طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های قرمز و خاکستری

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 6 ارديبهشت 1399 در ساعت 16 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر به دنبال راهکاری برای افزایش انرژی در منزل خود می گردید برای طراحی داخلی منزل خود با رنگ های قرمز و خاکستری آماده شوید.

با استفاده از رنگ های قرمز و خاکستری ، دکوراسیون داخلی مدرن و جذابی را برای خود طراحی کنید که با خود احساس قدرت ، عشق ، انرژی ، شور و اشتیاق را به همراه دارد.

ما برای آشنایی بیشتر شما با طراحی دکوراسیون داخلی خانه های گرم و پر انرژی به رنگ خاکستری و قرمز ، طراحی فضای داخل یک آپارتمان را انتخاب کرده ایم تا با بررسی آن بتوانید منزل خود را به خانه ای شیک و پر انرژی تبدیل کنید. پس همراه ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید.

کلیات و سبک طراحی داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های قرمز و خاکستری

آپارتمانی که به بررسی آن خواهیم پرداخت ، یک آپارتمان 86 متری در اوکراین است. در قسمت نشیمن این آپارتمان از یک تکنیک بسیار جذاب برای جداسازی منطقه ی نشیمن از سایر مناطق خانه ، استفاده شده است. در این روش نشیمن با استفاده از یک سقف خاکستری از دیگر فضاهای منزل جدا شده است که با انتخاب یک نورپردازی زیبا و مناسب در این منطقه ی تاریک ، فضای سینمایی در اطراف تلویزیون به وجود آمده است.

مبلمان به کار رفته در طراحی دکوراسیون داخلی این آپارتمان ، مبلمانی مدرن به رنگ قرمز است که چیدمان آن به گونه ای انجام شده که از هر طرف خانه ، دسترسی به آن امکان پذیر باشد. همچنین با قرار دادن یک پاف قرمز به دور از مبلمان دیگر و در کنار یک قفسه ی کتاب و یک چراغ ، فضایی دعوت کننده برای مطالعه ایجاد شده است.

در قسمت ورودی خانه که توسط یک راهروی گسترده به اتاق نشیمن متصل شده است ، آیینه ای بزرگ با قاب قرمز نصب شده است تا بتواند از محیط سفید و خاکستری اتاق نشیمن جدا شود. همچنین در این قسمت از کابینت ها و قفسه بندی های بزرگ به رنگ خاکستری برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر استفاده شده است و به طور کلی ، کل راهرو از جمله درها و سقف ها نیز به رنگ خاکستری رنگ آمیزی شده اند.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های قرمز و خاکستری

در قسمت پشت سالن پذیرایی ، یک میز ناهارخوری به همراه صندلی های مدرن فضای جلوی آشپزخانه را اشغال می کنند. برای درخشش کابینت های قرمز به کار رفته در آشپزخانه ، این میز ناهارخوری مدرن به سایه های خاکستری و سیاه محدود شده است. همچنین با قرار دادن یک گلدان شیشه ای بی نظیر بر روی این میز ناهارخوری ، یک هماهنگی میان رنگ های به کار رفته در این فضا ایجاد شده است.

کابینت های قرمز رنگ دکوراسیون آشپزخانه  در هماهنگی با رنگ مبلمان انتخاب شده اند. علاوه بر آن از یک ویترین شیشه ای و شفاف برای به نمایش گذاشتن ظروف دکوری ، در انتهای میز ناهارخوری استفاده شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های قرمز و خاکستری

با انتخاب رنگ یکدست خاکستری برای دیوارهای آشپزخانه ، چشم بر روی قسمت اصلی آشپزخانه متمرکز می شود و با وجود فراوانی فضای ذخیره ، احساس حداقلی به وجود می آورد.

در طراحی داخلی اتاق خواب این آپارتمان از گیاهان سبز خانگی به جای رنگ قرمز استفاده شده است. با تزریق این رنگ احیا کننده به اتاق خوابی که تمام لوازم و اثاثیه موجود در آن از جمله تخت خواب ، کوسن ها ، پرده و ... به رنگ خاکستری انتخاب شده است ، جذابیت این اتاق بیشتر شده است. در انتخاب پارچه ی پرده های این اتاق خواب ، از پارچه های نازکی به رنگ خاکستری استفاده شده است تا بتوانند نور خورشید را از خود عبور دهند. همچنین برای نورپردازیی مصنوعی از یک لوستر مدرن سیاه رنگ به شکل حلقه استفاده شده است. و در آخر با انتخاب یک فرش مخملی خاکستری در کف اتاق خواب ، حس خوبی زیر انگشتان پا به وجود آمده است.

طراحی دکوراسیون داخلی مدرن با رنگ های قرمز و خاکستری

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات