طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

المان های موثر در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 25 آذر 1396 در ساعت 16 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ساختمان هایی که در ایران ساخته میشود به دلیل مناسب نبودن کیفیت مصالح به کار رفته شده در ساخت آنها هر چند سال یک بار نیازمند باز سازی هستند. در صورتی که ساختمان شما نیز به این صورت می باشد به شما پیشنهاد می کنیم تا در زمینه ی المان های موثر در بازسازی ساختمان اطلاعات بیشتری به دست آورید تا بتوانید بهترین نتیجه را از بازسازی منزل خود دریافت نمایید. به همین جهت با ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا همراه باشید تا در زمینه ی المان های موثر در بازسازی ساختمان اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

اولین بخش از بازسازی ساختمان باید به رنگها دقت نمایید. کودکان به رنگهای زنده ، شاد و خاص علاقه مند هستند و افراد بزرگتر از رنگ های پخته لذت می برند به همین دلیل توجه داشته باشید که اتاق کودک خود را مانند سایر بخش های منزل رنگ آمیزی نکرده و برای رنگ آمیزی اتاق کودک خود از رنگ های مناسب استفاده نمایید.

بهتر است متناسب با محل زندگی و شرایط آب و هوایی آن رنگ مناسب منزل خود را انتخاب نمایید به عنوان مثال رنگ آمیزی که در مناطق کوهستانی ، کویری و ساحلی به کار برده میشود با یکدگیر متفاوت می باشد و شما نیز باید به این نکته توجه نمایید تا بازدهی بیشتری از رنگ آمیزی خانه خود به دست آورید.

توصیه میشود در اتاق خواب از رنگ هایی استفاده نمایید که ملایم و آرامش بخش باشد و در فصل زمستان نیز گرما بخش اتاق خواب شما باشد. تا خوابی آرام و لذتبخش را تجربه نمایید.

شاید بتوان سطح درامد اشخاص را در میزان ، کیفیت و نوع رنگی که برای بازسازی ساختمان از آن استفاده میکنند دخیل دانست به نوبه ای که افراد با سطح درامدی پایین از رنگ های براق و تند و اشخاصی که دارای درامد سطح بالایی هستند از رنگ های سبک و ملایم استفاده مینمایند.

اگر مایل باشید میتوانید از رنگ سبز در بخش هایی از منزل خود استفاده نمایید این رنگ که به رنگ امید دهنده معروف است می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی گذارد و باعث سر زندگی و شادابی بیش از پیش شما در زمان استراحت در منزل باشد. برای بازسازی منزل گاهی می توان از رنگ های ترکیبی و مکمل استفاده نمود.

به عنوان مثال می توان با ترکیب رنگ های قرمز و زر به رنگ نارنجی دست یافت و از آن برای رنگ آمیزی بخشی از منزل استفاده نمود. برای مثال در مورد رنگ های مکمل میتوان به ترکیب رنگ زرد و ارغوانی اشاره کرد که در صورت ترکیب همدیگر را خنثی نموده و رنگ سفید حاصل خواهد آمد. رنگ ها به صورت کلی به دو دسته رنگ های گرم مانند قرمز که امید دهنده هستند و رنگ های سرد مانند آبی و سبز که به رنگ های آرامش بخش شهرت دارند تقسیم می شوند. امیدواریم با مطالعه ی مقاله فوق در زمینه المان های موثر در بازسازی ساختمان اطلاعات مناسبی دریافت کرده باشید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات