طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی خانه ای دوبلکس در لهستان

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 18 اسفند 1399 در ساعت 15 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پروژه ای که امروز میخواهیم در شرکت دکوراسیون هیرادانا به بررسی آن بپردازیم بازسازی منزل خانه ای در پوزنان لهستان میباشد . این خانه یکی از مدرن ترین طرح ها در سال 2016 میباشد . بازسازی و دکوراسیون داخلی این خانه 80 متر مربعی را باهم بررسی میکنیم .

یک فرم ساده ، استفاده از رنگ های حداقلی و خالص و به کار بردن مواد طبیعی در فضای داخلی خانه . این مفهوم طراحی از همان ابتدا توسط مشتری و معمار این پروژه تاکید شد بود .

کانسپت بازسازی منزل

 بازسازی خانه ای دوبلکس در لهستان

در ابتدای کار بازسازی منزل یک دیوار که در جلوی ورودی و کنار آشپزخانه وجود داشت برداشته شد . این کار باعث شد فضای باز سالن و نشیمن خانه افزایش پیدا کند . نقطه ی برجسته ی این خانه شیشه های سرتاسری تا طبقه بالای خانه است که در سمت شرقی خانه و در قسمت نورگیر این آپارتمان قرار دارد که نور مستقیم خورشید وارد فضای نشیمن ، آشپزخانه و ورودی خانه میشود و آفتاب بر روی کفپوش های چوبی این خانه می افتد و منظره ای زیبا و طلایی را برای ساکنان خانه رقم میزند . هم چنین وجود منظره استثنایی از درختان قدیمی محله که در روبروی این آپارتمان قرار دارد یک دید فوق العاده از این منظره درختان در فصول مختلف را برای ساکنین خانه به وجود می آورد .

قدم بعدی معمار برای طراحی این خانه ، ایجاد پله هایی معلق از جنس چوب در امتداد نمای شیشه ای خانه بود که جایگیری مناسب این پله ها باعث شد فضای نشیمن ، وسعت بیشتری پیدا کند و از آن طرف قسمت غذاخوری نیز فضای کافی را داشته باشد . ایجاد یک سکو در کنار این سطح شیشه ای فضایی دنج و جذاب برای نشستن و تماشای منظره روبرویی را برای مشتری فراهم میکند .

این پله ها به طبقه بالایی میرسد که یک فضای متوسط 15 متری را ایجاد میکند که اتاق کار مشتری خانه را به وجود می آورد و هم چنین یک فضای نشیمن کوچک دو نفره تا  بتوانند از این ارتفاع منظره بیرون را تماشا کنند .

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

 بازسازی خانه ای دوبلکس در لهستان

حال نگاهی به متریال ها و عملکردهای دیگر این خانه بیندازیم . در بازسازی و دکوراسیون داخلی آشپزخانه به غیر از سطح رویی پیشخوان و کابینت های بالای سینک که چوبی است بقیه عناصر به رنگ خاکستری خالص در آمدند . حضور یک هود که از سقف آویزان است و بالای گاز رومیزی قرار دارد به عنوان یک عنصر جالب در آشپزخانه جلب توجه میکند .

بازسازی خانه ای دوبلکس در لهستان

این رنگ خاکستری رنگ غالب این خانه به شمار میرود . همانطور که مبلمان قسمت نشیمن ، صندلی های استیل قسمت غذاخوری ، کمد ها و تخت خواب اتاق خواب خانه و لامپ های سقفی این خانه و حتی سیستم پله به رنگ خاکستری در آمده است و فضایی مدرن و تمیز را به وجود آورده است . در کنار این رنگ نیز استفاده از مصالح بتنی در مقیاس بزرگ در دیوارهای خانه و کفپوش چوبی گرم ، هارمونی فضایی جذابی را برای این خانه رقم زده است .

دیگر بخش های بازسازی ساختمان

 بازسازی خانه ای دوبلکس در لهستان

در بازسازی ساختمان سرویس و حمام نیز این متریال ها و رنگ ها از کلیت خانه تبعیت میکنند و سطوحی چوبی در کنار رنگ خاکستری فضای داخلی سرویس و حمام را شکل می دهند .

 یک اتاق خواب نیز در انتهای خانه وجود دارد که در آنجا نیز پنجره هایی سرتاسری نور خورشید را وارد فضای اتاق خواب میکند . این خانه در دو سمت از نور طبیعی روز بهره کافی را میبرد و این خانه را در طول روز از نور لامپ های مصنوعی بی نیاز میکنند .

بازسازی خانه ای دوبلکس در لهستان

این خانه در این وسعت کم توانسته است به خوبی فضا ها را تقسیم کند و حریم هر قسمت را ضمن اینکه نزدیک هم هستند ، حفظ کند و فضای نشیمن ، آشپزخانه و قسمت غذاخوری در نزدیکی هم و در ترکیب با کلیت فضای خانه و متریال و رنگ ها  هستند .

 

9 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات