طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

انواع شومینه در طراحی دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 27 فروردین 1399 در ساعت 10 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شومینه ها علاوه بر کاربردی که دارند باعث ایجاد فضایی گرم ، صمیمی و زیبا در خانه ها می شوند ، به خصوص در فصول بارانی و سرد سال ، که به شدت در منازل کاربرد دارند.شما می توانید با انتخاب یک شومینه متناسب با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی منزل خود ، آن را به عنوان نقطه کانونی اتاق نشیمن منزل در نظر گرفته و با چیدمان صحیح مبلمان به دور آن فضایی دنج ، گرم و صمیمی در فصول پاییز و زمستان ، برای خود و اهالی خانه به وجود آورید.

اگر قصد بازسازی منزل خود را دارید و نمی دانید از چه مدل شومینه ای متناسب با دکوراسیون داخلی و فضایی که در اختیار دارید استفاده کنید ، این مقاله را در شرکت معماری  هیرادانا از دست ندهید.

یکی از مشکلاتی که در مورد به کاربردن شومینه ها در فضای منزل وجود دارد ، جاگیر بودن آن ها است.از آن جایی که امروزه آپارتمان ها بسیار کوچک طراحی می شوند ، استفاده از شومینه های جاگیر امری اجرا نشدنی است.اما نگران نباشید این مشکل امروزه به کمک شومینه های مینیمال و کم جا حل شده است.برای آشنایی بیشتر با انواع شومینه ها همراه ما باشید تا با استفاده از مطالب بیان شده ، شومینه مورد نظر خود را که متناسب با سلیقه و طراحی داخلی منزل شما است پیدا کنید.

تاثیر رنگ شومینه های مینیمال در خانه های کوچک و بزرگ

انواع شومینه در طراحی دکوراسیون داخلی

انتخاب شومینه های مینیمال و مدرن با رنگ سفید یا روشن گزینه ی مناسبی برای خانه های کوچک هستند. این شومینه ها به این دلیل مناسب آپارتمان های کوچک هستند که حس سبکی بیشتری به فضا می بخشند.به طور مثال ، با طراحی یک شومینه ی سفید ، نواری نزدیک به کف اتاق ایجاد کنید که قسمت دیوار بالای آن آزاد شده و حسی گرم و صمیمی در فضا ایجاد می کند.

در خانه های بزرگ و پر نور با قرار دادن یک شومینه ی تیره تضادی جالب و زیبا در بازسازی ساختمان  خود ایجاد کرده اید که فضای خانه ی شما را گرم تر و صمیمی تر جلوه می دهد.

شومینه های مینیمال ترکیبی

انواع شومینه در طراحی دکوراسیون داخلی

اگر شما از جمله کسانی هستید که طرفدار سبک مینیمال هستید اما نمی خواهید فضای بسیار یکنواختی در طراحی داخلی خود ایجاد کنید بهتر است از شومینه های ترکیبی استفاده کنید.به این صورت که با ترکیب مصالح و رنگ های مخلف در ساخت شومینه ، فضای کاربردی و زیبایی را برای اهالی خانه به ارمغان آورید.

شومینه های مینیمال شیشه ای

انواع شومینه در طراحی دکوراسیون داخلی

یکی از شومینه های پرطرفدار امروزه شومینه های شیشه ای هستند.همچنین مناسب فضاهای کوچک هم هستند که دلیل آن شفافیت و سبکی این نوع شومینه ها است.بنابراین اگر در آپارتمان کوچکی زندگی می کنید با به کاربردن این شومینه ها فضای لوکس ، کاربردی و جذابی را در قسمت نشیمن منزل خود طراحی کنید.همچنین از مزیت های دیگر این شومینه ها می توان به ترکیب آسان آن با انواع سبک های بازسازی منزل  اشاره کرد.

شومینه به سبک روستیک (روستایی)

انواع شومینه در طراحی دکوراسیون داخلی

یکی از المان های سبک روستیک شومینه های گرم و صمیمی هستند.مصالح و متریال های شومینه ها به این سبک مصالح سنگین طبیعی مانند سنگ ، آجر و ... هستند.اگر سبک طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما به سبک روستیک است با به کار بردن این شومینه ها به همراه یک طاقچه ، دکوراسیون داخلی فضای منزل شما بسیار خاص و زیبا جلوه داده می شود.

شومینه های متناسب با دکوراسیون کلاسیک

شومینه های سنگی یکی از شومینه های پرطرفدار هستند که معمولا در خانه هایی که سبک طراحی دکوراسیون داخلی کلاسیک دارند به کار می روند.البته شما می توانید این مدل شومینه ها را با کمی خلاقیت در هر سبکی به کار ببرید.

توجه داشته باشید که از شومینه ها علاوه بر فضای نشیمن و سالن منزل می توان در طراحی دکوراسیون تراس ها ، بام های سبز ، اتاق خواب های مستر و به عنوان پارتیشن یا جدا کننده استفاده کرد

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات