طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

استفاده از ستون های تزیینی برای دکوراسیون داخلی

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 12 فروردین 1399 در ساعت 11 : 48 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در برخی از طراحی ها مهندسان مجبور به قرار دادن ستون در وسط منزل و یا سالن های بزرگ دیگر می شوند و اکثر ما این ستون ها را از بین برنده زیبایی میدانیم و به دنبال هر راهی هستیم که این ستون ها وسط سالن های ما قرار نگیرد در حالی که شما می توانید با استفاده از چند ایده از این ستون ها استفاده بهتری داشته باشید و زیبایی فضا را دو برابر کنید. زیبایی یک امری دوست داشتنی است و همه ما سعی میکنیم از این امر در بازسازی ساختمان خود استفاده کنیم. حال به معرفی چند نوع ستون می پردازیم تا شما با توجه به سلیقه و شرایط فضا از ان ها در بازسازی و اجرای دکوراسیون خود استفاده کنید.

  • ستون سبز گیاهی

در این نوع ستون ها می توان از گیاهان پیچک و رونده استفاده کرد برخی از گیاهان نیاز به تکیه دادن دارند و ستون ها می توانند گزینه مناسبی برای این گیاهان باشند و جلوه زیبا تری به فضا دهند هر چه گیاهان این ستون ها را بیشتر احاطه کنند زیبایی بیشتری را برای شما به وجود خواهند اورند.

استفاده از ستون های تزیینی برای دکوراسیون داخلی

  • ستون های شومینه ای

شاید در نگاه اول به نظرتان ستون های شومینه ای یک ایده عجیب و غریب باشد در صورتی که این یک ایده ناب و متفاوت است. شما می توانید میان دو ستون که فاصله زیادی با هم ندارند را یک شومینه طراحی کنید و از این فاصله به خوبی بهره ببرید و به زیبایی طراحی داخلی منزل خود بیا فزایید. شومینه ها عنصری قوی در دکوراسیون داخلی هستند و می تواند زیبایی فوق العاده ای را خلق کند.

استفاده از ستون های تزیینی برای دکوراسیون داخلی

  •  ستون های گابیونی

یکی دیگر از ایده های که می توان با استفاده از ان ستون های زیبا تری برای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنیم گابیون است. گابیون چیست؟؟ گابیون قفسه ها و فنس هایی از جنس آهن هستند که داخل ان ها را با استفاده از سنگ های طبیعی پر می کنند.

استفاده از ستون های تزیینی برای دکوراسیون داخلی

  • ستون های اجری

بسیاری از افراد در بازسازی منزل خود از اجر به عنوان یک متریال زیبا استفاده میکنند این کار  طرفداران خاص خود را دارد. این متریال نمای کلاسیک و شیکی را به شما میدهد.

استفاده از ستون های تزیینی برای دکوراسیون داخلی

  •  ستون های چوب

چوب ها همیشه نقش مهمی در طراحی داخلی داشته اند. برای تزیین ستون هایتان می توانید از چوب هم استفاده کنید. برای تزیین چوب برای ستون ها از تخته های چوبی استفاده می شود که اندازه ان ها معمولا از اندازه خود ستون بزرگ تر است و در واقع می توان گفت ستون ها را در بر می گیرند اگر شما از کف پوش های چوبی هم در کنار این ستون ها استفاده کنید یک جلوه خاص و زیبایی را به وجود خواهید اورد.

استفاده از ستون های تزیینی برای دکوراسیون داخلی

  • ستون های کتاب خانه ای

اگر شما جای کافی برای کتاب هایتان ندارید و اهل مطالعه و کتاب هستید این ستون ها برای شما ایده مناسبی  می باشد شما با استفاده از این ستون ها هم یک کتاب خانه برای خود طراحی کرده اید و هم از فضایی که ستون اشغال کرده است استفاده کرده اید و فضای خود را زیبا تر کرده اید.

استفاده از ستون های تزیینی برای دکوراسیون داخلی

  • ستون های کنسول دار

اگر شما در سالن خود دو ستون دارید می توانید در فاصله میان دو ستون یک کنسول طراحی کنید این میز ها در قسمت پایین میان ستون ها قرار میگیرد و علاوه بر کار برد زیادی که برای شما خواهد داشت فضایی مدرن تر را هم برای شما ایجاد خواهد کرد.

  • ستون های مزین شده با سنگ

یک ایده دیگر برای تزیین ستون ها استفاده از سنگ های تراش خورده می باشد این سنگ ها زیبایی خاصی را به فضا ی شما میدهند.

  • ستون های آینه ای

در  طراحی دکوراسیون داخلی آینه ها همیشه نقش مهمی را  داشته اند و همیشه هنگام اضافه کردن اینه حال و هوای فضا کاملا تغییر میکند شما می توانید از ایت اینه ها برای تزیین ستون های خود استفاده کنید و حال و هوای فضا را تغییر دهید.اگر این ستون ها در پذیرایی شما قرار دارند می توان از شیشه های راست گو برای تزیین ستون ها استفاده کنید.

استفاده از ستون های تزیینی برای دکوراسیون داخلی

7 / 10
از 3 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات