طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

سبک طراحی داخلی روستیک

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 25 تير 1397 در ساعت 9 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سبک طراحی داخلی روستیک از دیگر سبک هایی است که در این بخش از شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا به معرفی آن می پردازیم. در کنار فعالیت های مختلف اعم از دکوراسیون اداری ، دکوراسیون مغازه ، بازسازی ساختمان ، طراحی نما و بسیاری دیگر ، طراحی دکوراسیون داخلی از تخصصی ترین کارهای این مجموعه به حساب می آید. طبیعی ، ظرافتی بی نظیر و بافتی زبر و طبیعی و انعطاف پذیر در یک محیط گرم و دلنشین ، این خلاصه ای از سبک روستیک در معماری داخلی است . این سبک شامل طیف گسترده ای از دیگر سبکها است و با تلفیقی از آن ها شکل میگیرد . این سبک مارا به حال و هوایی روستایی و یک سادگی و راحتی قدیمی سوق میدهد و همچین حسی را در انسان ایجاد میکند . شاید آجرکاری و سقفهایی با تیرهای چوبی ممکن است شما را به یاد سبک های اسکاندیناوی بیاندازد ، طیف های رنگ سفید و وسایل و مبلمان چوبی شبیه سبک های انگلیسی باشند . موتیف های این سبک از سبک کلاسیک تا سبک مینیمالیسم با ظاهر طلایی و رنگ های تیره  و پارچه های رنگی را در بر میگیرد .

ویژگی های این سبک عبارتند از :

  • استفاده از متریال های طبیعی ( چوب ، سنگ ، پارچه های تکه دوزی و طرح های قدیمی )
  • جوهر سبک روستیک : سادگی ، طبیعی بودن ، صداقت
  • طراحی مبلمان و دکوراسیون به طرز چشمگیری ساده و بی نظیر است
  • نبود مواد مدرن و صنعتی امروزی مثل پلاستیک ، فلز و پارچه های مصنوعی
  • رنگ های طبیعی ( طیف قهوه ای ، سبز ، طلایی ، خاکستری )
  • ایجاد حس اینکه تمام مبلمان و دکورها به صورت دست ساز  ساخته شده اند .
  • فضایی با هارمونی خاص با طبیعت

سبک روستیک برای خانه های شهری ، آپارتمانها ، ویلا ها و کلبه ها ( خانه های کوچک جنگلی ) بسیار مناسب بوده و پیشنهاد میشود . تم اصلی سبک طراحی داخلی روستیک چوب ، سنگ ، مبلمان ها و دکورهای دست ساز و یا به طرح و شکل دست ساز است که یادآور خانه های قدیمی و باستانی است. در کنار اینها خانه ای با سبک روستیک بسیار راحت و آرامش بخش و ساده و دلنشین است . هر شرکت بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی حرفه ای هدفش محقق کردن رویای شما برای داشتن یک خانه گرم و دلنشین است که شما در آن کاملا احساس راحتی و آرامش داشته باشد . طراحی داخلی و بازسازی منزل یا آپارتمان در سبک روستیک ترکیبی از بروتالیتی ، گرما و راحتی ، ثبات و سادگی ، طبیعت گرایی و سکوت و آرامش است .

این سبک روز به روز بر محبوبیتش در بین مردم سراسر دنیا افزایش میابد . و بیشتر توسط افراد با اعتماد به نفس بالا که خواهان راحتی هستند و مشتاق نشان دادن توانایی خود در ترکیب راحتی و آرامش محیط خانه با شخصیت خود هستند انتخاب میشود .

سبک روستیک برای چه مکان هایی مناسب است ؟

شما میتوانید طراحی داخلی و بازسازی ساختمان در سبک روستیک را برای مکان هایی مثل خانه های آپارتمانی ، ویلاها ، کلبه ، متل و هتل ، و یا حتی یک کافی شاپ و رستوران گران قیمت و با ارزش انتخاب کنید . هدف اصلی از انتخاب این سبک برای خانه های آپارتمانی ایجاد فضایی با ثبات ، ظریف ، دلپذیر و آرامش و سادگی است . مردم در این فضاها احساس راحتی و لذت بیشتر میکنند. حس هارمونی و راحتی ، گرمای متریالها و رنگها و زیبایی طبیعی که این سبک روستیک به خانه میدهد مردم را به خود و ماندن و زنگی در این فضا تشویق میکند .

طراحی داخلی در سبک روستیک دارای :

  • گستردگی و آزادی
  • مبلمان و وسایل ساخته شده از مواد و متریال های طبیعی و حتی خام
  • فراوانی عناصر و محصولات طبیعی و مصنوعی قدیمی و عتیقه
  • ترکیبی از گرمای رنگهای طبیعی و نورپردازی و سایه های ایجاد شده که گرما و صمیمیت را افزایش میدهد
  • منسوجات با طرح های قدیمی و زیبا
  • دکوری ها و قسمت هایی با متریال های خام و غیر صنعتی و مثل سنگ ، چوب ، گچ کاری و دیوارهای آجری
  • مبلمان بزرگ ، متریال های دکوراتیو و دکوری و تزیینات هماهنگ با سبک با الهام از گذشته

چرایی انتخاب سبک روستیک ؟

طراحی داخلی و بازسازی ساختمان به سبک روستیک برای کسی که دارای برنامه روزانه سنگین و شلوغی هستند عالی است . همیشه در همه جا کسانی هستند که از زرق و برق دنیای مدرن و ماشینی امروز خسته شده اند و میخواهند از این سرعت سرسام آور زندگی در دنیای امروز دور شوند و در آرامش و راحتی بسر ببرند . سبک روستیک در طراحی خانه های آپارتمانی یک فرصت بسیار خوب برای افراد است تا خانه خود را به یک جزیره آرام ، راحت و با صلح و صفا تبدیل کنند .این سبک با قدرت داخلی که همراه با هارمونی ، راحتی و سادگی است یک کیفیت واقعی را در خانه ایجاد میکند.

این سبک در کشورهای آمریکایی و اروپایی توسط افراد غنی و ثروتمندی انتخاب میشود . کشورهای اروپایی و مشترک المنافع به طور گسترده از موتیف ها و المان های سبک روستیک در طراحی خانه های شهری ، ویلاها ، واحدهای آپارتمانی ، هتل ها و متل ها و رستوران ها استفاده میکنند . اشکال و بافتهای طبیعی این اجازه را به شما میدهند که محیط داخلی فضای خود را با سبک روستیک به خوبی طراحی کنید به طوری که شبیه به هیچ طرح و معماری دیگری نباشد .

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات