طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

نقش بلکا در بازسازی ساختمان

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 22 اسفند 1397 در ساعت 11 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

عیب های زیادی برای استفاده از رنگ های شیمیایی بیان شده است. یکی از معایب استفاده از رنگ های شیمیایی استفاده از اکسید سرب در رنگ می باشد که سرطان زا می باشد. رنگ شیمیایی به خصوص برای کسانی که دائم با رنگ ها سر و کار دارند سرطان زا می باشد. رنگ های شیمیایی همچنین برای کسانی که در معرض استشمام این بوها قرار می گیرند مضر می باشد.

استفاده ار بلکا در بازسازی ساختمان

در تعمیرات یکی از بهترین راه هایی که برای جلوگیری از معایب ذکر شده بیان شد استفاده از بلکا می باشد که می توان در بازسازی ساختمان بسیاری از ساختمان ها از آن استفاده نمود. پایه تشکیل دهنده بلکا مواد طبیعی می باشد و برای محیط و انسان ها هیچ  ضرری ندارد. سال هاست که از بلکا در بازسازی ساختمان به عنوان یکی از پوشش های سلولوزی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر در بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی از بلکا استفاده می نمایید می توانید علاوه بر این که از زیبایی آن بهره می برید از نظر بهداشتی و سلامت بلکا نیز آسوده خاطر باشید.

از بلکا در بازسازی ساختمان بیشتر بدانید

از ترکیب سلولز، پنبه، کاغذ، چسب پودری و سنگ های خرد شده بلکا تشکیل می شود که شکل تزئینی قابل قبولی نیز دارد. یکی از خصوصیاتی که می تواند برای بلکا در بازسازی ساختمان بیان نمود این است که می توان در رنگ های مختلفی از آن استفاده نمود. بنابراین یک شرکت دکوراسیون داخلی می تواند بر اساس نوع طراحی داخلی یکی از رنگ های مناسب بلکا را انتخاب نمایید. در صورتی که بلکا دچار آلودگی شود می توان با ابر و کف صابون آلودگی ها را از روی بلکا زدود.

موارد استفاده از بلکا در بازسازی ساختمان

اگر بلکا را با چسب رزین مخلوط نمایید می توانید برای سقف حمام نیز از بلکا استفاده نمایید و لی در کل استفاده از بلکا در مکان هایی با این میزان رطوبت را پیشنهاد نمی کنیم. یکی از مزایای استفاده از بلکا به جای رنگ این است که می توان بلکا را در زمان کوتاهی اجرا نمود.

مزایای استفاده از بلکا

یکی از دلایلی که از بلکا در بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد این است بلکا عایق بسیار مناسبی در برابر گرما و سرما محسوب می شود. یکی دیگر از دلایلی که از بلکا در بازسازی ساختمان استفاده می شود این است که بلکا در برابر سر و صدا مقاومت بالایی دارد و با استفاده از بلکا در تعمیرات ساختمان می توانید از ورود و خارج شدن سر و صدا جلوگیری نمایید. یکی دیگر از مزایای دیگری که باعث شده  است تا شرکت بازسازی ساختمان از بلکا استفاده نماید این است بلکا احتیاجی به زیرسازی نداردو می توان به راحتی دیوارها را با بلکا پوشانید.

استفاده از بلکا در بازسازی ساختمان بوی نامطبوعی نداشته و به راحتی می توان آن را در صورت خرابی ترمیم نمود. همچنین بلکا در برابر آتش مقاومت خوبی داشته و شعله ور نمی شود. یکی دیگر از دلایلی که یک شرکت بازسازی ساختمان از بلکا برای پوشاندن دیوارها استفاده می شود این است که  در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات