طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان با رعایت اصول کلیدی

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 22 شهریور 1397 در ساعت 12 : 6 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 با قیمت سرسام آوری که ساختمان های مسکونی دارند بیشتر مردم ترجیح میدهند تا بازسازی ساختمان را انتخاب کنند. بازسازی ساختمان برای افرادی مناسب است که از بودجه کافی برای تعویض ساختمان برخوردار نیستند. بازسازی ساختمان با رعایت اصول کلیدی باید انجام شود تا نتیجه کار مناسب و دلخواه باشد. یکی از مواردی که در بازسازی ساختمان با رعایت اصول کلیدی باید در نظر گرفت نوع پوشش ها میباشد. همانطور که میدانید قسمت های کف، دیوارها و همچنین سقف از پوشش های متنوعی برخوردار هستند. از جمله پوشش های سقف میتوان به رنگ و گچبری، پوشش های کف سرامیک و پارکت و همچنین پوشش های دیوار ها کاغذ دیواری و رنگ میباشد. در این مطلب قصد نداریم تا به شما اصرار بورزیم که از چه نوع پوششی برای بازسازی استفاده کنید و انتخاب هر یک از آنها کاملا سلیقه ای است اما باید توجه داشته باشید که به مدرن و یا کلاسیک بودن نما توجه کنید. ساختمان هایی که بافت قدیمی دارند از نوع کلاسیک و ساختمان های با بافت جدید مدرن نامیده میشوند. هر نوع پوششی را نمیتوانید در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک به کار ببرید.

بعد از انتخاب پوشش مناسب باید به نوع رنگی که برای پوشش ها انتخاب میکنید اهمیت زیادی قائل شوید. رنگ ها در بازسازی ساختمان با رعایت اصول کلیدی بسیار مهم میباشند. رنگی را باید برای پوشش ها انتخاب کنید که متناسب با فضا و همچنین روحیات افراد ساکن در ساختمان باشد. رنگ ها از طیف گسترده ای برخوردار هستند ولی انتخاب رنگها در بازسازی چندان سلیقه ای نیستند. سلیقه ای عمل کردن برای انتخاب رنک میتواند  دکوراسیون را بسیار بد جلوه دهد. انتخاب رنگ ها حتی به نور گیر بودن ساختمان نیز بستگی دارد. هر چه ساختمان نورگیرتر باشد میتوانید از رنگ های تیره استفاده کنید ولی اگر ساختمان شما نورگیر خوبی ندارد بهتر است رنگ های روشن تر را به کار ببرید.

آشپزخانه یکی از مهمترین قسمت های ساختمان است که در بازسازی ساختمان با رعایت اصول کلیدی حتما باید در نظر گرفته شود. اهمیت بالای آشپزخانه بیشتر به این دلیل است که بیشترین وسایل در این قسمت واقع شده است و باید جلوه زیبایی داشته باشد. گذشته از رنگ و پوشش سقف، کف و همچنین دیوارها باید بر روی کابینت هایی که در آشپزخانه نصب میشوند حساسیت زیادی به خرج دهید.

بعد از آشپزخانه نوبت به بازسازی بخش پذیرایی و همچنین اتاق ها میرسد. اگر پذیرایی از نوع کلاسیک باشد باید به گچبری ها اهمیت زیادی قائل شوید. اما اگر  پذیرایی از نوع مدرن بود باید به بیشتر از المان های مدرن استفاده کنید. اتاق ها نیز همانند پذیرایی باید از سبک های کلاسیک و یا مدرن بهره مند شوند.

9 / 10
از 11 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات