طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

انواع ام دی اف

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 2 ارديبهشت 1396 در ساعت 11 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اجرای انواع کابینت mdf و های گلاس و ممبران 09125754921 و 021-44274146

شرکت دکوراسیون هیرادانا مجری کابینت آشپزخانه و دکوراسیون آشپزخانه 

ام دی اف نازک

که به این اصطلاحا ونگه می گویند این تخته ها با ضخامتی 5.3 تا 6 میلی متر و 4 تا 6 میلی متر می باشد که از این کاربرد های متناوبی می توان  نام برد از جمله برای مکان های عمومی مانند کف شوها –پشت کابینت ها – رویه درها و تمام طراحی ها و روسازی ها روی ام دی اف معمولی روی  این ام دی اف نازک انجام می شود برای نصب دیوار کوب ها- پوشش سقف –غرفه های نمایشگاهی – صنایع اتومبیل سازی – رویه لاستیک زاپاس –پشت صندالی رویه در، تولید تخته های انحنای دارو و....می باشد .

ام دی اف ضخیم

ام دی اف ضخیم با ضخامت های 19-12 میلی متر با چگالی 650 تا 800 kg  است که چگالی بالاتر از 800 با اضافه کردن فیبر  چسب و فشار و حرارت انواع ورق های سنگین تر ایجاد می کنند که با افزایش چگالی باعث می شود که سطح سازی آن مانند رنگ – روکش و ... خصوصیات مکانیکی و فیزیکی ام دی اف بیشتر شود وموارد استفاده از نوع MDF  های سنگین HDF  مانند کف پوش ها ،پله ها ،قفسه های صنعتی و میز کار و.....می باشد.

ام دی اف با وزن پایین

با وزن مخصوص 550 تا 650 KG  برای کارهای که استحکام بالا نیازمند نمی باشد و برای کارهایی که عایق صدا بیشتر ملاک می باشد استفاده می شود . این ام دی اف ها برای ساخت پروفیل ها تزیینی معماری و ساخت غرفه های نمایشگاه و به علت سبکی آن برای کارهایی که باید سریع باز شوند و نیاز به جابه جایی با دست می باشد استفاده می شود.

ام دی اف با روکش تزیینی

یکی از آماده کردن ام دی اف جهت کاربری و روسازی روکش کردن آن می باشد که عملیات روکش کردن ام دی اف جز یکی از خدمات اصلی تولید کنندگان ام دی اف محصوب میشود به صورتی که کارخانه های بزرگ در تولید ام دی اف دارای خطوط روکشی هستند که انواع روکش ها مانند روکش های چوبی کاغذی ملامینه پی وی سی و....است .

ام دی اف های قالب گیری شده

در این روش تخته های ام دی اف با شکل های خاصی که توی دستگاه پرس می شود مانند روکش های  که طرح دار و حالت دار هستند  یا ام دی اف های  که در کابینت و کشو یا پنجره و...استفاده می شود این محصولات را به راحتی می توان روکش و ممبران کرد .

ام دی اف قابل انعطاف

با استفاده از عملیات شیمیایی که برروی ام دی اف  انجام می شود با ترکیبات الکالین می توانیم با خاصیت پلاستیک و قابل انعطاف پذیری دست یافت .

ام دی اف مقاوم در برابر حشرات و قارچ ها

این نوع ام دی اف ها بیشترین استفاده در بخش کف پوش ها اجرا می کنند که قابلیت آنها مقامت در برابر حشرات و قارچ ها می باشد که باعث می شود که در حمله آفات در امان باشد و دوام بیشتری دارند .

ام دی اف  با فرمالدئید کم

مقدار اضافه کردن فرمالدئید به ام دی اف بستگی به نوع چسب آن می باشد که این نوع ام دی اف ها در وسایل خانه مانند مبلمان استفاده می شود

ام دی اف مقاوم در برابر رطوبت

تولید ام دی اف مقاوم در برابر رطوبت بیشتر در محیط های که در رطوبت نسبی آن بالاتر از 80 باشد کاربرد دارنند که تفاوت این نوع ام دی اف با ام دی اف های دیگر این است که به جای چسب اوره فرمالئید معمولی چسب ضد رطوبت جایگزین می شود که دارای خصوصیاتی علاوه بر ضد رطوبتی شامل استحکام طولانی تر و تغییر در ابعاد آن وجود دارد که دارای خصوصیاتی علاوه بر ضد رطوبتی شامل استحکام طولانی تر و تغییر در ابعاد آن وجود دارد که برای ساعت مبلمان حمام و دستشویی، کابینت، در و ظرفشویی ،کف پوش ها، پنجره ها ،پله ها،  پروفیل های خاص و....انجام می شود .

ام دی اف مقاوم در برابر آتش

که این نوع ام دی اف با روکش های ضد آتش  پوشیده می شونند که این مواد ضد آتش نمک های  خاص ضد آتش هستند که نیاز می شود که در هنگام پرس کردن به آن اضافه  شود که موارد استفاده از این نوع متریال پارتیشین ها ، قفسه ها فرودگاه ها و ....است .

از پروژه های بازسازی و دکوراسیون داخلی و طراحی آشپزخانه ما دیدن فرمایید

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات