طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی سفید مشکی

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 1 ارديبهشت 1399 در ساعت 13 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با به کاربردن رنگ های سیاه و سفید در طراحی دکوراسیون داخلی منازل خود ، در هر زمانی شیک ، مدرن و لوکس ظاهر شوید.

بسیاری از افراد با انتخاب ایده هایی بسیار خلاقانه و خارق العاده در طراحی دکوراسیون داخلی منازل خود به دنبال رساندن پیام های زیبایی و قدرت هستند که رساندن این پیام ها بدون به کاربردن رنگ های سیاه و سفید در دکوراسیون داخلی خانه ها میسر نخواهد شد.اگر به این رنگ ها علاقه دارید و به دنبال طراحی دکوراسیون داخلی هستید که همیشه مدرن به نظر رسد و هرگز از مد نیافتند با ما در شرکت معماری و طراحی داخلی هیرادانا همراه باشید و این مقاله را از دست ندهید.

همانطور که گفته شد ، اتاق های نشیمن سیاه و سفید خلاقانه ، همیشه جدید و مدرن هستند و هیچ وقت از مد نمی افتند. بنابراین یکی از گزینه های مناسب در انتخاب رنگ وسایل ، اکسسوری و طراحی داخلی هر خانه ای به شمار می روند.پس اگر به دنبال طراحی اتاق های شیک ، جذاب و لوکسی هستید که ظاهری زیبا از دکوراسیون شما به نمایش می گذارند و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کنند ، از رنگ های سیاه و سفید در طراحی های خود استفاده کنید.

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی سفید مشکی

نکاتی برای تبدیل اتاق های نشیمن به فضایی شیک و مدرن با استفاده از رنگ های سیاه و سفید

برای ایجاد جذابیت در طراحی نشیمن های سیاه و سفید ، می توانید از فرش هایی با طرح گورخر استفاده کنید. یه این صورت که با پهن کردن فرش در مرکز اتاق و چیدمان صحیح مبلمان راحتی ، یک فضای ویژه و هیجان انگیز برای خود ، اعضای خانواده و مهمانانتان خلق کنید.

طراحی کف با استفاده از رنگ های سفید و مشکی

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی سفید مشکی

طراحی کف خانه یکی از قسمت های مهم در طراحی داخلی محسوب می شود.اگر از کفپوش های سفید و یا کف های طراحی شده با سنگ های مرمر استفاده کنید ، علاوه بر زیبایی که با خود به همراه می آورند ، باعث بزرگتر جلوه داده شدن فضا می شوند.حتی اگر فضای اتاق نشیمن شما به اندازه ی کافی بزرگ باشد ، اجرای این کفپوش ها آسیبی به وجود نمی آورند زیرا در هر حال اتاق را بزرگتر و زیبا جلوه می دهند.

طراحی دیوارها

ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی سفید مشکی

در طراحی دیوارها از نصب تابلوهای زیاد بپرهیزید.به جای اضافه کردن تابلوها و قاب های زیادی بر روی دیوارها ، از یک تابلوی بزرگ که دارای رنگ های مختلف است استفاده کنید.بنابراین یکی از مزیت های بسیار خوب طراحی با این رنگ ها ، امکان پاشیدن رنگ های دیگر به انتخاب خود است.

در نظر گرفتن محلی در دیوار و نصب تلویزیون در آن محل ، به طراحی لوکس و مدرن تر فضای نشمین منزل شما کمک خواهد کرد.

طراحی اتاق خواب های مدرن و لوکس با استفاده از رنگ های سفید مشکی

از آن جایی که اتاق خواب یکی از بخش های بسیار مهم در بازسازی ساختمان  هر خانه ای به شمار می روند ، باید در انتخاب تم رنگی آن ، چیدمان وسایل ، خرید وسایل و ... بسیار دقت شده و خلاقاته انجام شود.بنابراین شما می توانید با استفاده از این رنگ های جذاب اتاق خوابی زیبا و لوکس داشته باشید که هم امکان طراحی به سبک مدرن را فراهم میکنند ، هم کلاسیک. فقط توجه داشته باشد برای در آوردن این اتاق خواب ها از یکنواختی ، از وسایل رنگی دیگر در طراحی خود به کار ببرید. به طور مثال با افزودن گلدان های گل و گیاه ، تابلو های رنگی ، کوسن ها رنگی شیک طراحی داخلی خانه خود را به زیبایی به پایان رسانید.

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات