طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی داخلی آشپزخانه با ترند های جذاب سال

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 5 دی 1400 در ساعت 11 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

می توان ادعا نمود که در سال های گذشته و امروزه به دلیل شیوع بیماری های مختلف و ... مردم خانه نشین تر شده اند و به همین دلیل دکوراسیون داخلی از اهمیت زیادتری نسبت به قبل برخوردار شده است . همچنین از آنجایی که افراد بیشتر در خانه می مانند ، نیازمند این هستند که اغلب نیازهای فضایی خود را در همین خانه رفع نموده و در این نقطه می باشد که دکوراسیون داخلی مناسب می تواند به کمک بیاید و نیازهای افراد را رفع کند و از کسل شدن و خستگی آن ها جلوگیری کند . همچنین طراحی داخلی از آنجایی که سبب می شود تمامی عناصر در کنار هم و در بهترین شکل خود قرار بگیرند و به دنبال این استفاده ی بهتری از فضای خانه می توان نمود ، نیازمند توجه می باشد . در خانه فضاهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از این فضاها به دلایل مختلف برتری خاصی نسبت به دیگر فضاها دارند و باید دارای طراحی داخلی و دکوراسیونی منحصر به فرد و زیبا باشند .

 طراحی داخلی آشپزخانه با ترند های جذاب سال

فضاهای مختلف در یک خانه از زبان شرکت معماری هیرادانا :

همانطور که گفتیم یک خانه دارای فضاهای متعددی می باشد که البته ممکن است در خانه های بزرگتر نسبت به خانه های کوچکتر فضاهای بیشتر و متنوع تری هم وجود داشته باشد . اما یکسری از فضاها هستند که در اغلب خانه ها مشترک می باشند و ما در پایین تر به توضیح مختصری از این فضاها می پردازیم و امیدواریم که مفید واقع شود . همچنین برای داشتن یک طراحی داخلی خوب بهتر است که یک سبک و روش کلی را برای دکوراسیون کردن در نظر گرفته و تمامی فضاهای خانه را طبق همان سبک دکوراسیون کنید .

  • نشیمن

فضای نشیمن را می توان فضایی نیمه خصوصی در خانه دانست که به نشستن اعضای خانواده در کنار هم در آن و تماشای تلوزیون و یا گذران وقت با یکدیگر اختصاص دارد . این فضا را اغلب با استایلی صمیمی با مبلمان راحتی و تلوزیون و کتابخانه و ... دکوراسیون میکنند .

  • پذیرایی

پذیرایی فضایی است مناسب برای دعوت و پذیرایی از مهمانان و می توان گفت در این فضا بیشتر از مبلمانان شیک تر و مجسلی تر و عناصر تزیینی زیبا و خاص استفاده می شود و فضا به طور کلی حالتی با شکوه و فاخر دارد .

  • ورودی

در دکوراسیون ورودی ها از عناصری مانند جا کفشی و یا کمدی برای آویزان کردن لباس ها استفاده می کنند . این فضا فضایی ست که سبک کلی خانه را معرفی می کند و بهتر است که به آن بی توجهی نشود .

  • اتاق خواب

اتاق خواب را می توان خصوصی ترین فضا در یک خانه دانست . در این فضا اغلب مورد علاقه ترین چیزهایی که یک فرد دوست دارد با سلیقه ی همان شخص قرار می گیرد ولی عناصر کلی برای دکوراسیون این فضا می تواند تخت ، کمد و میز تحریر یا کار باشد .

  • سرویس بهداشتی و حمام

این سری از فضاها نیاز به وسایل خاصی برای دکوراسیون ندارند و با توجه به بزرگی و کوچکی خانه می توان برای چگونگی دکوراسیون آن ها تصمیم گرفت .

  • آشپزخانه

آشپزخانه را می توان قلب خانه دانست و با توجه به اینکه خانم خانه اکثر وقت خود را در خانه در این مکان می گذراند و مکانی میان پذیرایی و نشین ی باشد ، لازم است که هم زیبا و شیک و هم راحت بنظر برسد . امروزه در طراحی داخلی خانه های جدید و یا در بازسازی منزل به درست و شیک کردن آشپزخانه بیش از گذشته اهمیت می دهند .

طراحی داخلی آشپزخانه با ترند های جذاب سال

  • و ...

 

ترندهای طراحی داخلی آشپزخانه در سرتاسر دنیا از زبان شرکت معماری هیرادانا :

  • استفاده از سنگ های خاص

یکی از کارهایی که در طراحی آَپزخانه این روزها محبوب و ترند می باشد ، استفاده از سنگ های خاص مانند مرمر می باشد . استفاده از این سنگ های روشن که رگه های منحصر به فرد درون خود دارند باعث با شکوه و زیباتر دیده شدن و همچنین تمیزتر جلوه دادن آشپزخانه می باشد و به طور کلی فضای آشپزخانه را دلباز می کند .

  • استفاده از رنگ های خاص و تیره

استفاده از رنگ های تیره برای کابینت ها و دیوارها و همچنین استفاده از چوب های تیره برای پوشش کف می تواند حالتی یونیک و خاص به فضای آشپزخانه ی شما ببخشد . این نوع طراحی شاید باب میل همگان نباشد ، اما در حالت کلی کاری شیک ، زیبا و خاص را برای شما ایجاد خواهد کرد .

  • استفاده از چوب برای پوشش سطوح آشپزخانه

استفاده از چوب فقط در سبک های روستیک و امثالهم طرفدار ندارد . بلکه در سبک مدرن نیز به استفاده از چوب شما را ترغیب می کند . برای آشپزخانه می توانید از چوب های طبیعی یا مصنوعی استفاده کنید . بخاطر حس و حال و رنگ و رویی که چوب دارا می باشد می تواند به فضای آشپزخانه ی شما حس و حالی گرم را ببخشد .

  • استفاده از رنگ های مختلف و جسورانه

به طرو کلی خانه های رنگی رنگی امروزه طرفدار پیدا کرده اند و آشپزخانه ها هم از این قضیه مستثنا نیستند . استفاده از کابینت های رنگی و یا میز و صندلی رنگی در این فضا ، می تواند فضا را به فضایی شاد و جذاب تبدیل کند .

  • استفاده از دو جزیره

به وسیله ی استفاده از جزیره در آشپزخانه می توان فضای آن را بزرگتر جلوه داد و حال با استفاده از دو جزیره که خلاقیتی است که امسال ترند شده است می توان کارهای زیادی کرد . برای مصال می توان از آن به عنوان میز صبحانه خوری استفاده نمود که صرفه جویی در فضا هم محسوب می شود .

  • استفاده از یخچال توکار

یخچال های توکار که از ترندهای طراحی آشپزخانه در سال 2021 می باشند ، می تواند به بزرگتر و شیک تر جلوه دادن فضای آشپزخانه ی شما کمک کنند . این یخچال ها به دلیل قابلیت پنهان شدگی و تنوعی که دارند در طراحی داخلی به سبک های مدرن و مینیمال بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و میتوان گفت از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند .

  • استفاده از کمدها و قفسه های پنهان

یکی از راهکارهایی که باعث خلوت تر و مرتب و دلبازتر دیده شدن فضای آشپزخانه می شود ، استفاده از کمدهای انبار گونه ای می باشد که این روزها استفاده از آن ها ترند شده است . این کمدها دارای قفسه های مختلف می باشند و وسایل مختلف و مواد خوراکی متنوع را می توان در آن ها به طور مرتب جای داد .

  • و ...

 طراحی داخلی آشپزخانه با ترند های جذاب سال

کلام آخر

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید دکوراسیون داخلی همیشه حائز اهمیت بوده است . اما در طی سالهای گذشته به دلایل مختلفی که پیش آمده است از اهمیت بیشتری برخوردار شده است . همچنین سبک های مختلفی از جمله سبک کلاسیک در طراحی داخلی ، سبک مدرن در طراحی داخلی ، سبک روستیک در طراحی داخلی و ... طی سال ها با ویژگی ها و مشخصه های مختلف به وجود آمده اند و دارای تنوع زیادی می باشند . یکی از فضاهای مهم در خانه را می توان آشپزخانه دانست و به همین دلیل با طراحی داخلی این فضا باید اهمیت داد . برای داشتن یک دکوراسیون داخلی خوب و مناسب و شیک و در عین حال مطابق با سلیقه تان بهتر است که با متخصصین و مهندسین این زمینه مشورت کنید و کار خود را به آن ها بسپارید تا نتیجه ی خوبی را بگیرید . یکی از این شرکت ها شرکت معماری هیرادانا می باشد که کارهای متنوعی در زمینه های مختلف معماری و دکوراسیون از بازسازی ساختمان و بازسازی منزل گرفته تا دکوراسیون داخلی و طراحی نما و ... در سرتاسر کشور و حتی کشورهای همسایه انجام داده است و دارای کارنامه ای پربار با کارهایی موفق می باشد . شما می توانید با سپردن پروژه ی خود به مهندسین و طراحان این شرکت از نتیجه ی رضایت بخش آن مطمئن باشید .

7 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات