طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی معماری ساختمان لوکس

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 14 آبان 1398 در ساعت 11 : 45 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای اینکه بتوانیم در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی فضای خانه و طراحی دکوراسیون داخلی خانه را به دکوراسیون لوکس و فضایی مدرن تبدیل کنیم باید بدانیم که میتوانیم از سبک های گوناگون معماری استفاده کرد تا یک بازسازی منزل لوکس و زیبا را ایجاد کنیم .

مجری دکوراسیون داخلی برای طراحی دکوراسیون منزل با توجه به سلیقه و علایق مشتری یا کارفرما و شرایط دیگر ساختمان میتواند از سبک های مختلفی بهره ببرد . برای اینکه بتوانیم این سبک ها را در داخل فضای خانه ایجاد کنیم باید با سبک های مناسب برای ایجاد دکوراسیون لوکس در منازل آشنا باشیم و بدانیم چه سبکی در چه فضا و ساختمانی میتواند فضایی لوکس را ایجاد کند .

به همین منظور در این مقاله سعی داریم با تعدادی از سبک های معروف معماری برای ایجاد دکوراسیون ساختمان های لوکس آشنا شویم تا بتوانیم با علم کافی آنها را طراحی و اجرا کنیم .

سبک دکوراسیون مدرن

این سبکی است که در قرن 21 میلادی ایجاد شد و به تدریج وارد سبک معماری ایران شد . طراحی این سبک به گونه ای است که از زرق و برق و تجملات دوری میکند و سعی دارد از عناصر و مبلمان ساده برای فضای داخلی خانه استفاده کند . در این سبک رنگ ها میتوانند فضا ها را قوت ببخشند و ترکیب های رنگی و هارمونی رنگی مناسبی در داخل خانه ایجاد کنند . اکثرا از رنگ های کم در این سبک استفاده میشود و سعی میشود اختلاف رنگ زیادی وجود نداشته باشد . همه ی عناصر در این سبک ، هندسه ای صاف و منظم دارند و خطوط نیز صاف هستند .

سبک دکوراسیون مینیمال

سبک مینیمال امرزوه به یکی از پرطرفدارترین سبک های معماری تبدیل شده است . در این سبک هیچ وسیله یا عنصر اضافه ای را نمیبینید که در فضا داخلی خانه حضور داشته باشد . شلوغی یا هرج و مرج در این سبک دیده نمیشود و تمام فضاها به شدت ساده و صاف هستند . در این سبک فضاهای خالی در خانه به وفور دیده میشود و سعی میشود از مبلمان کم و در نهایت سادگی و با بالاترین عملکرد استفاده شود . رنگ ها نیز در این سبک ساده و معمولی هستند . اغلب از پالت رنگی دو رنگ استفاده میشود که این دو رنگ نیز اکثرا رنگ های سیاه و سفید هستند .

سبک اسکاندیناوی

این سبک که از کشور های شمال اروپا الهام گرفته شده است  دارای اصول طراحی مخصوص به خود است . رنگ سفید رنگ غالب این سبک هست و اکثرا با رنگ های روشن و گرم ترکیب میشود . از دیگر اصول طراحی این سبک دکوراسیون داخلی منزل استفاده از چوب برای سطوح و مبلمان خانه است . این چوب نیز بیشتر برای کف این خانه ها به کار میرود . هم چنین از قالیچه ها و فرش های با رنگ گرم و ملایم نیز بر روی این کفپوش های چوبی استفاده میشود .

سبک دکوراسیون کلاسیک

 توجه به جزئیات و تزئینات در بازسازی و دکوراسیون  در این سبک زیاد است . در واقع این جزئیاتی که در سطوح و تزئیناتی که در مبلمان خانه به کار میرود باعث میشود فضایی لوکس و جذاب در خانه ایجاد شود . مبلمان به کار رفته در این سبک نیز مجلل و شیک هستند . این سبک بر عکس سبک مینیمال از اضافات و وسایل پر زرق و برق زیادی استفاده میکند . رنگ ها در این سبک اغلب تند و تیره هستند و با استفاده از نورپردازی های بزرگ ، فضایی درخشان و پر نور در این محیط ها ایجاد میشود .

سبک دکوراسیون مدیترانه ای

 مولفه ی ویژه ی این سبک حضور ستون های متعدد و قوس های زیاد در فضای داخلی منازل است . رنگ های به کار رفته در این سبک گرم و روشن است و متریالی که در آن استفاده میشود استفاده از متریال های جنوب غرب آسیا مانند آجر و کاشی های سنتی است . استفاده از مبلمان بزرگ و سقف های بلند از دیگر ویژگی های این سبک است.

10 / 10
از 5 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات