طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

یخچال های توکار یا یخچال های درون کابینیتی چیست ؟

بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 10 مهر 1400 در ساعت 12 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه مهندسین در شرکت طراحی داخلی در دکوراسیون داخلی در سبک های امروزی قصد ساده کردن و مینیمال کردن همه چیز و پنهان کردن خیلی عناصر و بزرگتر نشان دادن فضاها را به این وسیله دارند . در واقع یخچال های درون کابینتی همانطور که از اسمش مشخص است ، سری یخچال هایی است که طراح درون کابینت قرارش می دهد که منظورش همانطور که گفتیم بزرگتر نشان دادن فضا و شیک تر نشان دادن فضاست . این سری یخچال ها را می توان در دکوراسیون داخلی خانه های شیک و طراحی ویلا مشاهده کرد .

 یخچال های توکار یا یخچال های درون کابینیتی چیست ؟

مزیت های یخچال های توکار یا یخچال های درون کابینیتی از زبان شرکت معماری هیرادانا :

  • زیبایی در آشپزخانه :

به دلیل پنهان بودن و ویژگی های دیگر این سری یخچال ها ، آشپزخانه زیبایی خاصی پیدا می کند و فضا بزرگتر و خاص تر جلوه می کند .

  • ایجاد تنوع نسبت به بقیه ی دکوراسیون ها :

از آنجایی که در اکثر آشپزخانه ها از یخچال های معمولی استفاده می شود ، استفاده از این یخچال ها درون آشپزخانه تان باعث خاص تر شدن و متنوع بودن فضای آشپزخانه تان نسبت به بقیه آشپزخانه ها می شود .

  • تامین فضای بزرگ و به اندازه برای یخچال ها :

شرکت دکوراسیون این سری از یخچال ها را میان کابینت ها طراحی می کنند که باعث می شود دیده نشوند و به بیننده حس بزرگتر بودن فضاها را القا کنند .

  • تنوع در رنگ و تنوع در شکل :

از آنجایی که شرکت دکوراسیون می تواند کابینت ها را در انواع رنگ ها و شکل ها طراحی کند و از آنجایی که این نوع یخچال ها میان کابینت ها قرار می گیرند ، پس نتیجتا می توان آن ها را در انواع رنگ ها و شکل ها تولید کرد .

  • بودن در یک سطح نسبت به کابینت ها :

شرکت دکوراسیون می تواند این یخچال ها را با چهارچوب متناسب با کابینت ها و هم سطح با آن ها در آورد و به همین دلیل هم بر بزرگی آشپزخانه و هم بر زیبایی آن می افزاید .  

 

کاربرد یخچال های توکار در آشپزخانه ها :

  • به عنوان یخچال دوم :

اگر آشپزخانه ای بزرگ بود ، شرکت طراحی داخلی از این یخچال ها به عنوان یخچال دوم و انبار کردن وسایلی که در یخچال اول جا نمی شود استفاده می کند و اگر آشپزخانه بزرگ نباشد به عنوان همان یخچال اول و در واقع تنها یخچال آشپزخانه استفاده می کند .

 یخچال های توکار یا یخچال های درون کابینیتی چیست ؟

یخچال های توکار در چه فضاهایی استفاده می شوند ؟

  • شاید با خودتان فکر کنید یخچال های درون کابینتی فقط باید درون آشپزخانه استفاده شوند ، ولی این نوع از یخچال ها در اتاق ها و حتی دفاتر اداری و در طراحی ویلا هم مورد استفاده قرار می گیرند .

 

روی این سری از یخچال ها جایی را برای نصب درهای کابینت ها گذاشته اند و همچنین از آنجایی که سیستم خنک کننده برای این یخچال ها متفاوت است ، داخل کابینت ها پر حرارت و داغ نمی شوند .

ایراد یخچال های درون کابینتی یا توکار از زبان شرکت معماری هیرادانا :

  • عدم نصب آب سرد کن و سیستم یخ ساز

از آنجایی که شرکت دکوراسیون این سری از یخچال ها را درون کابینت قرار می دهد ، امکان نصب و استفاده از سیستم آب سرد کن و سیستم یخ ساز در این یخجال ها وجود ندارد .

 یخچال های توکار یا یخچال های درون کابینیتی چیست ؟

سخن آخر :

همانطور که گفته شد استفاده از این سری یخچال ها در طراحی داخلی آشپزخانه و یا حتی در طراحی ویلا و اتاق کار و ... باعث بزرگتر دیده شدن فضاها و همچنین زیباتر و مینیمال شدن فضاها می شود و به همین دلیل امروزه در بین کارفرمایان و مهندسین شرکت دکوراسیون طرفداران زیادی دارد و امکان استفاده ی بیشتر و مفیدتر از فضاها را به آن ها می دهد . همچنین همانطور که در مطالب بالا گفته شد یخچال توکار مزایا و معایبی هم دارد و شما اگر تمایل به استفاده از این یخچال ها دارید باید تمام جوانب را سنجیده و سپس تصمیم به استفاده از آن ها بگیرید . به هر حال وقتی بحث طراحی داخلی است بهتر است که قبل از هر کاری با یک شرکت طراحی داخلی مشورت کرده و در این زمینه ، شرکت دکوراسیون و معماری هیردانا در ایران در طراحی داخلی و طراحی ویلا به دلیل تجربه ی کاری زیاد ، کارنامه ی موفقی دارد و می تواند به شما مشورت داده و در طراحی و استفاده از این یخچال ها کمکتان کند تا بهترین نتیجه را گرفته و از آشپزخانه و تصمیمتان راضی باشید .

6 / 10
از 10 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات