طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

اجرای دکوراسیون داخلی در ارومیه

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 17 خرداد 1399 در ساعت 13 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی داخلی اتاق نشیمنی راحت ، آرامش بخش و در عین حال زیبا و لوکس یکی از دغدغه های اصلی افراد و از مهم ترین قسمت ها در اجرای دکوراسیون داخلی خانه ها است. اگر شما به دنبال ایجاد تغییری در فضای نشیمن و یا پذیرایی منزل خود هستید و به دنبال یک شرکت معماری معتبر در ارومیه برای ایجاد این تغییر و برنامه ریزی در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود می گردید ، شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا در شعبه ی ارومیه با گرد هم آوردن کادری ماهر ، توانا و هنرمند آماده ی ارائه ی خدمت به شما می باشد. این شرکت در زمینه های دیگر از جمله طراحی نما ، بازسازی ویلا ، بازسازی باغ و ... فعالیت می کند و پروژه های شما را پذیرفته و در نهایت زیبایی به اجرا می رساند.

پیش از اقدام به هر کاری برای طراحی فضاهای داخلی منزل باید سبک مورد علاقه ی خود را بشناسید تا طراح با استفاده از ویژگی های آن سبک ، به طراحی داخلی منزل شما بپردازد. به همین علت ما در شرکت معماری هیرادانا سعی داریم شما را با دو سبک پرطرفدار و جذاب در خصوص طراحی دکوراسیون داخلی آشنا کنیم تا با شناختی که از سلیقه ی خود این حوزه پیدا می کنید ، منزلتان را در نهایت زیبایی و کاربردی طراحی کنید. پس با ما همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک

اجرای دکوراسیون داخلی در ارومیه

ویژگی اصلی این سبک ایجاد نظم ، تعادل و تقارن بین وسایل می باشد. در واقع این سبک همان سبک سنتی غربی می باشد که کمی رنگ و بوی عصر جدید به آن اضافه شده باشد.

علاوه بر ویژگی اصلی که برای این سبک جذاب و بسیار زیبا گفته شد ، سبک کلاسیک ویژگی های خاصی را دارا می باشد که موجب تمایز آن نسبت به بقیه سبک ها شده است که در ادامه به بررسی این ویژگی ها خواهیم پرداخت.

از ویژگی هایی که نشان دهنده ی سبک کلاسیک می باشند می توان به استفاده از گچ بری ، منبت کاری ، آینه کاری ، پتینه ، ورق طلا و نقش برجسته بر روی دیوارها و سقف ها اشاره کرد. مورد بعدی پرده های مخمل و گلدار جذاب است که بازسازی منزل شما را بسیار لوکس تر و مجلل تر نشان می دهند.

رنگ های طیف کرم ، قهوه ای ، بژ و ... از رنگ های پر طرفداری هستند که در انتخاب پالت رنگی برای طراحی اتاق پذیرایی به این سبک مورد استفاده قرار میگیرند. به طور مثال مبلمان چوبی با رنگ های قهوه ای سوخته ، طلایی و سفید پرطرفدار هستند و بسیار در سالن های طراحی شده به سبک کلاسیک دیده می شوند.

و اما آخرین نکته در رابطه با این سبک ، اگر منزل شما کوچک است این سبک زیاد مناسب طراحی فضای داخلی منزل شما نمی باشد و بهتر است از سبک های مدرن و مینیمال استفاده کنید ، زیرا سبک کلاسیک باعث شلوغ تر شدن فضا می شود و فضای شما را کوچک تر جلوه می دهد.

طراحی دکوراسون داخلی به سبک مدرن

اجرای دکوراسیون داخلی در ارومیه

تصور بعضی از افراد از این سبک بازسازی ساختمان ، طراحی سرد و ساده ای است که باعث می شود فضای منزل ما بی روح و خسته کننده جلوه داده شود ، اما این طور نیست.

همان طور که گفته شد این سبک مناسب افرادی است که در خانه های کوچک و آپارتمانی زندگی می کنند تا با استفاده از آن فضای منزل خود را بزرگ تر و کاربردی تر جلوه دهند. از مهم ترین ویژگی های این سبک می توان به استفاده از خطوط صاف ، ساده و مستقیم اشاره کرد.

در انتخاب مبلمان ، فرش ، وسایل و دیگر اکسسوری ها دقت کنید از طرح ها و مدل های ساده ، تک رنگ و با رنگ های روشن و خنثی استفاده شود. همچنین متریالی که در این سبک بیشتر دیده می شوند چوب ، فلز و الیاف طبیعی است.

نکته ی آخر در رابطه با تزیین دیوارها می باشد. سعی کنید از رنگ های ساده برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده کنید اگر هم تصمیم به استفاده کاغذ دیواری برای دیوارها گرفته اید ، طرح ها و نقش های ساده و یکدست طرفدار بیشتری در این سبک دارند.

اجرای دکوراسیون داخلی در ارومیه

 

7 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات