طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ساختمان با بودجه اندک

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 29 مرداد 1399 در ساعت 11 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در زندگی هر فردی تغییر زمانی لازم میشود که همه چیز یکنخواخت و تکراری شده باشد.یکی از مسائلی که خیلی میتواند در احساسات و حس و حال افراد خانه موثر باشد تغییر در ساختمان است . بازسازی ساختمان میتواند گزینه مناسبی برای تغییر حال و هوای افراد باشد.

بازسازی در ساختمان شیوه های مختلفی دارد.شما اول از همه باید بدانید که چه سبکی را دوست میدارید؟استفاده از کدام وسائل برای شما خوشایند هستند؟

بازسازی ساختمان با بودجه اندک

برای اجرای بازسازی منزل باید دقت داشته باشید که چه متریالی را به کار میبرید.قبل از شروع به بازسازی خانه باید با یک کارشناس ماهر مشورت کنید و از اقدامات لازم باخبر شوید.

در مرحله بعد یک چک لیست تهیه کنید و قسمت هایی را که نیاز به تعمیر و بازسازی دارد را یادداشت کنید.همه قسمت های منزل را مورد بررسی قرار دهید.بعد از اینکه چک لیست را تهیه کردید میتوانید طبق اولویت ها شروع به تغییرات کنید.

نیازهایی که اولویت دارند را تشخیص دهید و شروع به بازسازی کنید.مثلا در بازسازی دستشویی و حمام میتوانید از با یک لمینت زیبا و یک الگو برای دیوار استفاده کنید که باعث میشود  آن را زیباتر جلوه دهند.همانطور که در تصویر میبینید نمونه یک بازسازی سرویس بهداشتی را میبینید که از یک رنگ ساده اما در عین حال زیبا برای دیوار های دستشویی استفاده کرده است که بوسیله آئینه و تابلوهایی که قاب طلایی دارند روی دیوار خودنمایی میکنند.برای طراحی کف از یک پترن سیاه و سفید استفاده کرده است که همین تضاد با رنگ دیوار باعث شده است که فضا زیباتر دیده شود.

در ادامه وارد اتاق خواب میشویم که یک تصویر را مورد بررسی قرار داده ایم.در تصویر بالا که قبل از بازسازی میباشد اول از همه رنگ اتاق را مورد بررسی قرار میدهیم.رنگ کرم باعث شده است که فضای اتاق کدر و خسته کننده باشد.اما پس از بازسازی مشاهده میکنید که با یک رنگ ساده و سفید این حس از بین رفته است.اما در کنار رنگ سفید دیوار اصلی که تخت مقابل آن قرار دارد را سورمه ای کرده اند.در تصویر اول کمد ها و المان هایی مانند پنکه سقفی را با کمی تغییر و مدرنیته کردن به زیباتر شدن اتاق خواب کمک کرده است.

برای جلوگیری از ورود نور به داخل اتاق از پرده های کرکره ای حصیری استفاده کرده اند زیرا ترکیب آن با بقیه اجزا اتاق خواب همخوانی دارد.وجود گیاهان در هرفضایی که باشد بسیار موثر است و محیط را شاداب و زیبا میکند.در اخر انتخاب درست برای روتختی میتواند دکوراسیون داخلی یک اتاق را تکمیل کند.

بازسازی آشپزخانه

بازسازی ساختمان با بودجه اندک

پس از  بازسازی اتاق خواب به آشپزخانه میرسیم.در این تصویر مشاهده میکنید که برای یک آشپزخانه با این متراژ نباید از رنگ تیره هم برای کابینت ها هم برای رنگ آشپزخانه استفاده کرد.تنها بازسازی این آشپزخانه کابینت های آن است.با تغییر رنگ . جنس کابینت آشپزخانه بزرگترین تغییر را در آشپزخانه انجام داده اند.حال در این تصویر مشاهده میکنید که رنگ کابینت ها و رنگ کف و دیوارها با یکدیگر هماهنگ است.

در تصویری دیگر آشپزخانه ای را مشاهده میکنید که پس از بازسازی تبدیل به آشپزخانه ای با سبک طراحی داخلی مدرن شده است.سبک مدرن سبک سادگی میباشد که مانند سبک مینیمال که سبک حداقل ها است میباشد.یهنی با حداقل ترین وسائل بهترین دکوراسیون را خواهیم داشت.در تصویر اول مشاهده میکنید که برا صفحه کابینت از سنگ مرمر مشکی استفاده کرده است اما گفته بودیم که برای آشپزخانه هایی با متراژ کوچک استفاده از رنگ تیره جایز نیست زیرا فضا را کوچکتر میکند.در قبل ا ز بازسازی همه دیوار های آشپزخانه کابینت داشته اند.اما پس از بازسازی کابینت های بالایی حذف شده اند و به جای آنها یک هود سفید رنگ که نشان دهنده سبک مدرن است را نصب کرده اند.ترکیب کابینت های سفید مشکی را در قبل از بازسازی میبینید که قاعدتا نظر طراح آشپزخانه این بوده است که آهنا را با رویه کابیت ست کند.

برای دیوارهای آشپزخانه علاوه بر انتخاب رنگ سفید اضافه کردن طرح هایی روی دیوار به شکل چیدمان آجر باعث شده است که طراحی داخلی آشپزخانه از سادگی در بیاید.

بازسازی ساختمان با بودجه اندک

 

7 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات