طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اکسسسوری های مناسب دکوراسیون اداری را بیشتر بشناسیم

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 26 آبان 1400 در ساعت 11 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بسیاری از افراد در پروسه ی طراحی داخلی محیط مورد نظر ، از اهمیت اکسسوری غافل می شوند . خوب است بدانید که استفاده از اکسسوری در هر محیطی نظیر منزل و یا حتی طراحی اداری می تواند دکوراسیون داخلی فضای شما را تا چندین برابر زیباتر و چشم نواز تر کند .

لازم است هنگام انتخاب اکسسوری به عوامل مختلفی توجه کنید یکی از این عوامل ، کاربری محیط می باشد .

 شرکت دکوراسیون هیرادانا دراین مقاله قصد دارد به موضوعی بپردازد که بسیاری از افراد از آن غافل هستند . انتخاب اکسسوری برای دکوراسیون اداری فرآیندی ضروری و البته حساس است بنابراین لازم است در این زمینه از افراد متخصص یاری بجویید . ما در این شرکت شما عزیزان را تا حدودی با اکسسوری های مناسب برای دکوراسیون اداری آشنا خواهیم کرد .

اکسسوری جزو وسایل کوچک و البته جانبی می باشد اما می تواند تغییرات بسیار زیادی در طراحی داخلی محیط ایجاد کند .

 

این وسایل از تنوع طرح و مدل بسیار زیادی برخوردارهستند هم چنین با استفاده از متریال های گوناگونی نظیر چوب ، گچ و یا ... ساخته می شوند . این شما هستید که می توانید با توجه به سلیقه ی شخصی خود و البته بودجه ی موجود اقدام به انتخاب کنید .

کارمندان مدت زمان طولانی از روز را در محیط اداری می گذرانند از این روی استفاده از اکسسوری مناسب باعث می شود تا محیط از یکنواختی خارج شود و کارمندان دچار خستگی نشوند .

گیاهان

یکی از بهترین اکسسوری های موجود برای دکوراسیون اداری و یا طراحی داخلی هر محیطی ، گیاهان و گلدان ها هستند . گیاهان با رنگ های آرام بخش و تازگی که در خود دارند ، خستگی را از افراد دور می کنند و بوی خوش آن ها می تواند فضا را تازه کند .

گیاهان متعددی به این منظور موجود است که می توانید بنا به سلیقه ی خود حق انتخاب داشته باشید . بهتر است برای محیط اداری گلدان ها و یا گیاهانی را انتخاب کنید که رسیدگی به آن ها راحت باشد زیرا امکان از بین رفتن آن ها در صورت عدم رسیدگی بسیار زیاد می باشد .

 اکسسسوری های مناسب دکوراسیون اداری را بیشتر بشناسیم

شما می  توانید به منظور زیباتر کردن محیط از گلدان های فانتزی نیز استفاده کنید .

گلدان گزینه ی بسیار مناسبی به جهت استفاده در طراحی اداری می باشد اما لازم این نکته را به یاد داشته باشید که در صورت کمبود فضا به سراغ آیتم های دیگر بروید .

چراغ های فانتزی

این سبک از چراغ ها علاوه بر این که می توانند تا حد زیادی روشنایی محیط را تامین کنند ، به عنوان یک اکسسوری مناسب نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

چراغ های فانتزی در مدل های مختلف رومیزی و یا ایستاده طراحی می شوند که افراد می توانند بر اساس فضای موجود اقدام به انتخاب کنند .

چراغ ها علاوه بر دکوراسیون اداری ، در طراحی داخلی محیط های دیگر نظیر منازل ، مغازه ها و ... نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

 اکسسسوری های مناسب دکوراسیون اداری را بیشتر بشناسیم

قاب عکس

می توانید با توجه به حیطه ی کاری در دکوراسیون اداری ، قاب عکس های کوچک با مفاهیم مختلف را انتخاب و از آن ها بر روی دیوار و یا میز کارمندان استفاده کنید .

نوشتن جملات انگیزشی و قاب کردن آن می تواند تا حد زیادی بر روحیه ی کارمندان نیز تاثیر گذار باشد .

استند های دکوری

می توانید بر اساس فضای موجود ، اقدام به انتخاب اکسسوری هایی نظیر استند های دکوری کنید . این استند ها در طرح های گوناگونی موجود است و برای طراحی اداری گزینه ی بسیار مناسبی می باشد . اگر به اندازه ی کافی فضا در دست دارید این گزینه رابه شما پیشنهاد می کنیم زیرا جذابیت فضا را تا چندین برابر افزایش می دهد .

این استند ها در رنگ ها و البته طرح های گوناگونی موجود است که شما می توانید با توجه به فضا و سلیقه ی شخصی خود اقدام به انتخاب کنید .

جالب است بدانید که استند هایی به منظور نگهداری از گلدان ها نیز طراحی شده است  در این صورت می توان گلدان های کوچک را بر روی آن قرار داد .

قفسه

اگر دکوراسیون داخلی محیط اداری شما به اندازه ی کافی بزرگ نیست می توانید اقدام به نصب قفسه بر روی دیوار کنید . با این کار می توانید تا حد زیادی در محیط صرفه جویی کنید و در عین حال یک اکسسوری بسیار جذاب نیز به فضا اضافه کنید .

بر روی این قفسه ها میتوانید وسایل کم وزن نظیر کتاب و یا گلدان های کوچک را قرار دهید . جالب است بدانید که از این نوع قفسه می توان در دکوراسیون داخلی اتاق خواب نیز استفاده کرد . شما می توانید به منظور نصب این قفسه ها از شرکت دکوراسیون هیرادانا یاری بجویید .

 مجسمه

یکی از پرکاربرد ترین اکسسوری های موجود در هر فضایی مجسمه می باشد . مجسمه ها تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ و متریال دارند . شما می توانید با توجه به ظرفیت فضا اقدام به استفاده از مجسمه های بزرگ و یا کوچک کنید .

مجسمه هایی که بر اساس سبک مینیمال ساخته می شوند گزینه ی بسیار مناسبی به جهت استفاده در دکوراسیون اداری می باشند زیرا فضا را شلوغ نمی کند و هم چنین باعث خارج شدن محیط از یکنواختی می شود .

انتخاب رنگ مجسمه نیز باید بر اساس سبک کلی محیط صورت بگیرد .

ساعت های فانتزی

ساعت یکی از دیگر از اکسسوری های پر کاربرد در طراحی داخلی هر فضایی می باشد . این وسیله ی کم جا علاوه بر زیباتر کردن محیط ، کاربرد فراوانی نیز دارد . شما می توانید به سراغ انتخاب ساعت های فانتزی موجود در بازار بروید و با توجه به طراحی کلی محیط ، اقدام به انتخاب کنید . جالب است بدانید که ساعت  به دلیل ارزان بودن یکی از پرکاربرد ترین اکسسوری ها در طراحی اداری می باشد .

لوازم التحریر

جالب است بدانید که برای تهیه ی اکسسوری لازم نیست به سراغ وسایل گران قیمت بروید شما می توانید با انتخاب تجهیزات ساده و ارزان قیمت تغییرات بسیار زیادی در محیط ایجاد کنید .

برای مثال استفاده از وسایلی که بتوانید به کمک آن ها لوازم التحریر را سامان دهی کنید یکی از گزینه های کم هزینه و در عین حال کاربردی می باشد .

شما می توانید لوازمی نظیر خودکار ، قیچی و ... را در این قالب ها بچینید با این کار هم نظم محیط را رعایت کرده اید و هم یک اکسسوری بسیار جذاب روی میز کار خود قرار داده اید .

شما می توانید این وسیله را در رنگ ها و البته طرح های گوناگون انتخاب و خریداری کنید .

تابلو های نقاشی

استفاده از چندین تابلوی نقاشی مینیمال و کوچک نیز می تواند دکوراسیون اداری شما را تا حد زیادی تغییر دهد . استفاده از تابلوهای مینیمال گزینه ی مناسب تری نسبت به دیگر سبک ها می باشد زیرا هم هزینه ی کمتری دارد و هم فضا را شلوغ نخواهد کرد .

این تابلو ها اغلب به رنگ های خنثی و یا ملایم طراحی می شوند که این مورد نیز در ایجاد آرامش محیط تاثیر بسیار زیادی دارد .

شمع

استفاده از شمع های رنگارنگ و فانتزی به عنوان اکسسوری می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد . می توان این وسیله را بر روی میز کارمندان و یا قفسه های موجود در دکوراسیون اداری قرار داد .

تنوع در شمع بسیار بالا است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد بتوانند بر اساس سلیقه ی خود اقدام به خرید این محصول کنند .

کلام آخر :

در این مقاله شما کاربران محترم را با بهترین اکسسوری ها به جهت استفاده در طراحی اداری آشنا کرده ایم . خوب است بدانید که لازم است در هر محیطی از اکسسوری ها استفاده کرد . به یاد داشته باشید که این وسایل تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی محیط و تنوع فضا می گذارد .

 اکسسسوری های مناسب دکوراسیون اداری را بیشتر بشناسیم

اکسسوری ها تنوع بسیار بالایی دارند از این روی شما می توانید بر اساس بودجه و سلیقه ی شخصی خود اقدام به خرید کنید .

بهتر است  با توجه به کاربری فضا اقدام به خرید این وسایل کنید در این مقاله ما تنها بخش کوچکی از اکسسوری های موجود برای دکوراسیون اداری را به شما عزیزان معرفی کردیم .

شرکت دکوراسیون هیرادانا در زمینه ی طراحی داخلی ، طراحی دکوراسیون و ... سال ها مشغول به کار است از این روی تیم ما در این شرکت دکوراسیون توانسته تجربه ی بسیار زیادی کسب کند . شما می توانید به منظور انجام خدمات در هر زمینه ای از معماری و یا طراحی داخلی با مشاورین ما در این شرکت ارتباط برقرار کنید .

4 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات