طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون مدرن و لوکس با پالت خاکستری

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 20 آذر 1401 در ساعت 12 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پالت رنگی طوسی همواره انتخاب مناسبی برای ساده پسندان و علاقه مندان به دکوراسیون مدرن است که اگر انتخای درستی در چیدمان و ترکیب آن با رنگ های دیگر شود، خانه ای لوکس و خاص را به ساکنین هدیه میدهد. اگر به دنبال راهکاری برای طراحی داخلی مدرن و لوکس منزل خود می گردید، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ بسیار زیبا و آرامش بخش طوسی است. گرچه تصور بسیاری از افراد از این رنگ، ایجاد دکوراسیونی کسل کننده و بی روح است اما اگر به گونه ای ماهرانه و هنرمندانه توسط طراحی مسلط و با تجربه به کار رود، می تواند آرامش بسیاری را برای شما و خانواده تان به ارمغان آورد و در عین حال ظاهری لوکس و مدرن به دکوارسیون داخلی منزل شما ببخشد. همچنین یکی از ویژگی های این رنگ خنثی، ترکیب آسان و راحت آن با رنگ های پر جنب و جوش است که ما در میان آن ها قصد داریم به بررسی ترکیب رنگ طلایی و طوسی بپردازیم. پس برای آشنایی بیشتر با این ترکیب رنگ مدرن و لوکس با ما در شرکت معماری هیرادانا همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن و آشپزخانه

پالت-خکستری-در-دکوراسیون-مدرن-2

سعی کنید از طیف های روشن این رنگ خنثی برای رنگ آمیزی دیوارهای سالن نشیمن استفاده کنید. به طور مثال در طراحی دکوراسیون لوکس و مدرن این آپارتمان 149 متری واقع در روسیه که اتاق نشیمن آن به صورت پلان باز طراحی شده است، دیوارها و پرده ها به رنگ خاکستری روشن انتخاب شده اند.

پشت منطقه نشیمن، آشپزخانه ای با یک جزیره ی زیبا وجود دارد. این جزیره به صورت میزهای توردر تو برای تعیین مرز بین نشیمن و آشپزخانه به گونه ای مدرن اجرا شده اند. علاوه بر آن متریال کفپوش ها در آشپزخانه از کفپوش های سبک چوبی به کاشی های از جنس سنگ سخت و خاکستری رنگ تغییر می کند تا بر مرز بین نشیمن و آشپزخانه تاکید بیشتری شود.

کابینت های بالایی آشپزخانه به رنگ مشکی مات و دیوار پشت آن از جنس سنگ مرمر سیاه و سفید انتخاب شده است. با استفاده نورپردازی طلایی رنگ بر لبه ی کابینت ها و در داخل کابینت های شیشه ای، جلوه ی این آشپزخانه ی طوسی طلایی به نهایت زیبایی و شکوه خود می رسد.

دیوار پشت تلویزیون در قسمت نشیمن با سنگ مرمر سفید سیاه مانند آشپزخانه طراحی شده است. علاوه بر آن، این دیوار مرمر ی مانند آینه ای، آشپزخانه ی مقابل خود را منعکس می کند.

پالت-خکستری-در-دکوراسیون-مدرن-3

در جلوی آشپزخانه یک دست مبل به رنگ طوسی روشن با طراحی مدرن و خطی قرار داده شده است که یک میز به رنگ طلایی درخشان قسمت میانی آن را برش داده و ترکیبی زیبا و چشم نوازی را به وجود آورده است. در کنار این مبل مدرن در سالن نشیمن، دو صندلی با طراحی متفاوت و منحصر به فردی به رنگ های مشکی و طلایی، به گونه ای زیبا و هنرمندانه قرار داده شده اند و در نهایت کوسن های طلایی رنگ با چیدمانی پراکنده، تکمیل کننده ی جلوه ی فلزات طلایی در میان دکوراسیون طوسی این خانه ی مدرن و لوکس می باشند.

طراحی راهرو و ورودی

پالت-خکستری-در-دکوراسیون-مدرن-4

نور پردازی طلایی رنگ و خطی در قسمت پایینی سالن تا راهرو ادامه می یابد و ما را به سمت مجسمه ی داراماتیکی می کشاند. در نقطه مقابل این مجسمه درب وروردی قرار دارد که بسیار شیک و کاربردی طراحی شده است.

در این قسمت هم به نورپردازی توجه ویژه ای شده است به طوری که وروردی خانه به شکلی مناسب تزئین و طراحی شده است. از یک صندلی ساده به رنگ طوسی در میان قفسه ها استفاده شده است و با استفاده از آینه ی قدی که تا سقف امتداد پیدا می کند علاوه بر طراحی کاربردی فضا، سقف بلند تر به نظر می رسد.

به طور کلی رنگ طوسی جایگاه ویژه ای را از نظر روانشناسی دارا است که آن را به یک گزینه ی مناسب برای انتخاب رنگ طراحی داخلی محیط های مختلف تبدیل کرده است. این رنگ روز به روز طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب می کند چرا که با انتخاب آن حس آرامش، امنیت و انرژی بیشتری در فضای مدرن و لوکس منزل شما به افراد القا می شود.

علاوه بر ترکیب بسیار جذاب طوسی و رنگ طلایی ترکیب رنگ های جذاب دیگری از جمله طوسی و آبی، طوسی و بنفش، طوسی و نارنجی، طوسی و آبی فیروزه ای و ... بسیار محبوب و پر طرفدار هستند.

جهت دکوراسیون مدرن منزل و بازسازی ساختمان خود با هیرادانا و بازدید و مشاوره رایگان از طریق 09125754921 با ما در ارتباط باشید.

پالت-خکستری-در-دکوراسیون-مدرن-5

7 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات