طراحی، نظارت و اجرای پروژه های لوکس معماری، بازسازی،طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی
02144274146 - 09125754921
برای تماس کلیک کنید 09125754921

کار در معماری را چگونه شروع کنیم؟

بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 10 تير 1399 در ساعت 12 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

زمانی که شما خلایق و روحیات خود را تغییر داده اید احساس می کنید که جور دیگری به تو نگاه می کنند. یک معمار همیشه باید نگاه متفاوتی نسبت به بقیه داشته باشد.در این مقاله به چگونه شروع کردن مسیر موفقیت یک معمار پرداخته ایم.

 کار معماری چیست و معمار واقعی کیست؟

کار در معماری را چگونه شروع کنیم؟

 سالهای طاقت‌فرسای تحصیل در دانشکده معماری را قطعاً به پایان برده اید و کوشش و تلاش زیاد در یک مصاحبه کاری پذیرفته و در یک شرکت استخدام شده اید .احتمالا به شما گفته اند که در این کار باید حرفه‌ای باشید و اگر معماری خوانده‌اید تفاوت زیادی خواهید داشت. اما این تفاوت ها و چالش ها دقیقا چه چیزهایی را شامل می شود؟ برای دانستن چگونگی تجربه شروع موفق در معماری و طراحی داخلی بهترین راه پیش روی شماست.

 در ابتدای کار از طراحی خبری نیست

برای اینکه درباره طراحی در یک  شرکت معماری  بدانید که چه کار می کنند از دوستان سال بالایی دانشگاه خود باید بپرسید .پاسخ‌های چون به غلط کردن با کامپیوتر و جزئیات بیهوده بوده محتمل خواهد بود. البته حجم کاری شما در وهله اول به بزرگی شرکت وابسته است..

 ارتباط سازنده یکی از مسائلی که می تواند شما را در رشته تا موفق کند

شاید کلیشه‌ای به نظر بیاید اما ارتباط موثر بین سازنده و طراح در دانشگاه آموزش داده نمی‌شود .این لزوم همکاری و تعامل ممکن است در ابتدا برای کارمند عجیب به نظر برسد در کنار این موضوع سوال پرسیدن ترس نداشته باشید. شما به عنوان معمار و طراح نباید به عمران اشراف کامل داشته باشید در شروع حرفه معماری خود با پرسیدن از همکارانتان دید بهتری به ساخت و ساز و اجرای نقشه های معماری خواهید پیدا کرد.

 تا جایی که می‌توانید در جلسات و پروژه ها شرکت کنید

کار در معماری را چگونه شروع کنیم؟

یکی از بهترین شیوه ها برای یادگیری بیشتر در مورد دکوراسیون داخلی و معماری این نکته است که باید به پروژه ها شرکت کنید. چه چیزی با ارزش تر از هم صحبتی با مهندسان برتر شرکت در صنعت در یک گردهمایی بزرگ می باشد؟ به علاوه سر زدن به ساختمان هایی که در طراحی آنها سهم داشته اید. این فرآیند بسیار مهمی است سود این کار در اضافه شدن بخش اجرایی به مفاهیم تئوری نمایان می شود.

سعی کنید شرکتی را که برای اولین بار می خواهید در آن کار کنید را از بهترین شرکت ها انتخاب کنید

کار در معماری را چگونه شروع کنیم؟

 درست است که وضع نابسامان بازار کار انتخاب شما را محدود کرده اما تا جای ممکن سعی کنید بهترین شرکت را از لحاظ اتمسفر و روحیه کاری برگزینید زیرا شما بیش از ۴۰  ساعت در هفته را در محیط کار و در کنار طراحان و مجری دکوراسیون داخلی دیگر می گذرانید. در نتیجه برای موفقیت بیشتر روحیه فضای کارمندان برای شما اهمیت دارد به عنوان مثال برخی از شرکت‌ها محیط پر ازدحام و شلوغی دارند و اگر در همچنین فضای کارکرد آن را سخت می بینید بهتر است به سراغ این کمپانی نروید.

مهارت های خود را در پیرامون طراحی ارتقا دهید

کار در معماری را چگونه شروع کنیم؟

 اگر هر روز کارهای روز قبل را تکرار می کنید معمار باید سعی کند همیشه خود را مطابق با تکنولوژی روز همراه کند و  بر اطلاعات خود بیفزایدیک معمار علاوه بر معماری باید در رشته‌های دیگر هنری مانند عکاسی نقاشی و فیلمبرداری نیز مهارت داشته باشد زیرا هر چه شما مهارت هایتان را بیشتر کنید. شرکت های بزرگ تر و بهتری می توانند شما را استخدام کنند قطعاً از لحاظ درآمدی نیز با دیگر کارمندان متفاوت تر خواهید بود.

 از همین حالا باید به فکر توسعه مهارت های خود باشید و علم خود را در این زمینه ای که علاقه دارید به طور مثال طراحی داخلی و یا طراحی نمای ساختمان به روز کنید. امروزه روند طراحی از ایده پردازی ترسیم پلان های اولیه معماری با دست و مراحل وقت‌گیر دیگر تغییر پیدا کرده و با حضور نرم‌افزارهای مختلف طراحی و پیاده سازی پلان های معماری بسیار ساده و سریع شده است. همین موضوع می تواند برگ برنده شما در بازار کار باشد که هنوز خیلی از حرفه ‌ها هم از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند البته این به معنی نادیده گرفتن روش های قدیمی نیست.

شما میتوانید به ارتقا دادن معلومات و یادگیری نرم افزارهای مهم طراحی به استخدام شدن در یک شرکت بزرگ به خودتان کمک کنید.

 

10 / 10
از 1 کاربر
ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :

سایر مقالات