طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

10 سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 12 اسفند 1398 در ساعت 9 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 1 دکوراسیون داخلی منزل به سبک کلاسیک

سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

 سبک کلاسیک سبکی است که در آن بهتر است از رنگ های ملایم در چرخه رنگ استفاده کرد و از طرح های ظریف و نازک. در طراحی دکوراسیون داخلی  شما به مبلمان و رنگ های اثر های هنری از جمله فرش ها و رنگ پنجره ها توجه کنید. میتوان فهمید که این سبک داری ظرافت خواصی میباشد. این سبک به دلیل داشتن تزیینات و  داشتن اثر های هنری زیاد در دکوراسیون داخلی نیاز به فضای بزرگ میباشد پس این سبک برای دکوراسیون منزل های کوچیک پیشنهاد نمیشود.

2 دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدیترانه ای

سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

سبک مدیترانه ای سبکی است که در نظر دارد در دکوراسیون داخلی منزل عنصر های مربوط به دریا. گیاهان. آسمان . خورشید را در دکوراسیون داخلی به رخ بکشد. به طور مثال ادر فضای خانه بیشتر از گیاهان برا طراحی دکوراسیون داخلی و از مبلمان آبی برای نشان داد رنگ دریا در روشنایی میباشد که این عوامل باعث میشود به انسان حس صلح و آرامش تلقیین شود این سبک بیشتر در کشور های اروپای غربی و از جمله کشور های مانند یونان.ترکیه. ایتالیاو کشور های دیگر رایج میباشد . از ویژگی های این سبک به سادگی آن در طراحی منزل میتوان اشاره کرد.

3 دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن

سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

 در قرن 20سبک مدرن راییج شد تا به امروز هواداران بسیاری دارد و میتوان گفت یکی از بهترین سبک های داخل معماری است. سبک مدرن دارای ویژگی های بسیار جذابی دارد که از این ویژگی ها و خصوصیات میتوان به استفاده از رنگ های ساده و کشیده در داخل منزل اشاره کرد. مانند رنگ های سفید و طوسی

یکی ازویژگی های این سبک میتواند به استفاده از کمترین تزیینات در انتخاب اکسسوی و مبلمان و لوستر چراغ آویزان اشاره کرد. اگر به خواهیم کامل به تزیینات سبک مدرن اشاره کنیم باید حداقل تزیینات در طراحی داخلی  به کار رود.

4_ دکوراسیون داخلی منزل به سبک ساحلی 

سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

 در سبک ساحلی بیشتر از رنگ های خنک به کارگیری میشود. این سبک مناسب ترین سبک برای فصل تابستان است چون در این سبک رنگ ها با هم مخلوط سده و حس سبکی و راحتی را به انسان در منزل میدهد.

شما به راحتی میتوان در نگاه اول متوجه وجود حس و خال سبک و ساحلی  در خانه میشوید. در این سبک نوعی طراحی رنگ  میشود که شما را با ورود به منزل یاد دریا و همینطور هوای تازه و خنک می اندازد. برای بهتر کردن این حس در خانه معماران از عنصر های دریا و وسیله هایی که این حس را دو برابر میکند در بازسازی منزل استفاده میشود مانند صدف چوب, حصیر,و...

5_ دکوراسیون داخلی منزل به سبک روستیک 

سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

وقتی این سبک در دکوراسیون داخلی منزل شما انجام شود. شما با ورود به خانه حس   

طبیعت و گل و گیاه را میدهد و هنگام ورود شما به خانه اجرای دکوراسیون داخلی منزل شما حس سبک زندگی ساده و روستایی را میدهد.در این سبک در منزل شما بیشتر دکوراسیون از چوب و وینتیچ به کار میرود. که باعث میشود خانه زیبا تر و دلنشین تر داشته باشید.

6_ دکوراسیون داخلی منزل به سبک انتقالی

سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

سبک انتقالی همانطور که در اسمش هست سبک قدیمی است یعنی سبک دکوراسیون داخلی در قدیم به شکل زیبا تر و ترمیم اشکالات در قدیم به شکل حال و امروز تغییر کرده است این سبک شباهت بسیار زیادی به سبک های تلفیقی و معاصر دارد و به شکلی میتوان گفت این دو سبک زیر مجموعه سبک انتقالی میباشد.

اما در این سبک توازن و تاعدل کامل تر نسبت به آن سبک دارد.پ

7_دکوراسیون داخلی منزل به سبک ایرانی و اسلامی

سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

 سبک ایرانی اسلامی را همه با انها آناییت کافی دارند ولی برای داشتن دکوراسیون داخلی کامل و باید همه ای عناصر یک خانه اسلامی باید رعایت شود مانند تابلو فرش های قرآن ظروفی که در تاریخ ایران و اسلام شناخته شده است.

با توجه به سبک هایی که در بالا برای شما وضیح داده شد شما میتوانید یک بازسازی ساختمان ایرانی و مدرن داشته باشد.

8_دکوراسیون داخلی منزل به سبک تلفیقی

سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

 در این سبک بیشتر ترکیب سبک های مختلف میباشد ولی به طور کاملا حرفه ای و اصولی باید سبک های دیگر در دکوراسیون داخلی منزل به کار گیری شود .

اصول این سبک به این روش است که هر جای منزل باید یک نوع سبک کار شود و در هر سبک باید انساجم و هماهنگی رنگ ها رعاییت شود .

9_ دکوراسیون داخلی منزل به سبک صنعتی

سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

باتوجه به اینکه صنعت در دنیا امروزی به شدت درحال پیشرفت میباشد معماران و هنرمندان از صنعت الگو گرفته و توانست سبک صعنتی را به وجود بیا ورند.

آهن الات و وسایلی صنعتی در کنج دکوراسیون داخلی منزل به شدت انسان را به فکر فرو میبرد.

این سبک بهترین سبک برای دکوراسیون داخلی منزل کوچک میباشد.

10_ دکوراسیون داخلی منزل به سبک معاصر

سبک برتر دکوراسیون داخلی در دنیا

سبک دکوراسیون معصر باتوجه با اسمش یعنی دراین سبک در دکوراسیون منزل شما با توجه به مد های امروزی طراحی میشود. این به این معنا نمیباشد که از از عناصر قدیمی استفاده نمیشود. در این سبک همه ای اثر های هنری از مدرن ترین و جدید ترین تا قدیمی ترین به کار میرود

این سبک هایی که در بالا نام برده شد و توضیح داده شد همه برای همه ای مکان ها مناسب نمیباشد و هر سبک نیاز به نوع آب و هوا و نوع فضای منزل شما میباشد!!!  

10 / 10
از 2 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات