طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک معاصر

بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 22 اسفند 1398 در ساعت 11 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آشپزخانه یکی از بخش های مهم خانه است .ما میتوانید با توجه به علاقه خود ان را به سبک مورد علاقه مان طراحی کنیم. یکی از سبک های محبوب میان مردم سبک معاصر است که شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد دارد در این مقاله به معرفی آن بپردازد.

سبک طراحی معاصر آشپزخانه ، سبکی است که با هنر و مد روز در ارتباط است. طراحی سبک معاصر در واقع یک طراحی براق ، تمیز و مینیمالیستی است.

معاصر، به معنی لحظه یا جریان است و در طراحی دکوراسیون داخلی به معنی طراحی در حال حاضر است.

سبک های امروزی آشپزخانه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک معاصر

مهمترین ویژگی سبک طراحی آشپز خانه های معاصر کارایی و عملکرد بالای این سبک میباشد. هدف از طراحی آشپزخانه معاصر این است که شما هر چیزی را که نیاز داشته باشید بدونه اینکه فضای آشپزخانه تان کوچک به نظر برسد یا شلخته و بهم ریخته باشد در اختیار داشته باشید.

قطعا متریال های جدید و فن آوری در سبک امروزی نقش مهمی را ایفا میکند. طراحان در دکوراسیون های معاصر از متریال های جدید مانند سرامیک پرسلان ، سنگ کوارتز و کورین برای پیشخوان و کانتر اشپزخانه استفاده میکنند.

قطعا در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به سبک معاصر و سبک مدرن تفاوت هایی وجود دارد آشپز خانه های طراحی شده با سبک معاصر علاوه بر اینکه میتوانند مدرن باشند در عین حال میتوانند عناصری از سبک های دیگر را نیز در خود جای دهند. در دکوراسیون های با سبک معاصر ظاهر کار بسیار ساده و با حداقل دکوراسیون اما با جزییات و ریزه کاری های بیشتر اجرا میشود. دقت در و استفاده از فناوری های جدید از نشانه های سبک دکوراسیون معاصر است. جنس اجناس به کار رفته در دکوراسیون معاصر اغلب فلز و سرد است.  براق بودن وسایل از دیگر ویژگی های این سبک است که اینکار باعث انعکاس نور و بزرگ تر به نظر رسیدن آشپز خانه میشود. انتخاب مناسب رنگ و طرح کابینت آشپزخانه ، کانتر آشپزخانه و نور پردازی مناسب از تصمیمات مهم دکوراسیون آشپزخانه به سبک معاصر به شمار می اید. اجرای کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه و کانتر آشپزخانه معاصر بهترین انتخاب میتواند باشد دلیل این انتخاب هم این است که صفحه کابینت کورین در برابر رطوبت سینک بسیار مقاوم بوده و بسیار مقاوم است. از ویژگی های سنگ کورین میتوان به خش نا پذیری ، آنتی باکتریال ، مستحکم و زیبایی بودن این سنگ اشاره کرد.

اکسسوری ها و مبلمان آشپزخانه

طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک معاصر

معمولا مبلمان آشپز خانه های معاصر کاملا مینیمالیستی بوده و دارای ظاهری ساده و خطوط ساف و مستقیم میباشد. در سبک معاصر شما باید سادگی بازسازی منزل را کاملا حفظ کنید و از فضای اشپزخانه کاملا بهینه استفاده کنید.

بخاطر تاکید این سبک بر روی سادگی بهتر است از رنگ های ساده و خنثی نیز استفاده کنید،سیاه و سفید از محبوبترین رنگ های استفاده شده در سبک معاصر است.

اگر به چوب نیز علاقه مند هستید میتوانید از ان رنگ نیز در دکوراسیون آشپزخانه تان استفاده کنید ، در ضمن شما باید از یک رنگ تند و پویا هم در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید تا محیط آشپز خانه را از یک نواختی در اورید.

یکی از دلایل محبوب بودن سبک معاصر میان مردم ظاهر ساده و تمیز آن است در این سبک سطوح طراحی باید یکدست و بدون درز باشد و دکوراسیون آشپزخانه شما ساده و بدون هیچ زرق و برقی باشد.

اشکال هندسی و قرینه و کم تراکم با کابینت کافی یک فضای قابل فهم و منظم را برای شما به ارمغان می اورد.

در این نوع اشپزخانه ها از اجرای کابینت های کم عمق استفاده میشود تا اجناس داخل کابینت به راحتی قابل دید و استفاده باشد . کابینت های آشپزخانه در این سبک معمولا ساده، بلند و کشیده اجرا میشود. در این سبک معمولا از دیوار ها برای آویزان کردن وسایل آشپزخانه استفاده میشود.

در این سبک از تضاد نیز استفاده میشود مثلا استفاده از شیشه و فلز کنار یکدیگر.

رنگ های مورد استفاده در این سبک نیز رنگ های روشن مثل سفید ، نقره ای، زرد لیمویی ، سبز ، کرم و... است و از رنگ های متضاد مثل آبی و نارنجی، قرمز و زرد در کنار یکدیگر هم استفاده میکنند.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه به سبک معاصر

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات