طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی اتاق خواب های ساده و مینیمالیستی

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 2 ارديبهشت 1399 در ساعت 16 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها به سبک مینیمال بسیار محبوب و مد شده است.به طور کلی سبک مینیمالیستی با مشخصاتی از جمله استفاده ی حداقل از وسایل و تزیینات ، ساده تر کردن فضاها ومحیط شناخته می شود.

امروزه خانه های بزرگ با اتاق خواب های راحت بسیار گران هستند.به همین علت بیشتر افراد معمولا به دنبال خانه هایی کوچک با اتاق خواب هایی مناسب می گردند.از آن جایی که این خانه های کوچک دارای اتاق خواب هایی کوچک هستند می خواهند به گونه ای طراحی شوند که فضای اتاق خواب ها بزرگ تر و روشن تر به نظر برنسد.در این مورد پیشنهاد ما به شما به کار بردن سبک مدرن و ساده ی مینیمالیستی در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها است که علاوه بر کم هزینه بودن ، ظاهر اتاق شما را بزرگ تر ، مدرن تر و چشمگیرتر جلوه می دهند.

در این سبک می توانید با استفاده از رنگ های روشن و درخشان ، اتاق خواب خود را رنگ کرده و همچنین با به کار بردن تخت ، مبلمان و سایر وسایل مینیمالیستی ، یک فضای جادار ، بزرگ و روشن را در اتاق خواب خود خلق کنید.برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این سبک همراه ما در شرکت معماری هیرادانا باشید تا بتوانید با استفاده از مطالب گفته شده یک اتاق خواب ساده و مینیمال برای خود طراحی کنید.

طراحی فضاها به این سبک ساده و به دور از هرگونه تزیینات اضافی ، باعث افزایش جذابیت این فضاها برای جوانان می شود.

طراحی داخلی اتاق خواب های ساده و مینیمالیستی

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی اتاق خواب های مینیمالیستی

قبل از انتخاب رنگ مورد نظر در بازسازی ساختمان  خود به این نکته توجه داشته باشید که این رنگ ، رنگ غالب اتاق خواب شما است و بر روی تمامی وسایل اتاق خوابتان تاثیر می گذارد. البته استفاده از رنگ ها باید طبق الگوی خاصی انجام شود و به این گونه نباشد که همه چیز به رنگ سفید و خاکستری دیده شود.اغلب افراد مینیمالیسم را با با رنگ های خسته کننده از جمله سفید ، سیاه و خاکستری میشناسند. اما در حقیقت موضوع این است که شما هیچ مشکلی در به کار بردن رنگ های مورد علاقه ی خود ندارید ، فقط باید برای ساده طراحی شدن اتاق خواب ها از به کار بردن الگوها و نقش و نگارها خودداری کنید و برای ایجاد هماهنگی ، رنگ ها را هماهنگ انتخاب کنید.

طراحی داخلی اتاق خواب های ساده و مینیمالیستی

انتخاب تخت خواب مینیمال

یک تخت خواب مینیمال دارای پایه های کوتا است یا اصلا پایه ندارد. هدف ازطراحی پایه ها به این شکل ، بلندتر به نظر رسیدن ارتفاع اتاق و در نتیجه ایجاد توهم فضایی بزرگ تر است.به همین علت بعضی از افراد به طور کلی از فریم های تخت خواب استفاده نمی کنند و تشک خود را به طور مستقیم بر روی زمین قرار می دهند.

نکات استفاده از وسایل در اتاق خواب های مینیمال

برای طراحی داخلی اتاق خواب ها به سبک مینیمال ، فقط باید از وسایلی استفاده کنید که ضروری اند و از درهم برهم کردن چیدمان اتاق خواب خود با وسایل غیر ضروری خودداری کنید.زیرا این به هم ریختگی ها و فضای درهم برهم اتاق ، باعث می شود اتاق خواب مینیمال شما کثیف ، شلخته و ناراحت کننده به نظر رسد. پس با توجه به مطالب گفته شده فقط از تخت خواب ، کمد ، مبلمان و وسایل ضروری و مورد نیاز خود استفاده کنید که ساده ، کم حجم و در هماهنگی باهم انتخاب شده اند.

طراحی داخلی اتاق خواب های ساده و مینیمالیستی

نورپردازی اتاق خواب مینیمال

نورهای طبیعی با انعکاس از مبلمان موجود در اتاق خواب های مینیمال ، فضایی بزرگ تر و روشن تر را پدید می آورند. همچنین این مدل نورپردازی در بازسازی منزل علاوه بر آن که باعث مدرن تر و بزرگ تر جلوه داده شدن اتاق خواب شما می شوند ، به شما این امکان را می دهد که به نورپردازی مصنوعی در طول روز نیازی نداشته باشید.حتی شما می توانید با استفاده از پرده ها ، در صورتی که تابش نور بیش از اندازه باشد ، نور را کنترل و تنظیم کنید .

طراحی داخلی اتاق خواب های ساده و مینیمالیستی

10 / 10
از 7 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات