طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی ویلا در ارومیه

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 17 خرداد 1399 در ساعت 11 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شما با بازسازی ویلا خود یک ویلای نوساز و لوکس را در اختیار دارید که حسی خوبی را به شما القا می کند. بازسازی ویلا و یا نوسازی آن یک راه حل ساده و کم هزینه برای افرادی است که از پلان قدیمی ویلای خود خسته شده اند و می خواهند تجربه ای جدید را در ویلای خود داشته باشند ، در عین حال نمی خواهد با کوبیدن و از نو ساختن ویلا ، هزینه ی زیادی را در این راه خرج کنند. به طور کلی شما می توانید با کاهش هزینه های ساخت ویلا ، کار بازسازی ویلا را با قیمت کم تر به اجرا برسانید. علاوه بر آنکه هزینه ی خرید ویلاهای نوساز بسیار بالا می باشد و این راه کار برای ما مقول تر و مقرون به صرفه تر است ، کارفرما می تواند در ساخت و طراحی داخلی ویلای خود ، علایق و سلایق خود را اعمال کند. از آنجایی که امروزه با گسترش شهر نشینی افراد به دنبال محیطی برای استراحت کردن و ایجاد حس آرامش و امنیت هستند ، به خرید ویلاهای برون شهری روی آورده اند. اگر شما در ارومیه به دنبال یک شرکت بازسازی ساختمان می گردید که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب که مورد نظر شما باشد به بازسازی ویلای شما بپردازد ، شرکت معماری  هیرادانا در شعبه ی ارومیه با گرد هم آوردن کادری جوان ، توانا و ماهر آماده ی ارائه ی خدمت به شما می باشد. این شرکت معماری با ارائه ی خدمات مشاوره ای در خصوص ساخت و ساز ، بازسازی ساختمان و ویلا به صورت صفر تا صد ، فضایی با طراحی بی نطیر را خلق کرده که تا ساعت ها از وقت گذراندن در کنار خانواده و یا دوستان در این فضای بسیار زیبا لذت خواهید برد.

برای آشنایی بیشتر با مراحل بازسازی ویلا همراه ما در شرکت معماری و بازسازی ساختمان هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید.

بازسازی ویلا در ارومیه

دلایل مختلفی وجود دارند که باعث می شوند فرد به فکر بازسازی ویلای و دکوراسیون داخلی  ویلا خود بیافتد. از جمله این دلایل می توان به قدیمی شدن و یا آسیب دیدن ساختمان ویلا ، بروز مشکلاتی که در طراحی و ساخت اولیه وجود داشته که لازم است برطرف و بازسازی شوند وعدم طراحی ویلا با توجه به سلیقه ی کارفرما ، اشاره کرد. از جمله تغییراتی که در بازسازی ویلا صورت می گیرند می توان به تغییر متریال کف ، تعویض شیر آلات در سرویس های بهداشتی و حمام ، تعویض دستگیره ها ، تعویض کلید و پریزها و تعویض درها و پنجره ها اشاره کرد. شما همچنین می توانید تغییرات بزرگ تری را از جمله جا به جایی تیغه ها و دیوارهای جدا کننده ، تغییر سقف ، تغییر و اجرای شومینه ، تغییر و بازسازی سیستم برق و نورپردازی ، نغییر و بازسازی تاسیسات و لوله کشی و تغییر در آشپزخانه و کابینت ها را در بازسازی ویلای خود اعمال کنید.

بازسازی ویلا در ارومیه

مراحل بازسازی ویلا

اولین مرحله در بازسازی ساختمان  و یا ویلا سازی ، نقشه برداری از زمین شما می باشد. این مرحله اهمیت بسیاری دارد ، زیرا همه چیز از طراحی یک نقشه ی کامل و تمام عیار شروع می شود ، به این صورت که نقشه ی شما باید متناسب با موقعیت اقلیمی منطقه ای طراحی شود که قرار است ویلا در آن احداث شود. همچنین تشخیص شمال ، جنوب ، طول و عرض زمین و به طور کلی تشخیص ابعاد و موقعیت زمین به شما کمک می کند تا ویلایی با نقشه ی بی نظیر و درجه یک در اختیار داشته باشید.

بازسازی ویلا در ارومیه

مرحله دوم بعد از اتمام نقشه برداری زمین ، مرحله ی طراحی نقشه ی ویلا می باشد. طراحان و مهندسان ماهر و زیر دست شرکت معماری هیرادانا در شعبه ی ارومیه با استفاده از نرم افزارهای معماری و انجام محاسبات فنی ، به شما نقشه ای را با طرحی خلاقانه و نوآورانه که متناسب با سلیقه ی شما طراحی شده است ارائه می دهند. مراحل بعدی برآورد هزینه های بازسازس ویلا ، محاسبات سازه ی ویلا و انتخاب نوع اسکلت آن ( بتنی و یا فلزی ) ، تعداد و مقدار میله گردها و محاسبات کلی تا اتمام کار ساخت ویلا می باشد.

سخن پایانی

 بازسازی ویلا در ارومیه

زمانی که صحبت از بازسازی ویلا می شود هدف می تواند بهبود و ارتقای طراحی داخلی و یا نمای خارجی ویلا باشد. بازسازی نمای خارجی هزینه ی بیشتری را می طلبد و آن چه طرفدار بیشتری دارد بازسازی ویلا در قسمت های داخلی ساختمان می باشد. همچنین این نکته را در نظر بگیرید که هر ویلایی طول عمر مشخصی دارد که پس از مدتی نیاز به بازسازی پیدا می کند ، خصوصا در شهرهایی که آب و هوای مرطوبی دارند این نکته بیشتر نمایان می شود ، پس نما و ظاهر بنا پس از مدتی نیاز با بازسازی و نوسازی پیدا می کند.

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات