طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون و معماری ساختمان اداری مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 24 آذر 1398 در ساعت 15 : 41 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بی شک میتوان گفت اداره ای میتواند به بازدهی و راندمان کاری بالایی دست پیدا کند که کارمندان آن بتوانند فعالیت ها و وظایف خود را به خوبی و درستی انجام دهند .

مجری دکوراسیون داخلی باید بداند برای طراحی یک شرکت اداری و دکوراسیون اداری  این نکته بسیار حائز اهمیت است که از یک طرف باید فضایی ایجاد کنیم تا کارمندان در آن بتوانند به راحتی بر روی کارشان تمرکز کنند ، بتوانند با دیگر کارمندان به آسانی ارتباط برقرار کنند و مشارکت داشته باشند و بصورت کلی انگیزه و بازده کاری کارمندان را در شرکت طراحی داخلی افزایش دهد و از طرفی دیگر از نظر فیزیکی و روحی و روانی نیز فضایی راحت و آرامش بخش را به وجود آورد تا کارمندان در آنجا احساس آسایش داشته باشند تا بتوانند عملکرد خود را به خوبی نشان دهند .

یک شرکت معماری و دکوراسیون داخلی باید بتواند فضای اداری مدرن مناسب کار کارمندان را ایجاد کند . در این مقاله سعی داریم ایده هایی را که میتواند در بازسازی ساختمان های اداری و تعمیرات ساختمان آنها که به مجری دکوراسیون لوکس کمک کند تا فضایی ایده آل را در معماری ساختمان اداری مدرن طراحی کند را با هم بررسی کنیم .

نظم و ترتیب در دکوراسیون اداری مدرن

یک فضای اداری و کاری به دلیل وجود وسایل و لوازم زیاد میتواند شلوغی زیادی را ایجاد کند . بالطبع فضایی که شلوغ باشد حس ناخوشایندی برای افراد ایجاد میکند و کارکنان نمیتوانند در چنین فضایی به درستی وظایفشان را انجام دهند . پس لازم است طراحی دکوراسیون اداری به گونه ای اجرا شود که چیدمان فضایی به گونه ای باشد که از هرج و مرج و شلوغی به دور باشد و نظم و ترتیبی مناسب در آن شکل بگیرد .

نظم و ترتیب در فضای اداری مدرن باعث میشود آسایش خاطر و راحتی بیشتری برای کارکنان و مراجعه کنندگان ایجاد شود .

دکوراسیون اداری

دکوراسیون انعطاف پذیر دکوراسیون اداری مدرن

یکی از مهم ترین نکته ها در طراحی فضاهای اداری این است که فضاها بعد از مدتی برای افراد خسته کننده و تکراری میشوند و برای این که بتوانیم این مشکل را حل کنیم بهترین روش استفاده از دکوراسیون اداری منعطف برای فضاهای اداری است . در این روش استفاده از مبلمانی متحرک که به راحتی بتوان آنها را جابجا کرد و دکوراسیون اداری را تغییر داد ، پیشنهاد میشود .

حضور گل و گیاه در دکوراسیون اداری مدرن

گیاهان به عنوان عامل موثری در زیبا کردن و جذاب کردن فضاهای اداری به شمار میروند . حضور گیاهان که میتوان آنها را از سقف آویزان کرد یا بر روی دیوار نصب کرد یا میتوان در گوشه و کنار دفتر آنها را قرار داد میتواند فضایی مطبوع را برای کارکنان ایجاد کند .

ایده ی دیگری که میتوان برای دفاتر و ادارات بزرگتر در نظر گرفت این است که بخشی از اداره به فضایی گلخانه مانند با حضور گیاهان و گلدان های متعدد اختصاص داده شود . این فضا میتواند فضایی برای تبادل و همکاری بیشتر بین کارمندان نیز باشد .

ایجاد فضاهای ارتباط جمعی در دکوراسیون اداری مدرن

برای یک شرکت یا اداره تعامل و ارتباط بین کارمندان بسیار اهمیت دارد . تعامل و همکاری بیشتر کارمندان بر بازدهی و افزایش روند موفقیت شرکت تاثیر بسیاری دارد . طراحی و اجرای فضاهایی صمیمانه تر و خودمانی تر در اجرای دکوراسیون اداری میتواند باعث رغبت کاری بیشتر افراد شود .

این فضا میتواند یک کافه ی کوچک در داخل فضای اداری باشد یا یک آشپزخانه کوچک و دلنشین برای افراد . هم چنین میتوان با طراحی مبلمانی راحتی و جذاب ، این فضاهای ارتباط جمعی را نیز ایجاد کرد .

طراحی دکوراسیون اداری

مبلمان در دکوراسیون اداری مدرن

مبلمان استفاده شده در فضاهای اداری بسیار راحت و مناسب برای کار کارمندان است . این مبلمان با طراحی های ارگونومیک خود میتواند مانع بروز آسیب ها و خطرات ناشی از نشستن های طولانی مدت باشند . رنگ این مبلمان باید با رنگ های دیگر فضا هماهنگی و تعادل داشته باشد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات