طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی دفتر شخصی یک نویسنده در برزیل

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 28 مرداد 1398 در ساعت 18 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در  شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های اداری ، تجاری و بازسازی منزل را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها بررسی کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آنها تمرکز کنیم .

در ادامه ی این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی اداری یک ساختمان را نگاهی بیندازیم . این دفتر که تنها در فضایی به مساحت 36.0 m2  طراحی شده است ، توانسته است در همین فضای کم بهترین استفاده را از محیط بکند که همین امر باعث شده است این پروژه یکی از موفق ترین طرح های  دکوراسیون داخلی اداری  در سال 2019 باشد  .

این پروژه یک بازسازی و تعمیرات ساختمان  بود که یک مطب پزشکی قدیمی را به یک دفتر کار تبدیل کرد .

کارفرمای این پروژه نویسنده ای بود که میخواست این مطب پزشکی که از پدرش برایش به ارمغان رسیده بود و پر از احساسات و خاطرات برای او بود را برای کار خودش بازسازی کند . او میخواست در این وسعت کم فضایی ایجاد شود که بتواند در طول سال کارگاه هایی آموزشی برای مخاطبان خود برگزار کند . او نیاز به یک فضای کاری ترکیبی داشت که می توانست در هر زمان به یک اتاق رویداد یا فضای باز تبدیل شود.

تیم طراحی خیلی به این نکته توجه داشت تا در طی روند بازسازی این پروژه ، احساسات و خاطراتی که برای مشتری خیلی ارزشمند بود را زنده نگه دارد .

کاربری قدیمی این خانه پر بود از دیوار های خشک و نورهای نامناسب که برای فضای جدید این نظر را داشتند که از نورهای طبیعی بهره ی بیشتری را ببرند.

پلان این دفتر شامل یک سالن ، یک آشپزخانه کوچک ، یک فضای کار و یک فضای باز عالی است .

در گوشه ای از این سالن ، چهار قفسه ی ذخیره سازی برای تعداد بیست صندلی تاشو در نظر گرفته شد که در مواقع لزوم برای رویداد و کارگاه های آموزشی مورد استفاده قرار میگرفت . همچنین این قفسه ها کاربرد های دیگری نیز دارد و در دیگر دوره های آموزشی و ملاقات ها و جمع ها به عنوان میز پذیرایی استفاده میشود .

هدف این فضا این است که یک شکل مناسب را برای نیاز های مختلفی که در طول روز به آن احتیاج دارند ، فراهم کند و بتواند در مدت کوتاهی دکوراسین اداری و مبلمان تغییر پیدا کند .

در مورد متریال به کار رفته کاملا  به این نکته توجه شد که مشتری چگونه فضای ایده آل خود را برای دوره های مختلف تجسم میکند .

روشنایی فضایی ، یکی از مهمترین بخش های این پروژه است.

تنها منفذ خارجی که در کاربری قدیمی فقط برای روشنایی یک اتاق استفاده میشد ، الان یک محیط روشن را ایجاد میکند . برای تکمیل آن ، طرح نورپردازی مصنوعی بود که توسط وسایل روشنایی جدید که با یک ساختار قابل دید به رنگ صورتی طراحی شده بود .

این شبکه ها در سقف که وسایل روشنایی بر روی آنها سوار بود در قسمت هایی بر روی دیوار وارد میشدند و فضای با این وسعت کم را از یکنواختی خارج میکردند .

یکی دیگر از ایده هایی که طراح به خوبی آن را در پروژه به کار برده است ، کاشی های قدیمی آبی بود که در حمام استفاده میشد و در کاربری جدید در قسمتی از دیوار به همان صورت بازسازی  و به کار برده شد تا مشتری خاطره ای از فضای قدیمی پدرش را به یاد بیاورد .

استفاده از مبلمان چوبی نیز به این دلیل بود تا در این وسعت کم بتوانند به فضا گرمی و نشاط بدهند.

برای اینکه اینکار سریع و دقیق تمام شود تمام مبلمان چوبی این فضا توسط دستگاه های دیجیتال برش و طراحی شده است تا اینکار در 60 روز به پایان برسد .

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات