طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

انواع سبک های دکوراسیون داخلی اتاق خواب

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 26 فروردین 1399 در ساعت 14 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اتاق خواب ها مکانی خصوصی برای آرامش و استراحت شما هستند، پس نیازمند دکوراسیون داخلی   هستند که حس راحت بودن و آرامش را برای شما به ارمغان آورد.

برای پیدا کردن سبک مورد علاقه خود و طراحی اتاق خوابی کار آمد و مطابق با سلیقه ی شما که حس راحتی را بدهد ، همراه ما در شرکت معماری و دکوراسیون داخلی  هیرادانا باشید و این مقاله را از دست ندهید.

قبل از انتخاب سبک اتاق خواب، نکته ای که باید به آن دقت کنید دور بودن اتاق خواب ها از فضاهای پر سر و صدا است زیرا همان طور که گفته شد اتاق خواب ها مکانی برای استراحت هستند.همچنین از نکات مهم دیگری که باید به آن توجه شود نزدیکی آن ها به حمام و ترجیحا داشتن پنجره ای روبه حیاط یا نورگیر مناسب است.

اتاق خواب به سبک مدرن

زیبایی در کنار خلوت بودن حس آرامش را در اتاق خواب شما به ارمغان می آورد. بنابراین دو مورد از نکات مهم در این سبک که باید رعایت شوند ، به کار بردن لوازم ضروری و استفاده از رنگ های خنثی است.

در این سبک تخت خواب ، کمدها و میزآرایش خود را هماهنگ انتخاب کنید و و در انتخاب پرده پنجره ها ، از طرح های ساده و شیک استفاده کنید.

اتاق خواب به سبک روستیک

انواع سبک های دکوراسیون داخلی اتاق خواب

یکی از سبک هایی که امروزه دوباره در طراحی داخلی  محبوب شده است سبک روستیک است.این سبک مناسب افرادی است که در شهرهای مدرن زندگی می کنند اما می خواهند طبیعت را به محیط زندگی خود بیاورند. درواقع این سبک از مزارع و خانه های روستایی الهام گرفته شده.از ویژگی های این سبک می توان به استفاده از پنل های چوبی به جای رنگ و کاغذ دیواری دیوار ، پارچه های قدیمی ، تخت خواب سایبان دار ، تخت خواب فلزی ، رنگ سفید و به طور کلی چوب هایی با رنگ روشن و رنگ های گرم اشاره کرد.

اتاق خواب به سبک فرانسوی

انواع سبک های دکوراسیون داخلی اتاق خواب

این سبک مناسب افرادی است که به لوازم چوبی سفید ، فرش های ابریشمی ، پارچه های ابریشمی و به طور کلی به وسایل لوکس و آنتیک علاقه دارند.

سفید و کم رنگ بودن این اتاق خواب ها از مهم ترین عناصر در این طراحی است.همچنین نور این اتاق ها نوری ملایم است.

اتاق خواب به سبک نواحی گرمسیری

انواع سبک های دکوراسیون داخلی اتاق خواب

اگر به دنبال اتاق خوابی هستید که حس آرامش و آسودگی را چه در شب و چه در روز برای شما ایجاد کند بازسازی اتاقتان به این سبک بسیار مناسب است.

می توان با کاغذ دیواری و یا نقاشی برگ های پهن بر روی دیوار ،انتخاب پارچه ی پرده و روتختی با طرح برگ درخت نخل و نصب قاب هایی از برگ خشک شده بر روی دیوار ، این سبک را در اتاق خواب ها اجرا کرد.

رنگ های به کار برده شده در این سبک عموما رنگ های طبیعی و روشن هستند که از جمله آن ها می توان به رنگ سفید خاکستری و یا کرم اشاره کرد.همچنین برای ایجاد حس پویایی و شادابی اتاق خواب از رنگ های زرد ، آبی و سبز نیز استفاده کنید.

اتاق خواب به سبک ساحلی

انواع سبک های دکوراسیون داخلی اتاق خواب

اگر به ساحل و بازی های آبی علاقه دارید انتخاب این سبک مناسب اتاق خواب شماست.

رنگ های طراحی اتاق خواب به این سبک ، رنگ های روشن و ملیح هستند.این سبک ، سبکی با نشاط است که در آن از لوسترهای شیشه ای شفاف ،پارچه هایی با طرح ساحل یا دریا و اکسسوری های تزیین شده با صدف استفاده می شود.

اتاق خواب به سبک وسترن

انواع سبک های دکوراسیون داخلی اتاق خواب

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها به این سبک بسیار راحت است.لوازم و اکسسوری های به کار برده شده در این سبک چرم ، پوست گاو ، کلاه های کابوی ، نعل اسب و حتی وسایلی هستند که جنس آن ها چرم نیست ولی بافت چرم مانندی دارند.

اتاق خواب به سبک ویکتوریایی

در این اتاق خواب ها از پرده های پرچین رباندار ، رومیزی های گلدوزی و قیطان کاری شده برای میزهای کنار تخت و گلدان های قدیمی همراه با نقوش برگ درخت نخل استفاده می شود

انواع سبک های دکوراسیون داخلی اتاق خواب

10 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات