طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی آپارتمان دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 21 فروردین 1396 در ساعت 10 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی آپارتمان دکوراسیون داخلی

برای بازسازی آپارتمان و یا اجرای دکوراسیون داخلی بحث زمان و هزینه از موارد بسیار مهم و ضروری میباشد . این امکان وجود دارد تا برخی از هزینه هایی که در این کار به وجود میاید کاهش پیدا کند مثل هزینه های سنگ ، کاشی و دیگر مصالح که قیمت آنها وابسته به نوع و کیفیت کالای انتخاب شده است و میتوان به جای جنس های مرغوب و با کیفیت از متریال های با درجه دو مشروط بر اینکه ظاهری زیبا و دلچسب و کیفیت نسبتا مطلود داشته باشند استفاده کرد تا هزینه ها پایین تر بشود اما برخی از هزینه ها نظیر لوله کشی و سیستم های گرمایش و سرمایش هزینه ای مشخص شده و غیر قابل تغییر است .

با توجه به شرایط و برنامه ریزی هایی که در بازسازی ساختمان ایجاد میشود برای اجرای هر چه بهتر یک طرح با محدودیت ها و مشکلات بسیاری رو برو هستیم نظیر نارضایتی همسایه ها و شهرداری منطقه و ... که لازم است تا تمامی این موارد در نظر گرفته شود.

به همین طریق در بازسازی منازل قدیمی نیز محدودیت هایی در زمینه ی سازه ی ساختمان و بهینه سازی هر چه بیشتر در بازسازی وجود دارد به همین دلیل مشورت با یک کارشناس فنی و توجیه کامل در این زمینه قبل از اینکه هر اقدامی صورت بگیرد لازم و ضروری است . 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات