طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش اول

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 26 مرداد 1399 در ساعت 11 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همه افراد اتاق نشیمن ( پذیرایی ) بزرگی ندارند و اگر شما هم جزو آن دسته هستید ، باید به این ایده های کوچک دکوراسیون داخل اتاق نشیمن توجه کنید که توسط شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا بیان شده است . ایده های زیادی برای اتاق نشیمن کوچک شما در سال 2020 وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد فضای اضافی در اتاق نشیمن خود استفاده کرده و به خانه ی خود کمک کنید تا فضای گسترده تری داشته باشد.

چه به دنبال ایده هایی برای طراحی داخلی اتاق نشیمن کوچک با بودجه کم باشید و چه دنبال ایده های هوشمندانه ای برای صرفه جویی در فضا ، این نکات ها مطمئناً به شما کمک خواهند کرد تا فضای خود را با سهولت طراحی کنید .

1. از تابلو های هنری غافل نشوید .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش اول

این که آیا شما به صورت آنلاین به چاپ تصاویر بپردازید ، و سپس آن را خودتان قاب کنید و یا اینکه عناصر مجسمه ای زیبا یا تابلو های آماده را واردفضای اتاق خود کنید ، به شما و بودجه تان بستگی دارد . هیچ اتاقی بدون داشتن آثار هنری طراحی کاملی پیدا نمی کند ، و اتاق نشیمن کوچک شما نیز از این قاعده کلی مستثنی نیست .

و برای اینکه به دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن خود روح زندگی بدهید ، برای افزودن شخصیت به اتاق خود به دنبال تابلو هایی با رنگ های جسورانه و مقیاس بزرگ باشید . در حقیقت ، فقط به این فکر کنید که اتاق نشیمن که در پیش روی شما قرار گرفته است ، بدون آن که تابلو های هنری ، چقدر کوچکتر خواهند بود .

2. به یک دیوار طراحی خاص تری بدهید .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش اول

تفاوت یک دیوار در رنگ و بافت با باقی دیوار ها ایده خوبی است برای تبدیل یک اتاق نشیمن کوچک به محیطی آرام و دل نشین. این کار باعث میشود اتاق شما دارای یک کانون پر جنب و جوش و زنده شود ، و همچنین به اتاق نشیمن شما یک عمق و شخصیت خاص و دل نشینی میدهد.

با یک دیوار با رنگی جدید و خاص و یا با کاغذ دیواری با طرحی زیبا ، اجازه میدهید تا دیوار شما با استفاده از رنگهای منحصر به فرد و چشم نواز خود ، برای خودش صحبت کند. و از آنجا که این دیوار بخش کوچکی از یک اتاق است ، می توانید بدون نیاز به انجام کارهای زیاد یا صرف هزینه های هنگفت ، آن را به راحتی تغییر دهید یا آن را به روز کنید زیرا ممکن است احساسات و روحیات شما در طول زمان تغییر کند و بخواهید دوباره آن دیوار را طراحی کنید!

3. به پنجره ها توجه کنید .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش اول

از آنجا که نور در اندازه و وسعت هر اتاق تفاوت بزرگی ایجاد می کند ، از پنجره در دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید و بگذارید نور داخل اتاق نشیمن شما شود. این نکته به این معنی است که شما نباید کاری کنید که پنجره تان پوشیده شود ، مثلا نباید یک مبل بزرگ یا مجسمه ای طویل را جلوی پنجره خود بگذارید.

و هنگامی که صحبت از دکوراسیون های پنجره ای می شود ، استفاده از پرده های بلند و باز کردن آنها باعث می شوند سقف خانه شما بسیار بالاتر از آنچه هست احساس شود. و اگر در طراحی داخلی اتاق نشیمن شما پنجره ای کوتاه است ، می توانید با پوشاندن یک دیوار کامل با پنل های پرده ای با رنگ های تیره تر به زیبایی و ظاهری بهتر دست یابید.

4. به جزئیات دقت کنید .

برای داشتن ظاهری زیبا و دکوراسیون لوکس که چشم را به تحسین وا می دارد ، وقتی صحبت از ایده های دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک می شود ، یک ترکیب از عناصر و وسایل تزئینی نهایی را در نظر بگیرید. از کوچک ترین وسایل غافل نشوید و به جای اینکه به دنبال یک نگاه همه جانبه باشید که شما را به چالش بکشد ، ترکیبی از کالاهای پویا و پر از شخصیت را وارد کنید.

فکر کنید ، جسور باشید ، خلاقانه عمل کنید ، و یک طرح به یاد ماندنی برای اتاق خود طراحی کنید .

5. از تقارن استفاده کنید .

وقتی صحبت از چیدمان مبلمان می شود ، به سراغ یک رویکرد متقارن بروید که جلوه ای آرام بخش و زیبا ایجاد کند. و مطمئن باشید که مبلمان خود را چسبیده به دیوارهای اتاق نشیمن کوچک خود قرار ندهید ، زیرا این امر در نهایت باعث می شود که فضای کوچکتر ، دنج تر و راحت تر به نظر برسد .

6. طراحی خطی .

ایده هایی برای پذیرایی های کوچک بخش اول

وقتی صحبت از ایده هایی برای طراحی داخلی مدرن اتاق نشیمن کوچک است حتما پیشنهاد طرح های خطی مطرح میشود ، ایجاد ساختار ها و آرایش های خطی با حساسیت به طول و عرض کمک می کنند و باعث می شوند فضای شما بزرگتر از آنچه در واقع است احساس شود .

این می تواند از طریق یک قطعه بزرگ اظهارات یا چیزی بسیار ظریف تر باشد. تصویر زمینه راه راه جسورانه ، یک فرش راه راه خنثی یا مبلمان قرار داده شده به صورت خطی فکر کنید - ایده های تزئینی اتاق نشیمن کوچک مانند این به راحتی می توانید درست و عملی شوید

شما میتوانید قسمت بعدی ( دوم ) این مقاله را در وبسایت ما مشاهده کنید .

لطفا ما را در جریان نظرات خود در بخش نظرات قرار دهید .

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید و این نکات و ایده های طراحان تیم ما برای شما مفید بوده باشد .

 

7 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات