طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده های برتر دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 21 خرداد 1399 در ساعت 14 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در مورد طراحی داخلی آشپزخانه بیشتر اوقات سبک های مختلف دکوراسیون می آیند و می روند. با این حال برخی از سبک های طراحی آشپزخانه باقی می مانند؛ مثلا عاشقان طراحان داخلی هنوز هم به سبک کلاسیک علاقه ی شدیدی دارند. ما نوآوری در ایده های معاصر طراحی آشپزخانه را دوست داریم ، اما چند مورد از این سبک ها به زودی از چرخه ی مد و دکوراسیون خارج می شوند و جای خود را به سبک های دیگر دکوراسیون می دهند. سال 2020 میلادی سالی است پر از روند طراحی داخلی کلاسیک که همه ما عاشق آن هستیم. برای کشف روندهای برتر آشپزخانه در سال 2020 میلادی پیشنهادهایی برای شما داریم که کافیست این مقاله را تا پایان آن بخوانید و نسبت به آن ها اطلاع کسب کنید. مقاله ی زیر از مجله های معروف خارجی گرفته شده است و این سبک ها کاملا به روز هستند و برای پیاده سازی در آشپزخانه ی شما آماده می باشد.

روشنایی لایه ای در آشپزخانه

ایده های برتر دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه

از آنجا که نور چند لایه مربوط به زمان گذشته خیلی دور نیست ، در مورد آن توضیحی نمی دهیم. کار با سطوح مختلف نور ، طراحان را قادر می سازد فضایی را ایجاد کنند که قبلاً نمی توانستند آن را خلق کنند. صرف نظر از سبک طراحی داخلی ، روشنایی، کار ایجاد بافت ها و طرح های خاص را به فضای شما می کند.

بازسازی آشپزخانه به سبک غیر محصور

ایده های برتر دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه

یکی از مهمترین نیازهای بازسازی خانه  ، آشپزخانه اوپن است. طرح های داخلی همیشه در حال تحول می باشد و بیشتر اوقات از فضاهای شبیه اتاقک و فضای بسته نشات می گیرد. در اوایل قرن بیستم میلادی دکوراسیون ها به سمت زندگی با دیوار کم رو آوردند. امروزه، خانوارها برای ایجاد مناطق مجزا در یک خانه، از طریق قفسه بندی و مبلمان به منطقه بندی متکی هستند. طرح اوپن در طراحی آشپزخانه ها هنوز اولویت دارد و روند بازسازی آشپزخانه را در صدر خود قرار می دهد، زیرا خانواده ها نبست به جدا بودن خیلی حساس هستند. معماران و طراحان داخلی به طور یکسان در حال استفاده از بهترین گرایش ها در طراحی خود هستند و به طور مداوم طرح آشپزخانه را برای ادغام فضای هوشمند و با جریان یکپارچه در خانه های مدرن بازسازی می کنند.

قفسه بندی باز در طراحی آشپزخانه

ایده های برتر دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه

سبک ها و روند های گذشته طراحی داخلی آشپزخانه ها اغلب مورد بازنگری قرار می گیرند ، و قفسه بندی باز آشپزخانه یکی از این نکات طلایی است.

قفسه های باز یک ضرورت در کابینت های آشپزخانه نبود. قبل از ورود کابینت ، آشپزخانه های قرن نوزدهم میلادی با قفسه های باز که دیوارها را پوشانده بودند، تزئین می شدند.

قفسه بندی برای چند دهه از دکوراسیون آشپزخانه حذف شد تا اینکه در دهه 1950 میلادی دوباره به عنوان یک سبک پر طرفدار وارد این صنعت شد.

با داشتن قفسه های باز صاحبان خانه و طراحان می توانند یک آشپزخانه را به گونه ای تنظیم کنند که هزینه ی کمتری نسبت به کابینت های معمولی داشته باشد و به جز کمتر کردن هزینه ها زیبایی بیشتری را ایجاد کنند.

آشپزخانه و کاشی

ایده های برتر دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه

کاشی ها نمونه دیگری از موارد قدیمی در دکوراسیون آشپزخانه می باشد.

دیوارهای برجسته و رنگارنگ با کاشی مکزیکی، حتی کاشی های کف با طرح شطرنجی همه روند داغ دکوراسیون داخلی آشپزخانه در گذشته بودند.

کاشی ها از جنس سرامیک ، بتون ، چوب پنبه یا شیشه هستند و آن ها همچنین به گزینه ای جایگزین برای تزئینات تبدیل شده اند که این یک نکته عالی برای جامعه طراحی سازگار با محیط زیست است.

طرح های مختلف موجود در کاشی ها باعث زیبایی خاص در آشپزخانه می شود؛ یکی از نکات مهم کاشی ها اندازه ی آن است که گاهی کاشی هایی با قطعه ی بزرگ یا کوچک هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

ایجاد میز صبحانه در آشپزخانه

ایده های برتر دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه

ایجاد میز صبحانه در میان کابینت ها یک انتخاب عالی برای آشپزخانه است ، بلکه همچنین مکانی مناسب برای اضافه کردن وسایل موجود در آشپزخانه بر روی آن است. این کار را با استفاده از آشپزخانه های جزیره ای به سادگی می توان انجام داد. به همین دلیل این روند بسیار محبوب است. بسیاری از خانه های معاصر دارای آشپزخانه ی جزیره ای با صندلی و چراغ های آویز هستند که یک شکل ظاهری زیبا در آشپزخانه ایجاد می کنند. فضای به این شکل در آشپزخانه ها بسیار کاربردی هستند؛ فرض کنید یک روز عادی صبح از خواب بیدار شده اید و کمی دیر از خواب بیدار شده اید می توانید از این فضا برای خوردن صبحانه ی سرپایی استفاده کنید. از این فضا همچنین برای میز کار هم می توانید استفاده کنید؛ این کاربرد در آشپزخانه ها برای افرادی که دورکاری می کنند بسیار کاربرد دارد.

کابینت های شاکر

ایده های برتر دکوراسیون و طراحی داخلی آشپزخانه

کابینت های آشپزخانه که دارای درب هستند ، اغلب به سبک شاکر معروف هستند. اصطلاح اصلی این نوع کابینت ها در زبان انگلیسی شاکرز است که به یک فرقه ی مذهبی اطلاق می شود که اعتقاد به زندگی با کمترین وسیله ها را دارند و ساخت مبلمان خود را خودشان انجام می دهند. کابینت آشپزخانه به سبک شاکر به دلیل کاربردی بودن و زیبایی شناسی مدرن معروف شده اند. امروزه ما آنقدر به این سبک کابینت عادت کرده ایم که شاید متوجه نشویم این طراحی برای زمان خودش چقدر نوآورانه بوده است.

نتیجه

همانطور که می دانید انتخاب نوع دکوراسیون داخلی برای فضای داخلی خانه ی شما و آشپزخانه یک امر سلیقه ای است اما دکوراسیون های خاص امسال به گونه ای پیش می روند که فضای بازتر و روشن تری ایجاد کنند؛در سال 2020 میلادی دکوراسیون ها به سمتی روی می آورند که محیطی شاد و سالم برای اعضای خانه ایجاد کنند. سبک های مختلف هر سال با تغییرات زیادی روبرو هستند و این قانون نیست که شما عینا از آن ها استفاده کنید و می توانید به سادگی با سلیقه ی خود سبک ها را دستخوش تغییر کنید. نظرات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. یک مشاوره رایگان در زمینه طراحی داخلی آشپزخانه با یکی از طراحان متخصص ما را همین امروز برنامه ریزی کنید.

 

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات