسری در قسمت فضای نشیمن خانه باعث شده است که تمام فضاهای اجتماعی موجود در این قسمت اعم از فضای نشیمن و تماشای تلویزیون ، سالن غذاخوری و آشپزخانه از نور طبیعی روز به طور عالی و ایده آلی بهره مند شوند .  هم چنین استفاده از رنگ سفید برای دیوار های و سقف خانه و کفپوش چوبی باعث شده است انعکاس و روشنایی بیشتری از این نور در فضای خانه ایجاد شود .

4-فضای نشیمن بزرگ و راحت

دیگر هدف طراحان برای این بازسازی منزل ، ایجاد یک فضای نشیمن بزرگ و راحت برای دورهمی های خانوادگی و صمیمی اعضای خانواده است . قرار دادن دو مبل راحتی پشت به پشت هم که یکی به سمت تلویزیون است و دیگری به سمت شیشه ها و مشاهده ی منظره شهری بیرون از خانه ، و یک فضای نشیمن دنج تر و خصوصی تر درست پشت پنجره های سرتاسری این قسمت برای دیدن فضای زیبای بیرون از خانه برای اهالی خانه طراحی شده است .

بازسازی ساختمان با پنجره های بزرگ

5-کاشی های سنتی

محیط آپارتمان با استفاده از عناصر سنتی مانند کاشی های سنتی که در کف آشپزخانه و در دیوار پشتی بار خانگی در کنار شیشه های سرتاسری شکل گرفته است ، فرهنگ ملی برزیلی در این آپارتمان را تقویت میکند و حس و حالی دل نشین توسط این کاشی ها در خانه ایحاد میشود .

6-فضاهای غذاخوری

در این آپارتمان سه قسمت برای غذاخوری تدارک دیده شده است . یک بخش عمومی و دو بخش خصوصی . سالن غذاخوری عمومی که در سالن اصلی خانه قرار دارد و توسط میز و صندلی های چوبی طراحی شده است . اما دو بخش خصوصی تر که اولی در فضای دکوراسیون آشپزخانه است که با یک میز کوچک و چهار صندلی این محل تدارک دیده شده است و قسمت دوم که جذابیت بیشتری دارد توسط یک پیشخوان با پایه های چوبی و روکشی سفید رنگ و چهار صندلی پشت آن ، شبیه یک بار کوچک در کنار شیشه های سرتاسری فضای نشیمن ، فضایی برای غذاخوردن در کنار منظره زیبایی بیرون از خانه را برای اهالی خانه رقم میزند .

بازسازی ساختمان با پنجره های بزرگ

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات