طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

دکوراسیون اداری و انواع کف پوش های مناسب آن

بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 14 آذر 1400 در ساعت 11 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

دکوراسیون داخلی امروزه در سرتاسر دنیا بسیار محبوب می باشد . زیرا می تواند تاثیر بسیار زیادی در نظر مشتریان دارد و باعث جلب نظر آن ها شود . همچنین داشتن یک دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری مناسب می تواند تا حد زیادی باعث بالا رفتن راندمان کاری کارمندان شود و آسایش و رفاه را بسیار بیشتر برای کارمندان تامین کند و در نتیجه شرکت و مجموعه را به سود بالایی برساند . بخاطر مزیت هایی که یک دکوراسیون مناسب می تواند داشته باشد ، کارمندان و افراد با تجربه و متخصص که دارای مهارت بیشتری می باشند ، تمایل به کار کردن در محیط های اداری ای که دارای یک دکوراسیون اداری مناسب می باشند ، دارند و این نکته ی بسیار مهمی می باشد .

نکات قابل توجه در کفپوش های اداری از زبان شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا :

  • کفپوش های پر تردد

از آنجایی که در فضای اداری تردد زیاد می باشد ، بهتر است که کفپوش های اداری دارای دوام و استحکام زیادی باشد . برای مثال میتوان گفت فرش یکی از محبوب ترین و زیباترین کفپوش ها در ایران می باشد که استحکام ، دوام و ماندگاری زیادی دارد ، اما خوب این نوع کفپوش برای استفاده در فضای اداری مناسب نمی باشد . کفپوش های اداری نیاز است که دوام خیلی بیشتری داشته باشند و از نظرهای مختلف مانند چگالی ، تراکم و ... دارای استانداردهای لازم باشند .

دکوراسیون اداری و انواع کف پوش های مناسب آن

  • سهولت در نظافت

دومین و یکی از مهمترین ویژگی هایی که کفپوش های اداری باید داشته باشند ، قابلیت سهولت در نظافت آن می باشد . کفپوش ها در دکوراسیون اداری به دلیل رفت و آمد زیاد دارای آلودگی زیادی نسبت به دیگر فضاهای داخلی به خود جذب می کنند . به همین دلیل کفپوش هایی که در دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری استفاده می شوند ، باید طوری باشند که به آسانی و سریع بتوان آن ها را تمیز کرد . بین تمام این کفپوش ها ، کفپوش هایی که در برابر رطوبت و همچنین آب دارای مقاومت بالایی می باشند ، نسبت به دیگر کفپوش ها در الویت می باشند . پاکیزه بودن کفپوش ها در یک اداره باعث سلامت کارمندان و همچنین مراجعین می شود .

  • زیبایی در کفپوش

از آنجایی که امروزه دکوراسیون اداری اهمیت ویژه ای پیدا کرده است ، لازم است که در انتخاب تمامی عناصر دقت به خرج داد . کفپوش های اداری دارای طرح ها و رنگ های متنوع می باشد . به همین دلیل می توان مناسب طراحی داخلی های متفاوت آن ها را انتخاب کرد و در دکوراسیون اداری استفاده کرد . دکوراسیون داخلی و دکوراسیون تجاری دارای اهمیت بسیاری می باشند ، چرا که باعث جلب نظر مشتریان و حس و حال بهتر کارمندان و بالا رفتن راندمان کاری می شود . به همین دلیل زیبایی کفپوش می تواند تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی بگذارند .

 

  • مقرون به صرفه بودن

از آنجایی که سطوح در اداره ها و مکان های تجاری فضای زیادی را در می گیرند ، برای پوشش آن ها باید هزینه ی زیادی را صرف کرد . برای همین باید در ابتدا بودجه ای را در نظر گرفت و با کمک متخصصین طوری هزینه ها را تقسیم کرد و متریال ها را خریداری کرد تا خرج ها از بودجه فراتر نرود و  همچنین کیفیت و زیبایی آن در نظر گرفته شود .

دکوراسیون اداری و انواع کف پوش های مناسب آن

انواع کفپوش ها در دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری از زبان شرکت معماری و دکوراسیون هیردانا :

  • کفپوش های پی وی سی

این نوع کفپوش در نوع لاستیکی می باشد که مزایای زیادی هم دارد . از کفپوش های پی وی سی برای کف ساختمان های اداری و تجاری که دارای رفت و آمد زیادی می باشد ، بیشتر استفاده می شود . این نوع کفپوش در عین حال که بسیار قیمت مناسبی دارد زیبا و متنوع هم می تواند باشد . کفپوش های پی وی سی به این علت که دارای جنسی پلاستیکی هستند ، مقاومت زیادی در برابر ترک خوردگی و ساییدگی می باشند . به همین علت از این کفپوش ها می توان در طراحی داخلی فضاهای اداری و تجاری استفاده نمود .

کفپوش های پی وی سی دارای مزایای زیادی می باشند ، که از جمله این مزیت ها میتوان به طراحی های خاص آن و بالشتکی شان اشاره نمود . این نوع کفپوش به کفپوش های سرامیکی و سنگی شباهتی ندارند و حالت نرم تر و منعطف تر و متنوع تری نسبت به آن کفپوش ها دارند . به همین دلیل در حین روز با وجود اینکه کارمندان در طول روز مداوم روی آن راه می روند ، اما کمتر احساس خستگی می کنند . همچنین یکی دیگر از مزایای این کفپوش ها این است که این نوع کفپوش صدا را به خود جذب می کند و آلودگی های محیط اداره را کاهش می دهد .

کفپوش های پی وی سی همچنین غیر لغزنده می باشند و در صورت خیس شدن به خوبی می تواند مانع لغزیدن افراد و سر خوردن آن ها شود . این نوع کفپوش ضد آب می باشد و قابلیت شست و شو دارد و به خوبی و آسانی می توان آن ها را تمیز کرد . به همین دلیل برای استفاده در طراحی داخلی اداری بسیار محبوب می باشد .

  • کفپوش های اپوکسی

کفش پوش های اپوکسی نوعی کفپوش جدید می باشند ، که اغلب روی کف های بتنی انجام می شوند . این نوع کفپوش دارای کاربردهای زیادی می باشد و از مکان های اداری و تجاری تا انبارها از این نوع کفپوش برای پوشاندن کف استفاده می شود . از مزایای این نوع کفپوش می توان به اجرای آسان آن ، تمیزی سریع و همچنین مقاومت در برابر ساییدگی و خراب شدن بر اثر راه رفتن مداوم روی آن اشاره نمود .

  • کفش پوش های موکتی

موکت ها را می توان کفپوشی مناسب برای پوشاندن کف فضاهای اداری دانست . چرا که کارمندان هنگام راه رفتن روی کفپوش هایی مانند موکت بسیار راحت می باشند . شرکت ها و اداره هایی که کف آن ها به وسیله ی انواع موکت پوشیده اند دارای فضا و حس و حالی صمیمانه تر می باشند و به همین دلیل مشتریان اعتماد بیشتری به این نوع فضاها دارند . موکت ها همچنین می توانند عایق های صدای خیلی خوبی هم باشند و این به دلیل الیافی است که در موکت قرار دارد . این مزیت می تواند تا حد زیادی از آلودگی محیط اداره بکاهد و فضا را آرام تر جلوه دهد .

  • و ...

 دکوراسیون اداری و انواع کف پوش های مناسب آن

سخن آخر

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید دکوراسیون اداری این روزها در سرتاسر دنیا طرفداران زیادی دارد و کمپانی ها و شرکت های بزرگ به وسیله ی داشتن دکوراسیون داخلی ها خاص برای خود برندسازی کرده و خود را در سرتاسر دنیا مطرح می نمایند . یکی از عناصری که در دکوراسیون داخلی و زیبایی و راحتی آن بسیار تاثیر گذار است سطوح آن است . از جمله ی این سطوح می توان به کف اشاره کرد . برای پوشاندن کف فضاهای اداری می توان از متریال ها و کفپوش های متنوعی استفاده نمود که در بالاتر به یکسری از این کفپوش ها اشاره کردیم و شما را با مزایا و ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آن ها آشنا کردیم . به هر حال برای داشتن یک دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری مناسب و داشتن کفپوش هایی که مناسب کاربری اداره شما باشد و همچنین تمامی ویژگی های لازمه را داشته باشد و با سلیقه تان و سبک دکوراسیون اداری تان جور باشد نیاز است که به متخصصین این زمینه مراجعه کنید . شرکت معماری و دکوراسیون هیرادانا یکی از شرکت هایی است که در این زمینه و در زمینه های دیگر دکوراسیون و معماری کارهای زیادی را در سرتاسر کشور و حتی کشورهای منطقه انجام داده است و کارنامه پربار و موفقی دارد . شما می توانید با سپردن کارهای دکوراسیون خود به مهندسین و طراحان این شرکت از نتیجه ی علی و رضایت بخش آن مطمئن باشید .

6 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات