طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

پروژه های درمانی هیرادانا

1مجموع 8 پروژه
1مجموع 8 پروژه

اجرای طراحی دکوراسیون اداریامروزه یکی از اصلی ترین مباحثی که پیرامون حوزه طراحی و دکوراسیون داخلی مطرح میشود مبحث طراحی دکوراسیون اداری است . این روزها برعکس گذشته در تمامی اداره ها و مراکز دولتی و غیر دولتی ایجاد محیطی مناسب و شکیل برای جذب مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . دکوراسیون داخلی خوب در محیط های اداری علاوه بر جذب مشتری ها باعث افزایش روحیه کارمندان و در نتیجه بالا رفتن راندمان کاری می شود . مهمترین مسئله ای که در طراحی اداری و طراحی دکوراسیون مسکونی تفاوت ایجاد میکند این است که طراحی برای دستیابی به یک طرح جامع و کاربردی در محیط های اداری ابتدا لازم است باید ها و نباید ها و منافع سازمان را مورد بررسی قرار دهد تا بتواند تمامی بخش ها را به گونه ای طراحی کند تا نظر مثبت قشر بزرگتری از مراجعه کنندگان را جلب کند .

نکته ی دیگری که لازم است در طراحی دکوراسیون اداری مورد توجه قرار گیرد استفاده کردن از رنگ هایی است که موجب افزایش انرژی و شاداب شدن روحیه کارمندان شود . می توان این گونه در نظر گرفت که لازم است محیط به گونه ای طراحی شود تا کارمندان در تمامی مدت زمانی که در اداره حضور دارند با مزان انرژی بالا و شاد مشغول به کار باشند . توجه کنید که در استفاده از رنگ ها لازم است تا ابتدا رنگ های سازمانی مورد بررسی قرار گیرد و سپس در نظر گرفتن سلیقه ی اکثریت مردم و مراجعه کنندگان در اولویت قرار میگیرد . بهتر است به بحث نور پردازی هم توجه کافی داشت و این کار را متناسب با جایگاه و اصول و استانداردهای اداره یا سازمان مورد نظر انجام داد تا مجموعه ای کامل برای بهره برداری در احتیار کارفرما قرار گیرد .

در تمامی این محدودیت ها و ریزه کاری هایی که در یک پروژه وجود دارد میزان توانایی و هنر یک طراح و دکوراتور مشخص می شود چرا که خلق کردن اثری منحصر بفرد با تمامی باید ها و نباید های تعریف شده کاری بسیار دشوار است . به طور مثال استفاده کردن از رنگ زرد در یک پس زمینه ی مشکی موجب دو چندان شدن جذابیت بصری می شود و بی شک توجه مثبت بسیاری را به خود جلب میکند . از تمامی اطلاعاتی که در اختیار شما قرار دادیم می توان اینگونه نتیجه گرفت که در سازمان ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی دکوراسیون داخلی اداری می تواند نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در کسب و کار و در نتیجه موفقیت سازمان داشته باشد .

مجموعه هیرادانا با داشتن نیروهایی مجرب و حرفه ای اماده ارایه خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی برای شما عزیزان می باشد . و نمونه های موفق و بی نظیری که در رزومه کاری خود به ثبت رسانده ایم کاملا گویای توانمندیهای ما است . برای اطلاع یافتن از نحوه یکار و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09125754921- 021_22172068 و یا 021_22172069 تماس حاصل نمایید .

قابل تصور نیست که همین ابتکار های کوچک و خاص تا چه اندازه می تواند بر نوع معماری داخلی و اجرای دکوراسیون اداری شما تاثیر گذار باشد.

9 / 10
از 17 کاربر
ارسال نظر
رسول علی اصغر : از اعتماد کاملی که به شخصیت جناب موسوی د ...
0 0
نظر شما چیست ؟
کیوان : لذت بخشش دیدن کارهاتون
0 0
نظر شما چیست ؟
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :