طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

بازسازی منزل چند طبقه

بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 7 اسفند 1398 در ساعت 17 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ما در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تلاش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های تجاری ، بازسازی منزل و دکوراسیون اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها را بررسی کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آنها تمرکز کنیم . در ادامه ی این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی  یک ساختمان را نگاهی بیندازیم . این ساختمان در فضایی به مساحت 2480 متر مربع و در سال 2016 ساخته شده است .

کلیات طراحی داخلی منزل

مکان این پروژه در شهر تایوان میباشد و پس از بازسازی ساختمان  به فضائی غرق در نورتبدیل شده است. در این ساختمان دیوار با یک پارتیشن شیشه ای و آهنی تعویض شد و اجازه میدهد که نور طبیعی به داخل اتاق ها وارد شود. این یک ساختمان مسکونی پیر بود و پس از بازسازی به یک خانه کاملاً جدید تبدیل شد. با برداشتن دیوار ، تمرکز زندگی معنای جدیدی به خود گرفت. آهن های سفارشی خاکستری پیچ در پیچ به سمت بالا امتداد دارند .آهن های سفارشی خاکستری گاهی خم می شوند و برابر می شوند ، در حالی که سایر مواقع بالاتر یا پایین تر است یا با یک پارتیشن ترکیب می شود. این ساختمان باریک و طولانی از نور طبیعی در مرکز محل سکونت محروم است. گذشته از نداشتن نور کافی ، فضای زیادی به معابر اختصاص داده شده بود ، جریان حرکت نیازهای روزمره را برآورده نمی کرد و فضای نامناسب فضای ذخیره سازی همه مواردی بود که باید برطرف می شد.

بازسازی منزل چند طبقه

تعمیرات و تخریب در بازسازی خانه

اول از همه ، طراحان با تغییر مالکیت خانه با بیرون بردن اتاق خواب استاد از طبقه دوم ، جایی که خانواده در آنجا فشرده شده بودند ، با مالک به اجماع رسیدند تا به طبقه سوم که یک فضای باز اما خصوصی تر خواهد بود، برای اتاق خواب مستر انتقال یابد.پس از حذف کردن دیوار ، فضای قابل استفاده بیشتری از معابر در جلوی پله ها در هر طبقه ایجاد شده است.

طراحی داخلی بخش های مختلف خانه

طبقه اول با دیواره پشتی طولانی گسترش یافته است و جنس آن بتنی،رنگ آن خاکستری و دیوار بدون درز است.که در انتهای آن آشپزخانه قرار گرفته و کاشی های برجسته طرح دار در آن به چشم میخورد. تعامل یکپارچه خاکستریهای لایه لایه کف سیمان تا راه به فضای دکوراسیون آشپزخانه  با تأثیر بصری کاشی های طرح دار که تعادل ظریفی ایجاد می کنند طراحی شده است.

بازسازی منزل چند طبقه

درهای شیشه ای کشویی که تمام راه را تا بالای پله مرکزی تا زیرزمین امتداد می دهد،هوا را که از گاراژ پارکینگ خارج می شود قطع می کند و در عین حال حوزه های خصوصی و عمومی مسکن را نیز جدا می کند. یک روکش چوبی گرمتر در طراحی سقف استفاده شده است تا تن های خنک تر فضای کلی را تعادل بخشد.

طبقه دوم این امکان را برای همه خانواده فراهم می کند که در کنار هم بنشینند و مشغول خواندن یا مشق شب شوند یا به صورت آنلاین با رایانه کار کنند و  اتاق خواب دختر و محلی برای مطالعه  و غیره میباشد، که همین امر باعث می شود معابر کمتر مضر باشد.جایی که دیوارها  باز نشده مانده بودند که دختر ، که عاشق نقاشی است ، به سختی می توانست صبر کند تا با برخی از کارهای هنری خودش آراسته شود.

بازسازی منزل چند طبقه

طراحی اتاق خواب مستر

اتاق خواب جدید مستر در طبقه سوم با تجملات اندک در این بازسازی منزل طراحی شده است. بافت روکش های چوبی ، آرامش  را درفضاایجاد می کند. تابلوهای سنگی وارداتی با استفاده از کاشی کاری متقارن نصب شده است ، با آجری ظریف در درزهای تخته سنگی برای زیبایی تعبیه شده است. اتصال اتاق خواب مستر با حمام یک اتاق تعویض است که از شیشه های تونی و پرده های گازدار برای ایجاد فضایی باز اما خصوصی استفاده می کند.حمام که دارای مرمر سیاه است فضایی آرام و خصوصی را فراهم می کند که در آن آرامش کامل برقرار شده است. مبلمان و وسایل روشنایی به منظور فراهم آوردن محیطی آرامش بخش با دقت انتخاب شده اند و با اجرای این طرح ساختمان غرق در نور شده است.

بازسازی منزل چند طبقه

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات