طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اپرا وینفری میلیاردر آفریقایی و دکوراسیون داخلی خانه رویایی او

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 17 بهمن 1400 در ساعت 10 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از تاثیر گذار ترین زنان جهان با ملیتی آفریقایی ، اپرا وینفری نام دارد . اپرا متولد سال 1954 میلادی می باشد و توانسته شهرت جهانی و ثروت زیادی را از آن خود کند .

این بانو با انجام کارهای انسان دوستانه شناخته می شود . هم چنین برنامه ی تلویزیونی مشهوری با نام خود نیز دارد .

ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود که دکوراسیون داخلی منزل این زن ثروت مند به چه صورت است ؟ و یا می توان چه امکاناتی را در منزل اپرا مشاهده کرد ؟

در این مقاله شرکت دکوراسیون هیرادانا قصد دارد تا شما عزیزان را با دکوراسیون داخلی منزل یا در واقع عمارت اپرا وینفری آشنا کند . پس برای دریافت جواب سوال های خود تا انتها با ما همراه باشید .

ارزش مالی عمارت اپرا وینفری چقدر است و این بنا چه ویژگی هایی دارد ؟

این عمارت ارزشی معادل 14 میلیون دلار دارد . هر تصوری که از یک خانه ی ایده آل در ذهنتان دارید را می توان در این عمارت پیدا کرد .

مساحت آن چیزی حدود 8700 فوت مربع می باشد . هم چنان دارای تعداد زیادی سرویس بهداشتی و حمام و دستشویی نیز می باشد .

اپرا وینفری میلیاردر آفریقایی و دکوراسیون داخلی منزل رویایی او

تلفیق مدرن بودن و طبیعت

با نگاهی بر این عمارت مدرن می توانید تا حد زیادی شاهد عناصر طبیعی باشید . برای مثال می توان به دو شومینه ی هیزمی موجود در این عمارت اشاره کرد . این شومینه علاوه بر تامین گرمای محیط ظاهر بسیار زیبایی برای این بنا فراهم ساخته است . وجود شومینه ی هیزمی در دکوراسیون داخلی را می توان جزو یکی از مهم ترین ویژگی های سبک روستیک در نظر داشت .

پلان معماری منزل اپرا وینفری به چه صورت است ؟

در کمتر عمارتی می توان شاهد ویژگی های خاص و منحصر به فرد بود  . یکی از این ویژگی ها را می توان در عمارت چند میلیون دلاری این بانوی مشهور یافت .

وجود یک تونل در ارتفاع 17 متر زیر زمین به خاص تر شدن هر چه بیشتر این عمارت کمک کرده است .

اپرا وینفری میلیاردر آفریقایی و دکوراسیون داخلی منزل رویایی او

سبک دکوراسیون داخلی این بنا چیست ؟

همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم ، وجود شومینه ی هیزمی باعث شده تا این بنا هر چه بیشتر به سبک روستیک نزدیک شود . از این روی می توان سبک کلی این عمارت را تا حد زیادی روستیک در نظر داشت . استفاده از آیتم های چوبی و سنگی ، استفاده از متریال چوب در نما و ... باعث شده تا بتوان سبک کلی این عمارت را تلفیقی از مدرنیته و روستیک در نظر داشت .

پالت رنگی در این عمارت به چه صورت است ؟

رنگ های مورد استفاده در هر جایی از این عمارت را می توان متناسب با روحیه ی یک بانوی هم سن و سال اپرا در نظر داشت . رنگ ها غالبا در تناژ سبز و قهوه ای می باشند که باعث بوجود آمدن آرامش بسیار زیادی در محیط منزل شده است .

در برخی از آیتم ها نظیر کابینت و یا تخت خواب از رنگ طبیعی چوب استفاده شده است . به کار بردن این آیتم در اتاق خواب انتخاب بسیار هوشمندانه ای محسوب می شود .

تزئینات سقف

یکی از ویژگی های بارز طراحی دکوراسیون داخلی عمارت اپرا ، استفاده از چوب می باشد . سقف این عمارت نیز با استفاده از چوب طراحی و تزئین شده است . این کار باعث شده تا بنا از حالت یکنواختی خارج شود .

مبلمان و میز صندلی در این بنا چه ویژگی هایی دارد ؟

استفاده از مبلمان راحتی با رنگ روشن باعث شده تا حس آرامش و گرما به این خانه القا شود . تضاد رنگی مبلمان با دیگر آیتم ها که عموما از جنس چوب است باعث شده تا فضایی خاص و دلچسب ایجاد شود .

وجود یک دست میز و صندلی چهار نفره ی چوبی حس یک خانواده ی گرم و صمیمی را نیز به محیط القا می کند .

حمام و سرویس بهداشتی

آیتم های مورد استفاده در حمام و سرویس بهداشتی عموما از جنس سنگ می باشد . استفاده از سنگ باعث لوکس تر شدن هر چه بیشتر فضا می شود .

استفاده از پارتیشن های تمام شیشه ای به منظور جداسازی فضاها از یکدیگر نیز انتخاب بسیار هوشمندانه ای به این منظور می باشد .

اپرا وینفری میلیاردر آفریقایی و دکوراسیون داخلی منزل رویایی او

اتاق میهمانان چه ویژگی هایی دارد ؟

چندین اتاق مهمان با تمامی ویژگی های مناسب در این بنا وجود دارد . در این اتاق می توان شاهد وجود یک کتابخانه ی بزرگ بود که می توان این امر را تا حد زیادی احترام به میهمانان درنظر داشت .

اتاقی مخصوص بازی

وجود اتاقی صرفا برای بازی و سرگرمی یکی دیگر از ویژگی های این عمارت لوکس و تجملاتی می باشد . شما عزیزان نیز می توانید به منظور طراحی چنین اتاقی برای بنای مورد نظر خود از شرکت دکوراسیون هیرادانا یاری بجوید .

بالکن و گذراندن عصری دلچسب

چیدن یک دست میز و صندلی راحتی در بالکن باعث شده تا بتوان یک عصرانه ی دلچسب در کنار دوستان خود میل کرد .

ویوی این بالکن رو به جنگل است که می توان از آن جا شاهد غروب زیبای خورشید نیز بود .

اپرا وینفری میلیاردر آفریقایی و دکوراسیون داخلی منزل رویایی او

باغ این عمارت چه ویژگی هایی دارد ؟

می توان در باغ این بنا شاهد بسیاری از گیاهان و میوه جات بود . این باغ حدودا 2 یا 3 هکتار می باشد . وجود استخر ، حوضچه ، آبنما و استخر ماهیگیری نیز از دیگر ویژگی های این بنا می باشد .

هم چنین می توان شاهد وجود چندین گلدان در بالکن این بنا نیز بود .

اکسسوری در این عمارت لوکس به چه صورت است ؟

استفاده از تابلوهای نقاشی در هر جایی از این بنا را می توان جزو یکی دیگر از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن در نظر داشت . استفاده از ساز و آلات موسیقی نظیر پیانو و ویلون سل نیز به عنوان اکسسوری توانسته ظاهر بسیار لوکس و دلچسبی را برای این عمارت فراهم آورد .

اپرا وینفری میلیاردر آفریقایی و دکوراسیون داخلی منزل رویایی او

پنجره های قدی

پنجره های بلند و با ارتفاع زیاد باعث شده تا بتوان در طول روز از نور خورشید استفاده کرد . هم چنین در طول شب نیز با روشن کردن چراغ های داخل منزل ، نمای این بنا نیز تا حد زیادی جذاب تر خواهد شد .

طراحی نمای این بنا

استفاده از چوب و سنگ را می توان جزو مهم ترین قسمت های طراحی نمای این بنا در نظر داشت . همان طور که پیش تر به این نکته اشاره کرده ایم استفاده از سبک روستیک در این بنا کاملا قابل ملاحظه می باشد . از این روی استفاده از سنگ و چوب در نما امری بسیار طبیعی محسوب می شود و طراحی نمای این بنا بسیار زیبا و دلنشین کرده است .

اپرا وینفری میلیاردر آفریقایی و دکوراسیون داخلی منزل رویایی او

کلام آخر:

در این مقاله شرکت دکوراسیون هیرادانا شما عزیزان را با طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی از قدرت مند ترین زنان جهان یعنی اپرا وینفری آشنا کرده ایم .

این بنا دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد است که در کمتر جایی می توان شاهد آن بود .

شما عزیزان می توانید برای آشنایی با دکوراسیون داخلی منازل دیگر سلبریتی ها به وب سایت شرکت دکوراسیون هیرادانا مراجعه فرمایید .

5 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات