طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

طراحی آشپزخانه به سبک مدرن

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 18 آبان 1399 در ساعت 16 : 23 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

احتمالا شما هم جزو دسته افرادی هستید که از دکوراسیون آشپزخانه­ی خود خسته شده­اید و قصد بازسازی و دکوراسیون آشپزخانه را دارید. در این مقاله اطلاعات لازم در زمینه طراحی داخلیمدرن آشپزخانه اطلاعاتی را دریافت می­کنید و آماده باشید تا به ظاهر آشپزخانه خود یک چهره­ ی به روز و مدرن دهید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن گاهی اوقات به طور گسترده ­ای به هر سبکی که کمتر سنتی و معاصر باشد طبقه بندی می شود  اما در واقع تمام طراحی های مدرن از نظر دوره زمانی، سبک و الهامات آن ریشه های خاصی را دارند.

  • آشپزخانه کلاسیک، معاصر

کابینت آشپزخانه مدرن

طراحی داخلی منزل مدرن از حدود جنگ جهانی اول آغاز شد و عموماً دارای سطوح صاف، فرم های هندسی و تزئینات کم یا بدون تزئینات بودند. به عنوان مثال کابینت آشپزخانه مدرن اغلب با یک طراحی زیبا، زاویه دار و ساده تعریف می شوند که دارای ابزارآلات کم یا بدون ابزار، درب های چوبی و سطوح صاف هستند. در عصر حاضر، طراحی آشپزخانه مدرن بخشی از روند بزرگتری است که از طراحی مدرن و مبلمان قرون وسطی استقبال می کند، که زاویه ها و منحنی های پررنگ را به چشم انداز طراحی وارد می کند. طراحی مدرن قرون وسطی - که عموماً در اواسط قرن بیستم از کشورهای شمال اروپا شناخته می شود - اکنون در بسیاری از طرح های آشپزخانه مدرن گنجانیده شده است.

در حالیکه سبک های سنتی آشپزخانه بیشتر طراحی خود را بر روی مواد طبیعی برای کابینت ها، میزهای پیشخوان ، کف و مبلمان متمرکز می کنند ، طراحی های مدرن آشپزخانه به طور دائم در حال دور شدن از این زیبایی هستند، در این طراحی داخلی اغلب از موادی شامل مواد ساخته شده توسط انسان مانند لمینت، سرامیک و پلاستیک های قالب ریزی شده استفاده می­شود. البته این بدان معنا نیست که آشپزخانه های مدرن نمی توانند و یا نباید یا از مواد ساخته شده توسط انسان استفاده کنند بلکه تقریباً همیشه این کار را انجام می دهند و اغلب  تأثیر و چشمگیری بسیار زیادی دارد. میزهای گرانیتی، کف های چوبی سخت و براق و مبلمان چوبی با مهارت طراحی شده که دارای منحنی های مشخص و زاویه های طراحی مدرن است ، اغلب در آشپزخانه های مدرن یافت می شود.

آشپزخانه مدرن

لوازم جانبی دکوراسیون می توانند در یک تم (موضوع) آشپزخانه مدرن قرار گیرند. درهای کابینت ممکن است با شیشه های مات یا یک لمینت یا روکش چوبی براق جایگزین شود تا ظاهری مدرن ایجاد کند. میکسر، مخلوط کن، دستگاه های قهوه ساز و سایر لوازم جانبی در رنگ های پررنگ و طرح های منحصر به فرد موجود است که به طور مثبت علمی تخیلی به نظر می رسند. ظروف آشپزخانه ، ظروف تخت و اثاثیه دیگر از لحاظ زیبایی طراحی و رنگهای جسورانه و به روز با پیچ و تاب مدرن در دسترس هستند.

کفپوش و کاشی کاری در آشپزخانه های مدرن از زیبایی کلی پیروی می کند، از خطوط تمیز و سادگی نسبی که در طراحی گسترده تر قابل تشخیص است پیروی می کند. کاشی کف و یا کفپوش های پشت سینک از تخته سنگ یا گرانیت در الگوهای هندسی ، و همچنین کاشی های مترو که برای پشت پرده های ساده و ظریف استفاده می شود ، معمول است.

در نهایت، انتخاب مبلمان می تواند به هر طراحی آشپزخانه مدرنی کمک زیادی کند. میزها، چهارپایه ها ، صندلی ها و نیمکت ها به صورت طرح های زاویه دار و روان در دسترس هستند. موادی مانند چوب ، پلاستیک و فلز به سبک مدرن یا صنعتی به کار می روند ، که اغلب دارای رنگ های تند و روشن است که می تواند علاقه بصری زیادی به هر طراحی ظریف و کارآمد آشپزخانه مدرن اضافه کند.

کابینت آشپزخانه مدرن

7 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات