طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی و بازسازی دفتر لاسینجر در سوئیس

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 1 مهر 1398 در ساعت 10 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های تجاری ، بازسازی منزل و دکوراسیون اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها را بررسی کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آنها تمرکز کنیم .

در ادامه ی این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی اداری  یک ساختمان را نگاهی بیندازیم . این دفتر که در فضایی به مساحت 3000 متر مربع و در سه طبقه طراحی شده است یکی از بر ترین پروژه های معماری در سال 2018 در کاربری اداری بوده است .

طراحی داخلی اداری

 این شرکت که یک شرکت فعال در زمینه املاک و مستغلات است که معماری آن برای یک چشم انداز کوتاه مدت برای باز آفرینی شهری و شهرهای هوشمند است و تیم معماری این پروژه را برای برآورده کردن این هدف به چالش کشیده است .

نتیجه ی آن ایجاد یک فضای کاری است که نقاط قوت و قابلیت های فراوانی برای کارکنان و بخصوص مشتری ها رقم زده است و فرهنگ و شخصیت شرکت را به خوبی و بر پایه صداقت بیان میکند و باعث جلب نظر مشتری ها و اعتماد آنها به این شرکت شده است . فضاهای کاری کاملا در تعامل با یکدیگرند و حدالامکان سعی شده است از ایجاد اتاق ها و فضاهای خصوصی اجتناب شود و تمام فضا ها در دیدرس مشتری ها و کارکنان باشد تا  از این طریق حس اعتماد مردم بیشتر شود و هم ارتباط بصری میان بخش های مختلف شکل بگیرد تا تفکر و تعامل مشترک را تقویت کند . اگر فضایی به اسم اتاق نیز وجود دارد فضاهایی است که در اتاقک های شیشه ای تا همان حس بصری بین این اتاق ها و فضای بیرون برقرار شود .

دکوراسیون اداری

به منظور تقویت ارتباطات داخلی بین تیم ها که در سه طبقه دکوراسیون اداری پخش شده اند و سهولت در حرکت بین آنها ، گردش در طبقات و داخل هر طبقه به یک عامل استراتژیک در نحوه چیدمان فضا تبدیل شده است . برای این منظور دو راه پله عظیم چوبی با بدنه ای به رنگ سیاه که بصورت پانوراما در طبقات ایجاد شده است .

تیم معماری این پروژه در نظر داشت که عناصر ساخت و ساز و طراحی به جای پنهان شدن در معرض دید قرار بگیرند . برای این منظور تمام سیستم های گرمایشی و سرمایشی و لوله های تاسیسات که در سقف قرار دارند کاملا در معرض دید هستند و همگان این لوله های آلومینیومی را میتوانند در سقف های قسمت های مختلف این دفتر مشاهده کنند . استفاده از مصالح سنتی به شیوه ای نوآورانه مانند تخته های آجری که در سقف قرار گرفته اند و آجر های نارنجی که فضاهای اتاقک مانند بدون در را ایجاد کرده اند که کارکنان و مشتری ها میتوانند به صورت کاملا دوستانه در داخل این فضا ها به صحبت و تبادل نظر بپردازند و استفاده از این آجر ها به برجسته کردن این فضای دوستانه و گرم کمک فراوانی میکند . از این موارد و ایده های در این دفتر بسیار است . معمار سعی کرده است هر قسمت را منحصر به فرد طراحی کند و تکرار فضاها و عناصر خودداری کند . تلاش او این بود که فضاها کاملا دوستانه و اجتماعی به نظر برسند تا هویت اصلی این شرکت که جلب اعتماد و نظر مشتری است را به منحصه ظهور برساند .

مثلا یک سالن بزرگ نیم دایره در گوشه ای از این دفتر و با حضور دو نیمکت پله ای سرتاسری دور آن که به رنگ مشکی در آمده است و در فضایی که توسط یک سقف عظیم در بر گرفته شده است ، محیطی ایجاد شده است تا هر تیم بتواند در قسمتی از آن در کنار یکدیگر ایده ها و تفکرات خود را با دیگران به مشارکت بگذارند و با هم به نتیجه ای قابل قبول برسند .

در اجرای دکوراسیون آشپزخانه نیز که یک فضای نسبتا بزرگی را برای کارکنان تدارک دیده است با حضور میز ها و صندلی های دوستانه و گرد ، معمار توانسته است فضایی مناسب را برای زمان های استراحت و غذاخوری کارکنان این شرکت ایجاد کند که وجود پنجره های قدی بزرگ در این قسمت ضمن حضور نور طبیعی در این قسمت ، منظره ای زیبا را برای افراد به وجود می آورد .

دکوراسیون آشپزخانه

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات