طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی و طراحی خانه ی کاسکو در آمستردام هلند

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 1 مهر 1398 در ساعت 14 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از آنجا که هدف ما در شرکت بازسازی ساختمان  هیرادانا معرفی برترین و جذاب ترین آثار معماری در اقصی نقاط جهان است ، امروز در ادامه روند مجموعه مقالات مربوط طراحی دکوراسیون منزل   و بازسازی و تعمیرات ساختمان   قصد داریم یکی از پروژه های مربوط به طراحی خانه ای در کشور هلند را برای شما معرفی کنیم .

این خانه ی 200 متری در سال 2017 به مرحله اجرا در آمده است .

بازسازی و تعمیرات ساختمان

این خانه سه طبقه سه داستان از انعطاف پذیری سازه برای ارائه یک تجربه ابتکاری در فضای داخلی خانه مطابق با اصول طراحی است . طراحی متکی به طیف وسیعی از استراتژی هاست که هدف آنها افزایش دادن تعامل فضایی و انعطاف پذیری آنها ، تشویق به فعالیت های مشترک و استفاده ی مناسب از آنها است . فضاهای محصور شده مانند اتاق خواب ها به حداقل میرسند و از نظر استراتژیک برای نزدیکی بصری فضاهای مشترک قرار میگیرند .

در این بازسازی ساختمان و خانه یک فضای باز در سه طبقه ، جایی که جعبه های معلق در آن قرار دارد ، طراحی شده است به عنوان یک هسته ی مرکزی و اتصال دهنده ی سه طبقه از طریق پله ها . این طراحی باعث میشود ضمن ایجاد فضاهایی جذاب و بکر در این خانه ، پنجره های سرتاسری که در نمای روبرویی قرار دارد ، این فضاها را به طور مستقیم از نور طبیعی روز بهره مند کنند و هیچ مانعی برای ورود نور به تمام فضای داخلی این خانه وجود نداشته باشد . هم چنین تهویه متقابل بیشتری را در این خانه فراهم میکند . هم چنین این هسته ی مرکزی جعبه مانند با حضور یک مش فلزی  در روبرویش ضمن بالا بردن ایمنی در این فضاها ، حسی شناور و معلق بودن را برای این خانه به ارمغان می آورد .

بازسازی و دکوراسیون داخلی

طبقه زیرین که به عنوان زیر زمینی کوچک و فضایی با متراژ کمتر از طبقه همکف به شمار میرود که همچنان نور طبیعی را نیز دریافت میکند ورودی خانه به شمار میرود و هم چنین فضایی کوچک برای دوچرخه سواری و بازی کودکان خانه ایجاد کرده است و با طراحی یک فضای اتاق خواب مانند در زیر این جعبه ی مرکزی ، بهترین استفاده را  از این فضا کرده است .

علاوه بر این موارد ، هر فضا با تکیه بر طیف گسترده ای از رنگ ها ، بافت ها و مواد دارای هویت بصری و تصویری خاص خود است . سطوح مختلف شفافیت ، انعکاس و جداسازی با استفاده از مش فلزی ، چوب ، رنگ های سفید خالص ، رنگ های متفاوت در اتاق خواب بچه ها ، بدست می آید . انتخاب مواد غیر متعارف برای بازسازی منزل  مانند مش فلزی از نظر مقرون به صرفه بودن ، سبک بودن و کم اشغال کردن فضا ، ارزش افزوده ساخت را نیز به همراه دارد .

در طبقه همکف با قرار گیری یک سالن بزرگ در پشت این جعبه مرکزی که فضای نشمینی وسیع و تراس را در خود جای داده است ، یک فضای ناهار خوری در این فضای مرکزی ایجاد شده است که در کنار آن  طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه  که به رنگ سیاه است ، قرار دارد . هم چنین وجود گلدان های فراوان و گیاهان متعدد در فضای نشیمن و تراس ، طراوت و زیبایی خاصی را به این فضا داده است . یک اتاق خواب کودکان نیز در این قسمت طراحی شده است .

در طبقه بالایی نیز یک کتابخانه و اتاق کار مناسب برای کار والدین تدارک دیده شده است که از پارتیشنی شیشه ای تشکیل شده است تا بتواند نور طبیعی را دریافت کند . هم چنین اتاق خواب والدین نیز در این طبقه قرار دارد .

بازسازی و دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از رنگ سفید برای کف و سقف این خانه در کنار دیوار بتنی خاکستری رنگ توانسته است این فضا را برجسته تر کند و با نفوذ نور طبیعی روز فضا را درخشان تر کند .

این خانه یک فضای تعامل و ادغام فضایی را به خوبی به مرحله اجرا در آورده است و فضاها بدون این که از یکدیگر جدا باشند با یکدیگر به اشتراک گذاشته میشوند .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات