طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده های دکوراسیون

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 16 آذر 1398 در ساعت 14 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای این که بتوانیم در بازسازی منزل و بازسازی ساختمان فضایی که برای طراحی دکوراسیون داخلی ایجاد میکنیم به بهترین شکل ممکن به وجود بیاید روش های مختلفی وجود دارد . برای ایجاد یک دکوارسیون لوکس باید با روش ها و آخرین متد های طراحی در سراسر جهان آشنا شویم تا بتوانیم ایده های درخشان آنها را برای فضاهای داخلی و دکوراسیون داخلی منازل خود نیز ایجاد کنیم .

ایده های بسیاری وجود دارند که میتوانند ما را در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی به رسیدن به فضایی جذاب و زیبا راهنمایی کنند . در این مقاله سعی داریم ایده هایی برای رسیدن به دکوراسیونی مناسب را برای شما معرفی کنیم .

نصب بشقاب به روی دیوار

این ایده که ایده ای جذاب به شمار میرود به این شکل است که بشقاب های متنوع و نقش دار در انواع رنگ ها را میتوانید به راحتی به روی دیوار نصب کنید و با این کار بدون هیچ گونه تابلو نقاشی یا چیز دیگری خودتان یک تابلوی زیبا به وسیله این بشقاب ها را به وجود آورید و فضایی متفاوت را در خانه ایجاد کنید .

چارچوب پنجره ها را رنگ کنید

شاید خیلی ها به این چارچوب های پنجره ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هایشان اهمیتی نمیدهند و رنگ فلزی و آلومینیومی آن را به همان صورت زمخت در فضای خانه نگه میدارند به امید این که زیر پرده میروند و دیدی ندارند . اما شما میتوانید با این ایده ی متفاوت به این چارچوب ها رنگی مناسب و جذاب بزنید و باعث برجسته شدن پنجره ها شوید .

قانون 50 تا 150 درصد

در این تکنیک بازسازی منزل که در بسیاری از کشورهای جهان کاربرد دارد و میتوانید آن را در خانه خود نیز اجرا کنید کافی است یک رنگ مناسب را که میخواهید برای دیوار هایتان انتخاب کنید را بردارید و مقداری از رنگ را 50 درصد روشن تر و بقیه رنگ ها را 150 درصد تیره تر از رنگ اصلی انتخاب کنید و با ایجاد این ترکیب رنگی مناسب فضای منازل خود را رنگ کنید . نحوه ترکیب این هارمونی رنگی نیز با توجه به ابعاد و مقیاس خانه و سلیقه شما به وجود می آید .

توجه به کوسن ها و بالشتک های مبل ها

یکی دیگر از عناصری که میتواند مبلمان ما را خاص تر و زیبا تر جلوه دهد همین کوسن ها و بالشتک هایی است که روی آنها قرار دارد . با انتخاب رنگ ها و پارچه های متنوع و جذاب برای این کوسن ها میتوانید ترکیب رنگی و فضایی جذابی را بین کوسن ها و مبل ها ایجاد کنید . تکینیک های تضاد رنگی یا تناسب رنگی برای این مبل ها و کوسن ها بر اساس سلیقه شما میتواند انتخاب شود .

راهرو ورودی خانه را برجسته کنید

اگر دارای راهرویی در بدو ورود به دکوراسیون داخلی منزل خود هستید از ان استفاده کنید و به سادگی آن را رها نکنید . این ورودی میتواند فضایی باشد که سلیقه و زیبایی خانه شما را بدو ورود برای مهمانان و افراد دیگر نشان دهد . میتوانید از متریال یا رنگی متفاوت با رنگ و متریال فضاهای دیگر خانه برای این قسمت استفاده کنید . استفاده از تابلو ها و تزئینات دکوری دیگر برای این قسمت نیز میتواند جالب توجه باشد .

چیدمان وسایل خانه را تغییر دهید

شاید باورش برایتان سخت باشد ولی یکی از بهترین ایده هایی که همیشه برای جذاب شدن فضای داخلی خانه کمک میکند بدون این که بخواهید هزینه ی اضافی یا وسایل جدیدی به آن اضافه کنید تغییر چیدمان مبلمان و وسایل خانه است . بار این کار کافی است آن طور که مورد نظر شماست این تغییر ایجاد شود . نحوه چیدمان مبلمان نشیمن را عوض کنید یا جای تلویزیون در این فضا را جابجا کنید . یا میتوانید جای وسایل دکوری خانه را عوض کنید . همه ی اینها میتواند تنوع زیبایی را برای منازلتان ایجاد کند .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات