طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی خانه های قدیمی ویلایی

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 21 اسفند 1398 در ساعت 15 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

داشتن خانه ای با مشخصات بی نظیر رویای هرفردی میباشد.یکی رویای خانه ای با دکوراسیون لوکس ،یکی رویای خانه ای با چشم اندازی رو به دریا،و ... . حال خانه ای را که مورد بررسی قرار داده ایم در بالای کوه قرار دارد .به دور از هیاهوی شهر.محیطی آرام و هوای تمیز. خانه ای که می توان هر روز با دیدن اولین اشعه خورشید در اوج هیمالیا قرار گرفت و با یک درخشش نارنجی گرم که در آن قرار دارد به اوج خود رسید. این خانه با هدف تکمیل زیبایی ناهموار هیمالیا ، شکل خود را از محوطه و دامنه کوههای اطراف نشأت می گیرد. در حالی که به دنبال تبدیل شدن به بخشی از زمین است. به نظر می رسد که منظره ای دیدنی و جذاب که شب ها با خانه های چشمک زن در آن تابیده شده است ، تقلید آسمانی است. به طور خلاصه ، خواسته مشتری این است که برای سکونت در فضایی پانورامای بیان شده قابل مشاهده باشد.

بازسازی خانه های قدیمی ویلایی

اجرای نظریه طراح در طراحی

برای تکمیل این نظریه ، مجری دکوراسیون داخلی  طرحی را ایجاد کرد که حول محور جوهر طبیعت در چهارچوب سکونت ادغام کند. نتیجه  برنامه ریزی ، حیاط ها ، دهانه ها و تراسهای فرفورژه را نشان می دهدکه از لحاظ استراتژیکی قرار گرفته اند تا امکان تلاقی نشاط و معماری طبیعی را فراهم کند. هر یک از این حیاط ها با توجه به طراحی خود تجربه ای متمایز را ارائه می دهند ، هر یک از این حیاط ها به دنبال ایجاد راحتی حرارتی و منظره های دلپذیر از این منظره هستند.

یک پل شیب دار ، که توسط یک تراس باز به پشت سر گذاشته شده است ، ورودی را از طریق یک لابی که یک نمایش از بافت های چوبی را به نمایش می گذارد ، نشان می دهد. علاوه بر این ، راه ارتباطی  از طریق پله ها به یک محل زندگی بزرگوار و ناهار خوری منتهی می شود.

بازسازی خانه های قدیمی ویلایی

هنگام بازسازی ساختمان برای ورود نور طبیعی و تقویت حجم ذاتی ، اتاق نشیمن پنجره های تمام قد و یک سقف جزئی لعاب داردرنظر گرفته شده است. کفپوش چوبی تیره با سایه های مبلمان و دیوارهای آبی روشن. ترکیب کاملی از کنتراست و انطباق ایجاد کرده است.

یک ویژگی برجسته که به طرز ظریف، خطی را بین اتاق نشیمن و ناهار خوری ترسیم می کند ، شومینه ای با دکوراسیون کلاسیک است که با قاب چوبی بلوط طلایی درخشان و روکش سنگی عمودی ساخته شده است. راه اندازی یک نوار صمیمی ، کنتراست رنگی از بافت های چوبی و سطوح سنگ سایه دار را نشان می دهد.

ناهار خوری که با اثاثیه ای با رنگ کرم طراحی شده اندباعث شده است که دکوراسیون لوکس را به محیط القاء کند. ناهار خوری همچنین یک آینه به شکل ارگانیک را به عنوان یک قطعه خاص در طراحی خود اضافه کرده است در دکوراسیون آشپزخانه از آمیختن کاشی های دیواره های قرمز و پیشخوان های گرانیتی سیاه ، رنگ و لعاب رنگی استفاده شده است.

سپس یک درب با ارتفاع کامل راه را به سمت فضاهای خصوصی سوق می دهد. با نزدیک شدن به یک فضای مشترک ، دو اتاق خواب با طراحی لوکس قرار دارد که آرامش را افراد خانه منتقل میکند.. فضاهای حمام پیوست ، از طریق جزئیات طلایی ، ضمن داشتن صحیح بافت های آجری و چوب ، از لکه های مملو از اثر باقی می مانند. اتاق خواب دارای یک پس زمینه خاکستری خاموش با ترکیبی از دیوارهای سفید و کفپوش چوبی تیره را نشان می دهد. "خانه به گونه ای طراحی دکوراسیون داخلی  شده است که برای تامین نور مورد نیاز از نور طبیعی استفاده شود.بدین ترتیب استفاده سرتاسری پنجره این امکان را به افراد میدهد که علاوه بر تماشای چشم انداز زیبا،نور بسیاری هم به همه فضای خانه بتابد.

بازسازی خانه های قدیمی ویلایی

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات