طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

9 اشتباه رایج در بازسازی منزل

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 3 تير 1397 در ساعت 16 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بازسازی منزل یکی از کارهایی است که هر چه از عمر یک واحد مسکونی میگذرد نیاز به آن بیش از پیش احساس میشود. این نیاز وقتی بیشتر احساس میشود که اعضای خانواده از ظاهر قدیمی و تکراری خانه خسته شده و مایلند تا خانه را عوض نمایند. خرید و یا اجاره ی خانه ی جدید علاوه بر مسائل و مشکلاتی که دارد هزینه بر نیز می باشد. راه جایگزینی که تمامی موارد بالا رفع خواهد مود استفاده از خدمات بازسازی منزل می باشد. بازسازی منزل باید به صورتی انجام شود که در آینده خود باعث مسائل و مشکلات بعدی نشود. بسیاری از مشکلاتی که بعدها در اثر بازسازی منزل رخ میدهد از اشتباهاتی که در تصمیم گیری رخ داده است نشات می گیرد به همین منظور به شما پیشنهاد میکنیم تا با مطالعه این مقاله به 9 اشتباهی که در هنگام بازسازی منزل با آنها ممکن است رو به رو شوید آشنا شوید و با در نظر گرفتن آنها بازسازی ساختمان ایده آلی را تجربه نمایید.

دلایل نامعلوم برای بازسازی

اولین و شاید بزرگترین دلیلی که باعث میشود تا بازسازی منزل با شکست رو به رو شود و یا به موفقیتی که مد نظر شما بوده است نرسد این است که شما دلیل موجه و قانع کننده ای برای بازسازی منزل خود نداشته و صرفا به دلیل تعریف دوستان و آشنایانتان به اینکار روی آورده اید همچنین ممکن است انتظارات شما از نتیجه ی کار بازسازی ساختمان بیش از حد واقعی بوده باشد که این مورد نیز باعث عدم رضایت شما از بازسازی منزلتان میشود.

برآورد اشتباه هزینه پروژه

برای آنکه در اواسط کار با کمبود بودجه و یا هزینه های بالا رو به رو نشوید پیشنهاد میکنیم قبل از انجام بازسازی منزل ابتدا لیستی از مجموعه تغییراتی که در فرایند بازسازی منزل مایلید تا انجام شوند به همراه مواد و مصالح مورد نیاز تهیه نموده تا بتوانید تا حد زیادی مجموع هزینه هایی که در طول روند بازسازی ساختمان می بایست پرداخت کنید را براورد کنید. برای این منظور نیز می توانید با شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا مشورت نموده تا بهترین راهنمایی را به شما ارائه دهند.

عدم هماهنگی بودجه و برنامه پروژه

برای اینکه به یک برنامه ی جامع دست پیدا کنید ایده خود را به همراه میزان بودجه ای که برای بازسازی منزل خود در نظر گرفته اید را با معمار و مجری بازسازی ساختمان خود در میان بگذارید تا با آنها بر سر نحوه و میزان کار و همچنین میزان نزدیک بودن انجام واقعی ایده شما با بودجه ی در نظر گرفته اتان به شما راهنمایی های لازمه را انجام دهند. این کار سبب میشود تا ناهماهنگی بین برنامه و بودجه ی شما رخ ندهد و بازسازی منزل شما در زمان مشخص خود انجام شود.

بستن قرارداد بدون ارزیابی

قبل از اینکه با تیم بازسازی ساختمان به توافق برسید بهتر است تا در رابطه با سابقه کاری تیم مد نظر و همچنین نمونه کار های آنها آشنا شوید و توانایی آنها در اجرایی کردن ایده خود را بررسی نمایید. این کار سبب میشود تا شما بهترین انتخاب را داشته باشید و بازسازی منزل مورد نظرتان طبق برنامه و زمان بندی مد نظر انجام وبه اتمام برسد. این کار هم در زمان صرف شده و هم در هزینه ای که در این مسیر انجام میدهید صرفه جویی بسیاری می نماید.

بازسازی با سلیقه بسیار شخصی و خاص

یکی از عواملی که بعدها منجر به تبدیل رضایت مشتری به نارضایتی وی می شود این است که در هنگام بازسازی منزل تمامی سلیقه خود را در بازسازی منزل ملاک قرار داده است و پس از مدتی مایل است تا خانه را به فروش رساند و ظاهر جدید منزل که مطابق خواسته شخص طراحی شده است مورد پسند خریداران و مالکین آینده قرار نمیگرد و باعث نارضایتی مالک از بازسازی منزل میشود. برای این کاربهتر است تا از به کار بردن رنگ بندی خاص در رنگ آمیزی منزل اجتناب نمایید و تغییراتی که در دکوراسیون منزل خود می دهید نیز مطابق با اصول زیبایی شناسی و مبانی اصولی دکوراسیون داخلی در کنار تناسب آن با فضای منزل باشد تا بتوانید در هنگام فروش منزل نظر مشتریان را جلب نمایید.

بازسازی طبق مد و جریانات روز

برای اینکه منزل خود را بازسازی نمایید دلیل اینکه از مد روز پیروی کنید دلیل جالب و پسندیده ای نخواهد بود زیرا مد و جریانات روزانه به صورت مستمر تغییر می نمایند و حتی ممکن است این تغییرات در مدت زمان کمتر از یک سال نیز رخ دهند به همین جهت اقدام برای بازسازی منزل و همچنین استفاده از مواد و متریال خاص یک مد امروزی به هیچ وجه توصیه نمیشود زیرا در مدت زمان کمی شما را مجبور به تغییر در ساختمان و بازسازی مجدد می نماید .

تفکر غلط: بازسازی همه چیز را تغییر می دهد

یکی دیگر از اصلی ترین دلایل شکست و عدم موفقیت بازسازی منزل را میتوان تفکر غلط درباره بازسازی ساختمان در نظر گرفت. بهتر است شما قبل از انجام بازسازی منزل به این نکته فکر کنید که با بازسازی منزل قرار نیست فضای فعلی منزل به فضای دیگری تبدیل شود و خیلی متفاوت ظاهر منزل را تغییر دهد. بهتر است ابتدا با شماره های موجود بر روی سایت با مشاورین هیرادانا مشورت نموده و پس از آن نسبت به بازسازی ساختمان خود تصمیم بگیرید.

کاهش هزینه برای متریال هایی که روکار و قابل مشاهده نیستند

یکی دیگر از اشتباهاتی که بعضا ما ایرانی ها آنرا انجام میدهیم و نزد خود آنرا پس انداز و جلوگیری از هزینه های اضافی در نظر میگیریم این است عدم هزینه کرد برای بخش هایی از بازسازی است که در دید نیست و بیشتر در داخل کار میشوند. این در حال است که بخش های توو کار باعث میشوند تا بخش هایی که روی کار استفاده میشوند دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند و در صورتی که شما این بخش را نادیده بگیرید به نوعی باعث نتیجه نگرفتن در کل بازسازی ساختمان شده اید.

بی توجهی به ایمنی و حریم و مجوزها در کار

برای اینکه در حین بازسازی ساختمان خسارت جبران ناپذیری به شما و یا سایر افرادی که در منزل حضور دارند می بایست نقشه ساختمان را در اختیار معمار و مجری بازسازی ساختمان ارائه دهید تا محل هایی که کابل برق از آنها عبور کرده است و یا ستون های اصلی خانه را شناسایی و با دقت بیشتری در آن ناحیه به فعالیت بپردازند همچنین قبل از شروع به کار بازسازی منزل می بایست به جهت دریافت مجوز های لازم برای این کار اقدام نمایید تا در حین کار مجبور به توقف کار نشوید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات