طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نکاتی در مورد بازسازی منزل

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 30 خرداد 1397 در ساعت 9 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ادامه این بخش از شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا به نکاتی در مورد بازسازی منزل اشاره خواهیم کرد. قبل از اینکه اقدامی را برای تعمیرات ساختمان خود انجام دهید باید نکات بسیار مهمی را در نظر داشته باشید. در ادامه با نکاتی در مورد بازسازی منزل با شما خواهیم بود تا از طریق این نکات بتوانید یک بازسازی خوب و مطلوب انجام دهید.

ابتدا باید در نظر بگیرید که کدام فضاها قرار است مورد بازسازی قرار بگیرند. بازسازی یک فضا باعث میشود تا بر جو سایر قسمت ها نیز تاثیر بگذارد. ممکن است فضایی را که در نظر گرفته اید آشپزخانه باشد. اگر آشپزخانه با کابینت های جدید و طرح و رنگ مدرن بازسازی شود به طبع با سایر قسمت های همجوار تضاد ایجاد خواهد کرد. باید در ابتدا تصمیم بگیرید که آیا میخواهید تمام ساختمان را بازسازی کنید و یا قسمتی از آنرا. اگر قرار است تنها قسمتی از محوطه بازسازی ساختمان شود پس حتما باید به معمار و کارشناس مربوطه یادآوری کنید که قسمت مورد نظر را همانند مدل قبلی مرمت کند.

هزینه مورد نیاز برای تعمیرات ساختمان از جمله نکاتی در مورد بازسازی منزل است که باید قبل از هر کاری آن را در نظر داشته باشید. همانطور که میدانید هر چقدر بیشتر هزینه کنید در نهایت نتیجه بهتر و مطلوبتری از بازسازی خواهید گرفت. در کل عجولانه تصمیم نگیرید و حتما با معمار خود راجع به هزینه مورد نیاز برای تعمیرات مشورت کنید.

در نظر گرفتن نوع دکوراسیون را میتوان از نکاتی در مورد بازسازی ساختمان دانست که متاسفانه بسیاری از مردم آنرا رعایت نمیکنند. از ابتدا باید مشخص کنید که به دکوراسیون کلاسیک علاقه دارید یا مدرن. البته این موضوع نیز شدیدا تحت تاثیر دو نکته میباشد که به آن اشاره خواهیم کرد. نکته اول که باید در نظر داشته باشید قدمت ساختمان شما میباشد. به طور مثال نمیتوان برای ساختمانی که سن و سالی از آن گذشته است دکوراسیون مدرن به کار برد. در بازسازی منزل برای ساختمان های قدیمی بهتر است دکوراسیون کلاسیک استفاده کنید. نکته دوم در بودجه شما میباشد. دکوراسیون کلاسیک به دلیل استفاده از اجزا قدیمی و عتیقه در آن قیمت بالایی دارد و باید به این موضوع توجه داشته باشید. البته میتوانید راجع به این موضوع نیز با معمار و کارشناس مشورت هایی را انجام داده تا بتوانید به نتیجه مطلوب و باب میلتان برسید.

کمد و قفسه بندی نیز از نکاتی در مورد بازسازی منزل هستند که ربطی به کلاسیک و یا مدرن بودن دکوراسیون شما ندارد وباید فضای مناسبی را برای اینکار اختصاص دهید. کمد و قفسه بندی باید به نحوی باشد که تمامی تجهیزات و البسه شما در آن به راحتی جا شوند و از این لحاظ کمبود نداشته باشید.

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات