طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی دکوراسیون اداری با رنگ زرد

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 26 اسفند 1398 در ساعت 11 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ساختمان هایی که با رویکرد خاصی طراحی میشنوند نیازمند طراحی و مطالعات بیشتری هستند یکی از این موارد استفاده از رنگ های متفاوت در طراحی دکوراسیون اداری میباشد که ما در این مقاله در شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هیرادانا  به تشریح رنگ زرد و جزییات طراحی آن میپردازیم و جزییات نوع طراحی و استفاده از آن را بررسی میکنیم  .

بازاریابی وب که بزرگترین متخصص در چین است ، با محوریت فروشگاه های الکترونیکی داخلی و مرزی و عملیات SNS  ساخته شده است. آنها با افزایش تعداد کارمندان همراه با گسترش مشاغل ، شعبه شانگهای خود را برای افزایش کارآیی عملیاتی و قدرت سازمانی جابجا کردند. یک خط برچسب را تنظیم کرده است که به نام دفتر جدید است.

در طراحی دکوراسیون داخلی اداری جدید که هدف آن دستیابی به توسعه اقتصادی و حل مشکلات اجتماعی با استفاده از سیستمی است به شدت ترکیب مجازی و واقعیت را در خود جای داده است. علاوه بر بهبود سلامت و راحتی کارمندان در محیط کاری. دفتر جدید که به منظور ترکیب واقعیت و مجازی طراحی شده است ، فضایی است که همه کارکنان می توانند به راحتی ارتباطات طبیعی و با کیفیتی ایجاد کنند.

طراحی دکوراسیون اداری با رنگ زرد

در هر زمینه ای ، تمام تلاش خود را برای تشویق ارتباطات خارجی صرف نظر از کارمندان انجام داده اند. این مکان بر "تجربه" مشتریانی که به شرکت مراجعه می کنند تأکید دارد و از طریق طراحی دکوراسیون داخلی می توانید فرهنگ سازمانی ، ساختار تجاری و ارتباطات با مشتری را ببینید و تجربه کنید. مالک این شرکت از همکاری با کارمندان و مشتریان در زمینه توسعه اقتصادی و حل مسائل اجتماعی لذت می برد و همچنان خارج از چارچوب ایده های مستقر ، چالش های جدید خود را ادامه خواهد داد. از 20 نفر در سن متوسط افراد تشکیل شده است ، اما از نظر شخصیتی و سبک های مختلف متفاوت هستند ، اما کار گروهی خود را نیز بر روی DNA unbot ایجاد می کنند. عملکردی برای محیطی که کارمندان در آن کارایی دارند مطلوب است ، لازم است فناوری هایی را تهیه کنید که محیط کارکنان را در نظر بگیرند

ایده طراحی

طراحی دکوراسیون اداری با رنگ زرد

شرکت مسئول "محیط زیست" است و کارکنان مسئول "خلاقیت" میباشند. ما از تئوری همزیستی درون سلولی که در کلروپلاست ها و میتوکندری ها ، منطقه بندی تفکر ، ساختار و هویت و غیره یافت می شد ، الهام گرفتیم.

یک میز که به طور نامنظم میتوکندری شکل به نظر می رسد شامل کلمات کلیدی "بهبود سلامتی و راحتی کارگر دفتر" است که برای یک محیط اداری جدید ضروری است.

کاربرد رنگ

طراحی دکوراسیون اداری با رنگ زرد

 

رنگ زرد از نور خورشید که کلروپلاستها برای فتوسنتز مورد نیاز بودند الهام گرفته شد ، سپس رنگ سبز از رنگهای تصویر میتوکندری الهام گرفته شد. رنگهای شرکتی Unbot "زرد و سبز" با اینها مرتبط بودند. در ورودی یک فضای زرد وجود دارد که بر نگرش شرکت تأکید می کند و در حین اطمینان از امنیت عملیاتی ، یک بلوک لوگو متحرک چشمگیر به همراه فضایی برای ارتباطات و جلسه با افراد خارج از شرکت ایجاد شده است.

چندین اتاق جلسه وجود دارد ، از جمله فضای داخلی که تفکر آزاد را ترغیب می کند و اتاقی مناسب برای جلسات شیک و آرامش بخش طراحی داخلی شده اند که برای انتخاب یک مکان با توجه به مجموعه ذهن میباشند.

در نتیجه

در حال حاضر ، سبک های کار بیشتر در سراسر جهان تغییر می کنند. در اجرای دکوراسیون  اداری باید آزادی فراهمی شود تا جوانان بتوانند آزادتر و مثبت تر در صحنه کسب و کار فعالیت کنند. مهمتر از آن ، شرکتها همچنین موظفند با در نظر گرفتن محیط طبیعی ، مکانی را برای فعالیتهای مداوم اجتماعی که در آینده ادامه می یابد ، ایجاد کنند. محل کار آینده نامتناهی را از سطح DNA تصور می کند.

طراحی دکوراسیون اداری با رنگ زرد

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات