طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

انواع میز مدیریت در دکوراسیون اداری

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 10 مهر 1402 در ساعت 13 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع میز مدیریت در دکوراسیون اداری

طراحی داخلی دکوراسیون اداری پروسه ای حساس و زمان بر می باشد. در این راه بهتر است از شرکت دکوراسیون اداری و یا افراد متخصص یاری بگیرید تا بتوانید به بهترین ها دست پیدا کنید. اتاق مدیریت در دکوراسیون اداری، یکی از پر اهمیت ترین فضاها می باشد و لازم است اندکی با دیگر محیط ها تفاوت داشته باشد. بهتر است در اتاق مدیریت از وسایل با کیفیت بالا استفاده شود هم چنین به بهترین نحو ممکن چیده شود.

یکی از مهم ترین عنصر ها در اتاق مدیریت، میز مدیر می باشد. این وسیله باید دارای یک سری ویژگی های خاص باشد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. در این مقاله شرکت معماری هیرادانا قصد دارد تا شما کاربران محترم را با انواع میز مدیریت در دکوراسیون اداری آشنا کند تا شما کاربران محترم بتوانید در صورت لزوم خرید درستی داشته باشید.

قیمت خرید میز اداری

هزینه ی میزهای مدیریتی با یکدیگر متفاوت است. متریال استفاده شده در هر یک از میزها می تواند تا حد زیادی در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد. خرید میز مدیریتی باید با توجه به بودجه ی شرکت انجام شود. بهتر است به شما بگوییم که در خرید میز مدیریتی از لحاظ قیمتی بسیار هوشیار باشید. زیرا هر نوع کیفیتی را اگر ماهر نباشید با قیمت بالا به شما میفروشند.

پس راه اول گرفتن ضمانت کیفیت کالا در فاکتور خریدتان باشد.

راه دوم ساخت میز مراجعه به شرکت های دکوراسیون اداری مانند هیرادانا است که خود دارای کارگاه چوب هستند تا هم طراحی میز تخصصی شما را انجام دهند و هم قیمت مناسبی به شما بفروشند.

انواع میز اداری

میز های اداری با توجه به سبک های گوناگون  مانند کلاسیک و یا مدرن طراحی و ساخته شده اند. متریال مورد استفاده در این وسیله تنوع بسیار زیادی دارد از جمله می توان به ام دی اف، چوب و یا شیشه اشاره کرد. هر کدام از این میز ها معایب و مزایای مخصوص به خود را دارند. برای یک انتخاب هوشمندانه لازم است به یک سری فاکتور دقت داشته باشید.

  • میز های تک نفره
  • میز تیمی
  • میز اجرایی
  • میز کامپیوتر
  • میز های دارای قابلیت تنظیم ارتفاع
  • میز های دارای قابلیت جمع شوندگی

انواع میز مدیریت در دکوراسیون اداری

راحتی میز مدیریت اداری

اولین و مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید میز مدیریتی باید به آن توجه داشت، راحتی میز می باشد. مدیران ساعت طولانی از روز را سرکار هستند از این روی باید به سراغ انتخاب میزی راحت و خوش فرم بروند. در هنگام انتخاب میز به فاکتور هایی نظیر ارتفاع آن دقت داشته باشید. زیرا ارتفاع زیاد باعث خستگی سر و گردن و هم چنین ارتفاع کوتاه باعث آسیب رسیدن به کمر می شود. بهتر است به سراغ میزهایی بروید که قابلیت تنظیم ارتفاع را دارا باشد.

اندازه ی میز مدیر مطابق استاندارد

نکته ی دیگری که هنگام خرید میز مدیریتی باید به آن توجه داشته باشید، اندازه ی میز می باشد. اندازه ی میز باید به گونه ای باشد تا بتوان بر روی آن سیستم کامپیوتری، تقویم و... قرار داد. اندازه ی میز نباید به گونه ای باشد که بعد از قرار گرفتن وسایل، هیچ فضای خالی بر روی آن موجود نباشد. شما می توانید با توجه به حجم وسایل خود به منظور چیدمان اتاق مدیریتی از شرکت دکوراسیون اداری یاری بجویید تا میز متناسب شما را بسازند.

رنگ و جنس میز مدیریتی

انتخاب رنگ میز باید بر اساس تم اتاق مدیرت و طراحی داخلی شرکت صورت بگیرد. رنگ ها باید به نوعی انتخاب شود که با دیگر عناصر موجود در اتاق همخوانی داشته باشد. متریال های گوناگونی برای میز مدیریتی وجود دارد. این نکته به سلیقه ی شخص برمی گردد. شما می توانید میز هایی با متریال چوب، ام دی اف، فلز یا شیشه و ... را انتخاب کنید.

تمیز کردن میز

لازم است میزی را انتخاب کنید که به آسانی قابلیت تمیز شدن داشته باشد و آلودگی ها را به خود جذب نکند. تمیز بودن میز در زیبایی ظاهر آن تاثیر بسیار زیادی می گذارد. میز های تیره تر مانند مشکی بیشتر گرد و غبار را نشان میدهند و رنگ های سفید و کرم هم زودتر آسیب میبینند و کهنه میشوند. پیشنهاد ما رنگ های طوسی و خاکستری و قهوه ای تیره میباشد.

انواع میز مدیریت در دکوراسیون اداری

استحکام

بهتر است از میز مدیریت با استحکام و مقاومت بالا استفاده کنید تا با گذر زمان دچار فرسودگی و آسیب نشود. اگر فرصت خرید و سفارش مجدد بعد از چند سال را ندارید، اولین الویتتان استحکام باشد. هر چقدر هم هزینه کنید ارزش یکبار هزینه کردن را دارد. حتما از خریدار گارانتی و ضمانت کیفیت کارتان را بگیرید.

طراحی میز مدیریتی

طراحی میز باید به نوعی باشد که فضای زیادی را اشغال نکند. در عین حال زیبا و کاربردی باشد. انتخاب میز مدیریتی باید براساس سلیقه ی شخصی و فضای مورد نظر صورت بگیرد. ما در هیرادانا با طراحی تخصصی و تولید کارهای جدید و یونیک برای شما میزی فقط مختص و متناسب با شما طراحی و میسازیم.

کلام آخر

در این مقاله شما کاربران محترم را با انواع میزهای مدیریتی و ویژگی ها آن آشنا کرده ایم. بهتر است انتخاب میز مدیریتی بر اساس فاکتورهایی مانند طراحی داخلی شرکت، فضای اتاق و .... صورت بگیرد. شما می توانید در این زمینه از شرکت معماری هیرادانا یاری بگیرید.

7 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات